meitä ja sitä, miten kaikki meni. Miten rikki se repi sydäntä ja jäljelle jäi pysyvä suru. En vain pääse siitä, ei hetkeäkään, että pääsisi edes helpotuksen alkuun. Aina sama rikkinäisyys ja paha olo.
Yhdelle kauniille, joka jätti jäljen
Kuinkahan paljon taas itken tulevina öinä
78
10341
Vastaukset
- Anonyymi
Oo mies
- Anonyymi
Pelkkä ajatuskin tuskaa tuottaa jos tää rakentaminen ei tähän päätykään
Joskus tahtoo mennä sormi suuhun vaikka yritys on armoton 🎶
Läpi kiven perse edellä puuhun kun yötä myöten kiivetään
Se ei oo mies eikä mikään ..... 🎶 - Anonyymi
Mies on lähtökohtaisesti sosiaalinen eläin. Jatkuvalla onnen tavoittelulla voi joutua tekemään valintoja jotka rapauttavat. Samalla voi sortua keskittymään nopeisiin onnen lähteisiin kuten nautintoihin sen sijaan, että miettisi mikä pitkällä tähtäimellä tekee onnelliseksi.
- Anonyymi
Sama juttu mulla. En tiedä kuinka pitkään surtava yhtä tyyppiä...taidan itkeä ens yönä unissakin.
- Anonyymi
Elämä on, pitää elämää,
metelöidä ja häiriköidä
rakastaa elämää
lisätä polttopuita nuotioon
antaa tekohengitystä
- Anonyymi
Voi perhana kuinka naiiivi sitä ihminen voi olla . oon siinä kyllä paras varmaan. Mut pakko jatkettava ei saa antaa periksi. Koetahan sinäkin saada kerättyä rikki menneen sydämen sirut. Rukoilen puolestasi? Niin se vaan menee. Kyl säkin selviät!
- Anonyymi
Sydän kerällä ja sieltä kaiken pimeyden pilvien lomasta se auringonvalo sydämen kasvoille vielä hohtaa joku päivä.
- Anonyymi
Kuuntele tän biisin sanoja saatat oivaltaa jotakin.
https://youtu.be/I5K8jexrrt0?feature=shared
Muista huolehtia sydämestäsi kun kukaan muu ei sitä tee.
Surra, pitääkin kun jokin loppuu ja sattuu mutta
senkin määrällä on rajat...
Yritä löytää jotakin mitä opit ja
Mikä oli ihanaa ja jatka eteenpäin uusia asioita kohti. ❤️🙄- Anonyymi
Ei jaksa...
- Anonyymi
Kuuntelin ton. Kiitos lohdutuksestasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jaksa...
Kyllä se helpottaa, kun nyt jaksat tämän mäen yli. Yritä keksiä jotain mukavaa tekemistä ja juttele ystäville. Suru on inhottava, kun saattaa mennä pari askelta eteenpäin ja sitten askelen taakse päin. Kuitenkin tulee vielä se päivä, kun voit hengittää vapaasti ja olla iloinen.
Lähetän sinulle paljon voimia ja jaksamista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se helpottaa, kun nyt jaksat tämän mäen yli. Yritä keksiä jotain mukavaa tekemistä ja juttele ystäville. Suru on inhottava, kun saattaa mennä pari askelta eteenpäin ja sitten askelen taakse päin. Kuitenkin tulee vielä se päivä, kun voit hengittää vapaasti ja olla iloinen.
Lähetän sinulle paljon voimia ja jaksamista.Näin on ollut vuosia, vuosikymmeniä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on ollut vuosia, vuosikymmeniä....
Sitten ehkä suuret jotain muuta, jotain itsestäsi. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ehkä suuret jotain muuta, jotain itsestäsi. -sivusta
Pitkä ketju sydänsuruja. Et sitä usko, eikä tarvikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ymmärrän. On varmaan raskasta. Välillä surua voi olla enemmän kuin jaksaa kantaa. Lämmin ajatus sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jaksa...
Raappana: Ei jaksa riidellä
https://youtu.be/sbxbA15Gtgs?si=HaptW3L1w0m3yo02
Elämää, päivä on nuori. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on näreet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olla hiljaa, olla äänekäs, ilmeillä, suudella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hopeaketju, pitkä, sydänriipuksella.
- Anonyymi
Olet mielessä, me. Heräsin ja täällä aika 6 h edellä. Elämän lähteessä virtaa kyyneleet, valuu syliisi, sinne vajoan henkeäni haukkoen, veteen punertavansuolaiseen vai - suloiseen.
