olin töissä mukavassa päiväkodissa, jossa myös oli pappa, joka yritti saada huomiota minulta, mutta sitä hän sai mutta ei todellakaan positiivista sellaista. Sijaisuus oli noin parin viikon mittainen ja minulle sanottiin, että olisi myös pidempi ja sanoin olevani kiinnostunut siitä. Mutta kun lyhyt sijaisuus oli loppumaisillaan, minulle ei enää tarjottu pidempää sijaisuutta ja syy oli se, etten kiinnostunut tutustumaan papparaisesta, joka toi tai haki lastenlastaan päiväkodista! Tuollainen toiminta tuntui tarkoitukselliselta kiusaamiselta, samoin eri työpaikoissa siirrot muihin ryhmiin, jotta minulle voitaisiin esitellä parisuhde-ehdokkaita! Todella ahdistavaa jo pelkästään etukäteen ajatella, että mitä milloinkin oli tulossa eri työpaikoissa. Yksityisasiat eivät kuulu työpaikalle, eikä varsinkaan silloin kun ei ollut mitään tarvetta löytää uutta kumppania eikä parisuhdetta, eikä siihen ole mitään tarvetta vieläkään eikä siihen ole mitään tarvetta koskaan! Kaikki toiminta vieraissa työpaikoissa tuntui aina kiusaamiselta, koska siihen ei kysytty lupaa minulta! Enkä olisi koskaan antanut siihen lupaa!!
Läheisessä kaunpungissa
Anonyymi-ap
3
101
Vastaukset
- Anonyymi
Se mitä tapahtui työajan ulkopuolella ei tuntunut ollenkaan niin pahalta kuin se mitä työpaikoilla tapahtui, kahdeksan tuntia helvetissä ja olin aika lailla valmis kävelemään päin punaisia valoja!!
- Anonyymi
Jos kuulen sen laulun, "pidä huolta,"niin kuin eilen kuulin sammutan kännykän, koska en voi sietää sitä! "Kun apua saat", minä en saanut apua, vieraat työpaikat tekivät minut ahdistuneeksi, stressaantuneeksi ja veivät minulta ilon elämästä ja kyvyn luottaa ihmisiin! En saanut olla oma itseni!!
- Anonyymi
Surkeeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1212779- 872451
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761830
- 561817
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3991337Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289