Kaipaamansa toisianne, kenties rakastuneitakin toisiinne, mutta jostain syystä ette uskalla irl antaa palaa tämän asian tiimoilta. Koska näinhän se menee vai mitä mies..
Voisiko olla niin että olette kumpikin palstalla
97
1419
Vastaukset
- Anonyymi
Työpäiväkin kuluu palstalla. :D
- Anonyymi
🤫🫣🤫🫣🤫
- Anonyymi
Ajattele kun olisi suora viestiyhteys ja voisi vihdoin tulla kaapista ulos tän asian kanssa! Vaikka ilmeisesti tästä jo aika monet tietää 😉
- Anonyymi
Gubbe tuli heti sivupersoonien kanssa hoonottamaan, sinä rupiprse kun et saa ketään juttelemaan kanssas kuin kysellessä että laitetaanko mahonkia vai perusmäntyä viimeiselle matkalle
- Anonyymi
Porukalla on mukava kiusata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porukalla on mukava kiusata.
Ehdottomasti! 💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti! 💪
Vähän aneemisen oloista tämä sinun tuuletus. Sivusta sponssaan sulle visiirin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe tuli heti sivupersoonien kanssa hoonottamaan, sinä rupiprse kun et saa ketään juttelemaan kanssas kuin kysellessä että laitetaanko mahonkia vai perusmäntyä viimeiselle matkalle
Voi kyllä kiitos. Loppuis viimeistään siihen tämä maalittajien ja kuvittajien kilpajuoksu_amokki faktoja vastaan
- Anonyymi
Ei muuten, mutta että missähän työporukassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kyllä kiitos. Loppuis viimeistään siihen tämä maalittajien ja kuvittajien kilpajuoksu_amokki faktoja vastaan
Hengästyttävää menoa kyllä kun seuraa hirveä kiire pölistä ja pölpöttää päälle minkä kerkiää hela tiden. Tärkeä asia vissii
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Ajattelin ottaa äidin mukaan seuraavaan tapamiseen. Hän on kova poriseen.
- Anonyymi
Meidän seuraava tapaaminen tulee olemaan sen verran elektrinen että en ehkä suosittele 👩❤️💋👨⚡
- Anonyymi
😆
- Anonyymi
En voi tietää,. Toki ollut ehkä viitteitä moisesta.
- Anonyymi
Ihan selvä hommahan tää on. T. Se toinen teini
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan selvä hommahan tää on. T. Se toinen teini
Joo, niin on. Se yksi kääkkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, niin on. Se yksi kääkkä.
Kääkkää kiinnostaa tämä lovestory vähän liikaa
Minäkin luulin jossain vaiheessa et mun kaivattuni on täällä palstalla. Hän laittoi aina niitä juttuja sivuten mitä olin pistannut Faceen. Jossain vaiheessa aloib miettimään, että josko se olisikin hän... Mainitsin hänelle siitä, mutta ei sanonut mitään. Hänen on aika vaikea puhua tunteistaan, hän sulkee ne helposti sisäänsä. Sellainen mies on minun kaivattuni. Mutta rakas ja tärkeä mulle edelleen 🩷
- Anonyymi
Sinusta naisesta en tiedä, mutta minä mies olen ihan ällö rakastunut. Pelko, epävarmuus ja traumat on itselläni syynä. Jos nainen edes rakastaa niin syitä en tiedä miksi notkuu mielummin palstalla.
- Anonyymi
Tämä meidän tilanne on vähän monimutkainen, ihan itseäni saan tavallaan syyttää että kaikki alun ihanuus vaihtui toiseen ääripäähän. Toki on hänessäkin syytä, en suostu ottamaan vastuuta kokonaan omille harteilleni
- Anonyymi
Sinä ap olet trans ja hyvin tiedät,ettei hän mies lue edes näitä hullujen palstoja! On varattu!
- Anonyymi
🩷🩷
- Anonyymi
Mä alan vähitellen tajuta että mitään ei tuu ikinä tapahtumaankaan. Joku opetus tälläkin oli. Eikä mun maailma tähän kaadu. Helvetin läpi oon ennenkin kulkenut , itseasiassa montakin kertaa.
- Anonyymi
On jo tapahtunut, mutta sun vuoro TEHDÄ jotain.
- Anonyymi
No luovuttajia en katso eikä hänkään sellainen ole, joten voimia sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, vedetääm loppuun asti. Popparit vaan mukaan.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jo tapahtunut, mutta sun vuoro TEHDÄ jotain.