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
Voi kestää yllättävän kauan, mutta joskus helpottaa. Ja se tuska aaltoilee vielä kauan, vaikka välillä tuntuisi hyvältä. Mutta kyllä se siitä.
- Anonyymi
Joo kuumottavaa tuskaa se velloo sisällä
- Anonyymi
Ihan samanlaista täälläkin. Itse olen ihan riutunut surusta ja ikävästä. Ei varmaan kovin moni ymmärrä tällaista herkkyyttä ja tunteellisuutta. Alan olla aika loppu tämän kanssa, mutta minkäs teet. Milloin itku loppuu? Toivottavasti helpottaisi jossain kohtaa itselläni ja myös sinulla "kohtalotoverini" siellä.
- Anonyymi
Juu pakkohan se on. Me selviämme niin on uskoteltava itselleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu pakkohan se on. Me selviämme niin on uskoteltava itselleen
Ihan mistä vaan, muista. Polku nyt vaan on, mitä on. Parempaan mennään :)
- Anonyymi
Me ollaan kohtalotovereita!. Kaikki täällä nyt fiksua porukkaa. Vahvemmat auttaa heikompia
- Anonyymi
Tiedätsä mä etenen suru prosessin aika nopeasti aina. Mul semmoinen lahja. Voi kun säkin saisit sen. Mua auttaa se että tuolla ylhäällä on joku joka kuulee ja näkee kaiken, joku joka rakastaa aina meitä. Mä usko n Jumalaan. Toivottavasti et suuttunut mulle nyt kun kerroin tän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätsä mä etenen suru prosessin aika nopeasti aina. Mul semmoinen lahja. Voi kun säkin saisit sen. Mua auttaa se että tuolla ylhäällä on joku joka kuulee ja näkee kaiken, joku joka rakastaa aina meitä. Mä usko n Jumalaan. Toivottavasti et suuttunut mulle nyt kun kerroin tän
Usko on tärkeä. Mulla usein usko horjuu ja olo on sen mukainen sitten. Mutta en lopeta rukoilemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mistä vaan, muista. Polku nyt vaan on, mitä on. Parempaan mennään :)
Täält saattaa tulla ihan mitä vaa kun kirjotan sul riimei pehmeel sohval, auts.
Läppii lupaavii kaivatul, Jump Inniin.
Oon radal tääl, chillaa vaan, mukana oot niin.
Sukella, fanfaariin, ai meiän nimet ei oo listas. Kato, on ne vaan. Se on rakkausdataa.
Chillaa nyt, haalin kasaan ei oo muuta vaadittavaa. Tiedät sen, anna mul lovee ja saat lovee mult :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan kohtalotovereita!. Kaikki täällä nyt fiksua porukkaa. Vahvemmat auttaa heikompia
✨️tässä on hienosti sanottu✨️arvostan❤️🔥🙏
- Anonyymi
Sig : vuosisadan rakkaustarina
https://youtu.be/eyiySJlJzJ4?si=XhCaeMbxlwqUv5DJ- Anonyymi
Oih 💔❤️
- Anonyymi
Olen yhä täällä ja sinua odotan ❤️
- Anonyymi
Kuka odottaa ja ketä🫢
- Anonyymi
Mn odottaa P- miestä
- Anonyymi
tosi surullista 😔 itsellänikin ikävä 😥🎗💔🕊🥀
- Anonyymi
Suloisia unosia kaikille! Kyl se kipu vielä helpottaa🤣
- Anonyymi
Ei sulle tuttu
- Anonyymi
Tarjoilija tänne pöytään mieltä ylentävää 🍺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bubiruusua kaipaat :
https://youtu.be/t6qCjv7iUEY?si=FpXTm7QoGlIh5eTv 🍺🍺🍺🍺Omalla kohalla riippuu hyvin paljon tilanteesta, jos on, joku jätkä kenet tunnen ja tiedän ja hän tietää, että seurustelen muijan kaa ja ei vaan yksinkertasesti välitä niin sitten siitä tulee vuosisadan naamanlyöntikilpailu. Mutta siinä tapauksessa, jos muija on vaan huvin vuoksi ottanut jonkun satunnaisen baarista, niin sitten näytetään vaan muijalle ovea nätisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omalla kohalla riippuu hyvin paljon tilanteesta, jos on, joku jätkä kenet tunnen ja tiedän ja hän tietää, että seurustelen muijan kaa ja ei vaan yksinkertasesti välitä niin sitten siitä tulee vuosisadan naamanlyöntikilpailu. Mutta siinä tapauksessa, jos muija on vaan huvin vuoksi ottanut jonkun satunnaisen baarista, niin sitten näytetään vaan muijalle ovea nätisti.
