Toyota tekee luotettavimmat autot.

Anonyymi-ap

Se on huomattu uusien muun merkkisten autojen vikojen lisääntyessä. No japsit yleensä on parhaita. Harmi että eurooppa on huonontunut auto valmistaja. Oisihan se kiva ajaa yhtä hyvällä toimivalla vag autolla kuin toyota. Huom ajakaa millä haluatte mutta minä ajan vanhoilla toyotilla ja olen hyvin vähän vaihdellut osia. Yhteenkään toyotaan en ole vaihtanut esim alapalloniveltä. Vaihdan uuteen vanhaan kun 300tkm on mittarissa. Edelleen moitteettomassa kunnossa. En tosin corolla kokoluokassa aja enkä anjovis vaan camry lexus jne. On hyviä autoja. Ei ruoste reikiä ei. Suojautan vanhan yleensä heti kun ostan perusteellisen pesemisen ja kuivatuksen kautta. Se on halpaa. Uusi auto? Ei koskaan! Merkki on toyota tai honda. Varmaan mazdakin on hyvä mutta ei oikein ole kivoja malleja.

7

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Suositteletko saksalaisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suositteletko saksalaisia?

Niistä löytyy varmasti hyviä ja laadukkaita autoja jokaiseen makuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niistä löytyy varmasti hyviä ja laadukkaita autoja jokaiseen makuun.

En ikinä ainakaan sotkeudu törkestä huijauksesta tuomitun valmistajan tuotteisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ikinä ainakaan sotkeudu törkestä huijauksesta tuomitun valmistajan tuotteisiin.

Ostatko kuitenkin sellaisen firman autoja joka on vuosikymmeniä huijannut päästöissä ja törmäystesteissä ja on ne myöntänyt? Kyseisellä firmalla on myös maksanut useita sakkoja ja tuomioita ympäri maailmaa monista eri jutuista.
        Tuo valmistaja johon sinä viittaat, niin hoiti kuitenkin sakkonsa, tuomionsa ja päivitti autonsa viranomaisten hyväksymällä tavalla.
        Saksassa on myös muita hyviä ja laadukkaita autonvalmistajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostatko kuitenkin sellaisen firman autoja joka on vuosikymmeniä huijannut päästöissä ja törmäystesteissä ja on ne myöntänyt? Kyseisellä firmalla on myös maksanut useita sakkoja ja tuomioita ympäri maailmaa monista eri jutuista.
        Tuo valmistaja johon sinä viittaat, niin hoiti kuitenkin sakkonsa, tuomionsa ja päivitti autonsa viranomaisten hyväksymällä tavalla.
        Saksassa on myös muita hyviä ja laadukkaita autonvalmistajia.

Vain ja ainoastaan aageen tuotteita valmistavan konsernin pomo on tuomittu suunnitellusta ja törkeästä huijauksesta peräti seisemäksi vuodeksi lusimaan kymmenien miljardien sakkojen kera! Sellaisia ei tule meidän talliin. Muita ei ole mistään huijauksesta tuomittu. Korvausten maksaminen on vastuunkantoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinhän siinä on Toyotan kanssa käynyt useamman kerran. Huijauksista on jäänyt kiinni ja johtaja kumartelee ja pyytelee anteeksi ja luulee sillä selviävänsä. No edellisellekin tuli huijausten jälkeen lähtö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      2571
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      205
      1198
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1111
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      933
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66