Mitä ihminen tarkoitat tuolla? Mitä ihmettä pitäs tehdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun tietäisit taustan. En ikinä ole ollut näin kimurantissa tilanteessa. Mut kiitos kuitenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihminen tarkoitat tuolla? Mitä ihmettä pitäs tehdä
Pyydät mukaasi. Otat kädestä kiinni ja viet kotiisi. Jos toinen aluksi vastustelee, sanot, että nyt mennään vaan. Tuskin edes vastustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydät mukaasi. Otat kädestä kiinni ja viet kotiisi. Jos toinen aluksi vastustelee, sanot, että nyt mennään vaan. Tuskin edes vastustaa.
😆😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆😆
Otatko sinä kuvakaappauksia näistä palstaäijän kommenteista näillä sinun autuailla emojeilla vai ilman? Opettele vähän paremmaksi edes tässä ns lajissasi
- Anonyymi
Tunnistin hänet joskus täällä. Enää en...
- Anonyymi
No et kai loputtomiin voi tunnistaa jos omahyväisesti kieriskelet siinä huumassa että sinulle joku kirjoittaa mutta itse et tunnisteita anna jotta toinenkin tietäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et kai loputtomiin voi tunnistaa jos omahyväisesti kieriskelet siinä huumassa että sinulle joku kirjoittaa mutta itse et tunnisteita anna jotta toinenkin tietäisi.
En ole tuollainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tuollainen.
Tai sitten olet kukapa sen sanoo sinun lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten olet kukapa sen sanoo sinun lisäksi.
Ei minua kiinnosta alkaa vänkäämään palstalla kenenkään kanssa. Olen täällä vain maailman parasta miestä kaipaamassa ja tuuleen välillä kaipuutani huutelemassa.
Parempaa sunnuntaipäivää sinulle. Minä lähden nyt tekemään muita hommia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta tehän voitte palstaäijän kanssa tunnistella toisianne vuorotellen. Voimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua kiinnosta alkaa vänkäämään palstalla kenenkään kanssa. Olen täällä vain maailman parasta miestä kaipaamassa ja tuuleen välillä kaipuutani huutelemassa.
Parempaa sunnuntaipäivää sinulle. Minä lähden nyt tekemään muita hommia.Onneksi osaat kehua äijä itseäsi todella huomaamattomasti. TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempaa sunnuntaipäivää sinulle. Minä lähden nyt tekemään muita hommia.Tais osua sun hoksnokkaan mun kommentti :) .. oikeastaan luulin että mies vinkuu mutta siis nainen olet niin teoria osuu vielä paremmin. Ihan turha kuvitella mitään tapahtuvan sillä että itse tunnistaa mutta toinen ei saa koskaan takaisin samaa kohtelua että tunnistaisi.
Sitten "muihin hommiin" kun ottaa nokkiinsa :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais osua sun hoksnokkaan mun kommentti :) .. oikeastaan luulin että mies vinkuu mutta siis nainen olet niin teoria osuu vielä paremmin. Ihan turha kuvitella mitään tapahtuvan sillä että itse tunnistaa mutta toinen ei saa koskaan takaisin samaa kohtelua että tunnistaisi.
Sitten "muihin hommiin" kun ottaa nokkiinsa :DMenin tuolloin tekemään muita juttuja, koska en halunnut kuluttaa sunnuntai-iltapäivääni vänkäämässä turhia jonkun tuntemattoman kanssa aiheesta, josta tämä ei edes voi tietää yhtään mitään. Olen nimittäin kirjoittanut tunnisteellisesti lukemattomia kertoja palstalla, siitä ei siis ole kyse. Eikä ole mitään järkeä yrittää vakuuttaa sinua faktoista, koska joka tapauksessa halutessasi keksit vastaukset kuitenkin omasta päästäsi ja rakennat niiden ympärille mieleistäsi palstadraamaa kuten teit ylläkin. Ethän sinä hyvänen aika edes arvannut oikein sukupuoltani ja siinä sinulla oli näin perinteisesti ajateltuna jopa viidenkymmenen prosentin todennäköisyys osua oikeaan.