Ne on usein tapauskohtaisia juttuja ja on aika asiatonta lähteä huutelemaan törkeyksiä malliin "kaikki varattujen panijat on munattomia luusereita".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omalla kohalla riippuu hyvin paljon tilanteesta, jos on, joku jätkä kenet tunnen ja tiedän ja hän tietää, että seurustelen muijan kaa ja ei vaan yksinkertasesti välitä niin sitten siitä tulee vuosisadan naamanlyöntikilpailu. Mutta siinä tapauksessa, jos muija on vaan huvin vuoksi ottanut jonkun satunnaisen baarista, niin sitten näytetään vaan muijalle ovea nätisti.
Huomaa kyllä kirjoituksestasi, jotta sinulla on taipumus saattaa itsesi vaikeuksiin tuolla tyylillä 🙄
- Anonyymi
Onko joku kuollut? Vai mitä on tapahtunut. Minustakaan ei välitetty.
- Anonyymi
Älä revi pelihousujasi. Nimenomaan sitä samaa tarkotin että pitäisi olla joku kultainen keskitie.
- Anonyymi
Voih, eihän tää vaan ollu mulle🥲
Tänään kaikki on huonosti, huomenna elämä muuttuu vielä pahemmaksi, joten iloitse siitä, että tänään ei ole niin huonoa kuin huomenna
🥸🤓- Anonyymi
Menehän muualle manaamaan siitä.
- Anonyymi
Alkaa pikkuhiljaa v!tuttamaa ku luonto hyppii silmille.
🤣
🥸🤓- Anonyymi
🤓🥸
🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤓🥸
🤣Vtuako naurat siinä
- Anonyymi
Ihminen,
Haluaa olla uniikki
Jokaiselle uniikille
pitää olla oma määritelmä
Mutta se ei saa olla sama
Kuin naapurilla
Laatikko laatikon vieressä
Määritelmiä rivissä
Olemmeko unohtaneet
Sen tärkeimmän?
Tasa-arvo ei tule erilaisuudesta
Tasa-arvo tulee samanlaisuudesta
Sinä olet ihminen
Niin Minäkin olen
Tarvitsemme vain yhden laatikon
Se on isompi kuin muut
Mutta sisältää kaiken.- Anonyymi
Muuttolaatikko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuttolaatikko?
Mitä ihmeen ääripäitä vedät? Vaihtoehdot : antaa tunteen viedä / kylmän analyyttinen. Laaja ajattelu sulla!
:provo:
- Anonyymi
No itseppähän mokasit olisit vähän miettiny kun ennen kuin pelleilet
- Anonyymi
Ikävät aamuherätykset, kun huomaat vierelläsi olevan tyhjän sängynpuolikkaan. Koska päädyit siihen. Ota tukeva, nenäliinalla päällystetty ote nenästäsi, niistä kunnolla, kuivaa silmäkulmasi ja sano itsellesi, että kyllä tästä selvitään!!!!
Aikaa se tulee toki vaatimaan ja kaiken negatiivisuuden keskellä positiivista ponnistelua, mutta usko pois, haavoittunut sydän vielä toipuu.
- Anonyymi
Mene ja etsi rakkautesi vielä,minä se en ole.
Tiedät varmasti monta syytä siihen,miksen ole,mutta näin se on. En ollut paljon alunperinkään.
Ja miten väärin teit.- Anonyymi
Eron tuskan ja yksinäisyyden ja hylätyksi tulemisen tunteita joutuu lähes jokainen käymään joskus elämänsä aikana läpi. Loppujen lopuksi aika harva istuu mummo- tai vaari-ikäisenä kiikkustuolissa ensirakkautensa seurassa. Silti ero tekee aina kipeää, ja sitä on oikeus surra.
- Anonyymi
Rakkaus ei ole nollasummapeliä vaan sitä kannattaa jakaa kaikille ympärillä oleville. Sinä mukaan lukien, ansaitsevat tulla rakastetuksi. Unohda siis ajatus siitä oikeasta ja avaa mielesi näkemään rakkautta kaikkialla. Moni meistä ajattelee, että jonain päivänä rakkaus vain astelee eteemme ilman, että teemme asian eteen mitään. Rakkautta ei kuitenkaan kannata odottaa, vaan kohdata se joka ikinen päivä siellä, missä liikummekin. Elämä yllättää toisinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eron tuskan ja yksinäisyyden ja hylätyksi tulemisen tunteita joutuu lähes jokainen käymään joskus elämänsä aikana läpi. Loppujen lopuksi aika harva istuu mummo- tai vaari-ikäisenä kiikkustuolissa ensirakkautensa seurassa. Silti ero tekee aina kipeää, ja sitä on oikeus surra.