Joten asia jääköön minun puolestani tähän. Tulee nimittäin tässä yhteydessä mieleen se kuuluisa lausahdus sian kanssa painimisesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menin tuolloin tekemään muita juttuja, koska en halunnut kuluttaa sunnuntai-iltapäivääni vänkäämässä turhia jonkun tuntemattoman kanssa aiheesta, josta tämä ei edes voi tietää yhtään mitään. Olen nimittäin kirjoittanut tunnisteellisesti lukemattomia kertoja palstalla, siitä ei siis ole kyse. Eikä ole mitään järkeä yrittää vakuuttaa sinua faktoista, koska joka tapauksessa halutessasi keksit vastaukset kuitenkin omasta päästäsi ja rakennat niiden ympärille mieleistäsi palstadraamaa kuten teit ylläkin. Ethän sinä hyvänen aika edes arvannut oikein sukupuoltani ja siinä sinulla oli näin perinteisesti ajateltuna jopa viidenkymmenen prosentin todennäköisyys osua oikeaan.
Joten asia jääköön minun puolestani tähän. Tulee nimittäin tässä yhteydessä mieleen se kuuluisa lausahdus sian kanssa painimisesta.Kiitos.. oli viihdyttävää lukea. Kyllä kannatti sua vähän kiihdyttää :)
- Anonyymi
Yksi syy miksi täällä ei enää monikaan tunnista toisiaan. Yksinkertaisesti tämä on huono paikka keskustella kaivatun kanssa. Sopii paljon paremmin itsensä kanssa keskusteluun ja omien tuntemuksien purkamiseen. Ajattelen moni miettii täällä lukiessaan miksi antaa itse elämän mennä ohitse. Ikään kuin reaalielämä lipuu siellä vieressä todellisena ja itse katsot täältä sivusta et siellä se elämä nyt menee ja mitään en muka voi tehdä enempää.
- Anonyymi
Kyllä voisi.
- Anonyymi
Erittäin epätodennäköistä että täällä olisi.
- Anonyymi
Monella voi olla näinkin mua ei todellisuus rajota kuin lain puitteissa sen mukaan minkä itse katson asialliseksi käytökseksi ihmissuhteissa ehkä sen hetkinen oma elämän tilanne
- Anonyymi
Kyllä se täällä on. Intuitioni kertoo sen 🤪
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan hän. Vain lapamadoista käytetään sanaa se
- Anonyymi
No niin se vaan on! Vaistolla on jotain tekemistä asian suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin se vaan on! Vaistolla on jotain tekemistä asian suhteen.
Aiempi viestini poistettiin. Mutta joo HÄN 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiempi viestini poistettiin. Mutta joo HÄN 😁
En ymmärrä miksijotkut sekoaa tuostaki asiasta. Ei kai lapamadolla ja ihmisellä paljoakaan eroa ole, paitsi toinen tykkää jostakin syystä sotia oman lajinsa kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miksijotkut sekoaa tuostaki asiasta. Ei kai lapamadolla ja ihmisellä paljoakaan eroa ole, paitsi toinen tykkää jostakin syystä sotia oman lajinsa kanssa.
Totta. Lapamadot sekä ihmiset yrittävät omilla tahoillaan päästä parhaimman prseen sisälle
- Anonyymi
Voihan se olla joo, mutta asiat ei ole ihan niin yksinkertaisia.
T:nainen- Anonyymi
Aren t u a doll
- Anonyymi
Olen minä Täällä!
- Anonyymi
Olen Minä täällä!
- Anonyymi
Ilman muuta ollaan. Eikä todella mitään niin selviää merkkejä että kukaan tuttu tunnistaa.
Kaksistaan sitten syvennytään paremmin toisiimme. - Anonyymi
Tunteeko miestä?
- Anonyymi
Nimen oppinut tuntemaan tavat muistamaan?
- Anonyymi
On aika kertoa missä muodossa tavataan etukenossa vai takakenossa?
- Anonyymi
Joo. Rakastunut ✅
- Anonyymi
Sama 🖤
- Anonyymi
Voi olla. Mut tää nyt on tälläistä pään tuuletusta. Se, mitä tapahtuu kasvokkain, on sit oma juttunsa. Se on oikeeta ja aitoo ja se pitää pitää erillään tästä.
n sivusta- Anonyymi
Tuuletat väärää päätä.
- Anonyymi
Meillä on toistemme numerot joten tänne tuskin viestimme toisillemme!
☀️ Sunnuntaita kaikille 🙂- Anonyymi
On inhimillistä kokea epävarmuutta. Edellisestä viestistä voi olla pitkä aika.
- Anonyymi
Saanko kysyä miksi sinä sitten kirjoitat kuitenkin täällä? 🤔
- Anonyymi
Niin on minulla ja kaivatullanikin toistemme numerot. Tilanne ei vain salli viestittelyä suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on minulla ja kaivatullanikin toistemme numerot. Tilanne ei vain salli viestittelyä suoraan.
Puolisot esteenä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolisot esteenä?
No ei todellakaan ole puolisot esteenä. Jos on puoliso, keskitytään siihen puolisoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan ole puolisot esteenä. Jos on puoliso, keskitytään siihen puolisoon.
Mikä sitten syynä? Pomo-alainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivusta: maailman huonoin tekosyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu palstalle yksityiskohdat. Pointtina se, että maailma ei ole mustavalkoinen vaan siihen mahtuu nyansseja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko kysyä miksi sinä sitten kirjoitat kuitenkin täällä? 🤔
Mikäs sen kieltää?
On täällä paljonkin varattuja roikkumassa aamusta iltaan ja myös niitä joilla ei ole oikeastaan edes ketään jota kaipaisi.
Tämähän on kuin sekatavarakauppa. Ei täällä pelkästään kaivata ja ikävöidä.
Tyhmiä kysymyksiä kyllä riittää ja kertookin paljon minkä ikäistä porukkaa täällä asuu. - Anonyymi
Joo ehkä on, mut emme pahemmin viestittele. Siitä syystä mieleni harhailee jo toisaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ehkä on, mut emme pahemmin viestittele. Siitä syystä mieleni harhailee jo toisaalla.
Sitten ei ollut rakkautta ensinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei ollut rakkautta ensinkään.
Sekin vielä, on tämä palstasetä niin jylmä, eikö palstalle maailmas siirtänyt?
- Anonyymi
Täällähän me ollaan nyt.. Hänelle turvallista huudella puun takaa minulle🙂ihana ja suloinen nainen vaikka äkäpussi ja inhottava ollutkin minua kohtaan😔 etenkin kun tietää että tykkään hänestä❤️
Ohhoh, tuota teidän tilannetta jäin vaan miettimään... että sillä tavalla teillä siis on asiat 🤔
- Anonyymi
AliasOSOS kirjoitti:
Ohhoh, tuota teidän tilannetta jäin vaan miettimään... että sillä tavalla teillä siis on asiat 🤔
Käy järkeen jos Anonyymi 14:19:49 on blokannut kaipauksen kohteensa, huutanut niin että koko katu kuulee "En halua olla kanssasi missään tekemisissä", haukkunut suorissa viesteissä tavalla joka vain satuttaa, kehoittanut kuolemaan jne. mutta haluaa yhä leikkiä toisen ihmisen tunteilla ja mielenterveydellä, niin pyörii sitten täällä puhumassa kivoja kaivatulleen henkilökohtaisilla tunnisteilla, ja etsii lempileluaan jokaisesta somesta jos lelunsa onkin hiljennyt.
Jos hänen uhrinsa ei ole hänen kaipauksensa kohde, niin se on joku toinen - hänelle se on kaikki yhä hauskaa, ehkä jotkut "lelut" on hänelle mieluisampia kuin toiset.
Tuskin tuo ihminen mahtaa itselleen mitään, jos ei kykene tuntemaan empatiaa toisia kohtaan ja näkee toiset ihmiset leluinaan.
Some on manipuloijien leikkikenttä jonne he tulevat pitämään hauskaa toisten ihmisten kustannuksella. Manipulojan naamio halkeaakin silloin kun tapahtuu jotain mitä hän ei todellakaan odottanut tapahtuvan, jos vaikka hänen lempilelunsa tekee jotain mistä hän ei tykkää.
Kannattaa olla varuillaan. Somessa tietysti törmää näihin helpommin koska tänne tulee niin paljon ihmisiä purkamaan ajatuksiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy järkeen jos Anonyymi 14:19:49 on blokannut kaipauksen kohteensa, huutanut niin että koko katu kuulee "En halua olla kanssasi missään tekemisissä", haukkunut suorissa viesteissä tavalla joka vain satuttaa, kehoittanut kuolemaan jne. mutta haluaa yhä leikkiä toisen ihmisen tunteilla ja mielenterveydellä, niin pyörii sitten täällä puhumassa kivoja kaivatulleen henkilökohtaisilla tunnisteilla, ja etsii lempileluaan jokaisesta somesta jos lelunsa onkin hiljennyt.
Jos hänen uhrinsa ei ole hänen kaipauksensa kohde, niin se on joku toinen - hänelle se on kaikki yhä hauskaa, ehkä jotkut "lelut" on hänelle mieluisampia kuin toiset.
Tuskin tuo ihminen mahtaa itselleen mitään, jos ei kykene tuntemaan empatiaa toisia kohtaan ja näkee toiset ihmiset leluinaan.
Some on manipuloijien leikkikenttä jonne he tulevat pitämään hauskaa toisten ihmisten kustannuksella. Manipulojan naamio halkeaakin silloin kun tapahtuu jotain mitä hän ei todellakaan odottanut tapahtuvan, jos vaikka hänen lempilelunsa tekee jotain mistä hän ei tykkää.
Kannattaa olla varuillaan. Somessa tietysti törmää näihin helpommin koska tänne tulee niin paljon ihmisiä purkamaan ajatuksiaan.Jos jätetään ja petetään aliarvoisesti, ei varmaan oo keneltäkään aikasnsaajalts pois, kun jätetty tsemppaa itseään takaisin elämään toteamalla jos näet exäsi toisen kanssa, älä ole surullinen, jo lapsena opetettiin kierrättämään vanhat lelut köyhille lapsille.
Sua ei leluna pidetty, sinä kohtelit ystäväsi kanssa ihmistä kuin lelua joka ei lähtenyt pois vaikka sinä petit lupaukset aina... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jätetään ja petetään aliarvoisesti, ei varmaan oo keneltäkään aikasnsaajalts pois, kun jätetty tsemppaa itseään takaisin elämään toteamalla jos näet exäsi toisen kanssa, älä ole surullinen, jo lapsena opetettiin kierrättämään vanhat lelut köyhille lapsille.
Sua ei leluna pidetty, sinä kohtelit ystäväsi kanssa ihmistä kuin lelua joka ei lähtenyt pois vaikka sinä petit lupaukset aina...En ole jättänyt enkä pettänyt mitään.
Ihme syyttelyä nyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole jättänyt enkä pettänyt mitään.
Ihme syyttelyä nyt.Käytkö useinkin ottamassa näihin aloittajaäijän dialogeihin osaa kun äijä pamlaa itsensä kanssa? Mikäli toimit näin, hakeudu lääkäriin hyvä ihminen.
- Anonyymi
Ainakin viime vuoden puolella häneltä (mies) lähti sellainen reaktio tänne ettei sitä voinut olla huomaamatta. Kirjoitti vastauksensa myös mieluiten tänne kuin suoraan.
En tiedä onko enää täällä, ja oon koittanut hiljaa poistua, ettei oma mielenterveys kärsi enempää.
Yhä ajatus hänestä tekee enemmän surulliseksi kuin mitään myönteistä tunnetta. Sotketut kynttilät hänelle odottaa myös viemistä.
Jos se mies ei voi puhua mulle suoraan, hän ei minua arvosta. Se on yksinkertaista.
Oon kirjoittanut tänne paljon vähemmän viime aikoina. On mahdollista että ollaan luultu toisia ihmisiä kaivatuksi, myös minäkin.
Siksi täältä pitää mennä pois, kun hän ei halua suoralla keskustella. Haluaa vaan että voisin huonommin. Sen tosiasian hyväksyminen on minulle yhä vaikeaa.
Toivottavasti en palaa tänne enää koskaan.
terveisin satutettu nainen- Anonyymi
Kiitos palstasetä ja aloittaja tästä sentimentaalisesta kertomuksesta, niin oli elävä miljöö ja kaikkea sellaista
- Anonyymi
Voisi.
- Anonyymi
Voi olla niinkin mut onhan se monet kerrat nähty kun olet ärsyttänyt
- Anonyymi
Hakemille tuli rimakammo!
- Anonyymi
Joskus käy mielessä, voisiko jokin viesti olla. Jos palstalla jokin viesti herättää tunteita ja pohtimista, mitä sitten henkilön kohtaaminen saisi aikaan? Katseita, sanoja, joskus liikaakin jos vaan alkuun pääsee.
- Anonyymi
Rakastuin Anuun jo 70 luvulla ja Merjaan 80 luvulla ja sitten menin naimisiin erään kanssa ja perustin perheen. Niin moneen rakastuin, mutta en halua loukata nykyistäkään ja rakastan häntäkin.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastuin Anuun jo 70 luvulla ja Merjaan 80 luvulla ja sitten menin naimisiin erään kanssa ja perustin perheen. Niin moneen rakastuin, mutta en halua loukata nykyistäkään ja rakastan häntäkin.......
Oot vanha kääkkä jo sitte
- Anonyymi
Ei voisi. Jos hän olisi niin kaipaisi jotain toista.
- Anonyymi
Voidaan olla. Minulla on vain tunne siitä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****504186- 812768
- 852105
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e101389Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put1771290Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.231256Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk831150- 121069
A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem171049- 201036