Moi!Olen täysin erimieltä!Minä tiedän montakin pariskuntaa jotka ovat pennusta asti alkaneet seurustelemaan ja nyt ovat eläkkeellä.Täysin rakastuneita!Kannattaa ottaa asioista selvää!Onko sinulla kokemusta?Katkera akka on ruma kateltavaa..Hanki elämä ja mee muualle kirjoittamaan paskaa...🤣😉🤭🤮🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi!Olen täysin erimieltä!Minä tiedän montakin pariskuntaa jotka ovat pennusta asti alkaneet seurustelemaan ja nyt ovat eläkkeellä.Täysin rakastuneita!Kannattaa ottaa asioista selvää!Onko sinulla kokemusta?Katkera akka on ruma kateltavaa..Hanki elämä ja mee muualle kirjoittamaan paskaa...🤣😉🤭🤮🥱
Siinä taas oikein sosiaalisten taitojen ja sosiaalisen älyn. Ja varsinkin tilannekuvan halitseva trolli..
Oikein malliesimerkki
Miten meni niiku omasta miekestä? 🤣🤣
Saat ainaki papukaijamerkin 🦜
Sivusta.
- Anonyymi
Ehkä olis syytä opetella keneen voi luottaa ja keneen ei ja niistä yleisesti kannattaa pysyä kaukana jotka yrittävät tehdä mustasukkaiseksi joudut loppuelämäsi kilpailemaan vähintäänkin jotain olematonta vastaan
- Anonyymi
Sun kuvaas katson aina uudelleen, varovasti silitän poskeasi. Mielessä pyörit kun nään onnellisia pareja kadulla, illalla kosteassa ilmassa. Veto loppu päivästä, kohta nukkumaan :)
Aikakone: keltainen
https://youtu.be/6jjFST-nTRA?si=vpjHoTlWsQXEDa55 - Anonyymi
Mullakin on vieläkin ikävä sitä yhtä naista vaikka aikaa on jo kulunut. Niinhän se on että tehtyä ei saa tekemättömäksi eikä kelloa voi kääntää taakse päin että voisi jonkun asian tehdä eri tavalla. Ihan itse mokasin mutta taisi siinä toisessakin olla osasyytä. Suurien tunteiden palkaksi saa pitkän ikävän ja pohjattoman surun.
- Anonyymi
Ei tule pllua.
- Anonyymi
Ei tule ei.
- Anonyymi
Alan hihaan vetää kohtanmennäön
- Anonyymi
Ihmisen mieli on outo, kaivata toista joka jätti ja petti. Kaikki mitä yhdessä koki on poissa ja ei niitä voi muistella muiden kanssa. Kaipaako jotain ihmistä vai tunnetiloja, ja pelkää ettei niitä enään voisi tuntea. Myöhemmin tunne muuttuu vihaksi toista kohtaan, miten hän saattoi... Sinä tunsit ja rakastit, etkö ansaitse ihmisen joka tuntee samoin sinua kohtaan?
- Anonyymi
Olisitko voinut puhua kohteelle. Jos todella ei onnistu kohtaaminen tai puhuminen, koska hän on vaikka varattu tms, silloin hän ei ollut sinulle tarkoitetukkaan. Ajan kanssa suru laantuu. Mene rohkeasti eteen päin. Varmasti uusi ihastus on nurkan takana odottamassa, jos vanhaa ihastusta ei voi enää suin surminkaan saavuttaa.
- Anonyymi
Helvetti lopettakaa ulina ja menkää elämässä eteenpäin. Tsiisus mitä paskaa.
- Anonyymi
Häpeällisin runkkaukseni
- Anonyymi
Jaa lienee noita ongelmia mitä tulee matkanvarrella kun ei tutustu ihmiseen kenenkä kanssa on
- Anonyymi
Vaikka tuntuu että ero romahduttaa koko maailman, niin kun on aikoja kulunut, kiittää Korkeinta että tiet erkanivat, yhteiselo olisi johtanut katastrofiin hyvin erilaista elämää viettävän kumppanin kanssa ja joku muukin olisi voinut joutua kärsimään ohessa. On kiitollinen että suhde loppui alkuunsa.
Kannattaa kuvitella mielessään. miten suhde olisi toiminut arjessa jos olisi jatkunut, on ainakin muuta ajateltavaa. Vielä päivä paistaa. - AnonyymiUUSI
mitä on se kohta, joka kipeä
maailma kaunis muuten
mutta kohta on kipeä siitä huolimatta
taivas sininen, mutta kohta on kipeä
vesi virtaa mutta kohta kipeä
eläimet laiduntavat mutta kohta kipeä Lopeta parkuminen, ei siihen ole syytä
- AnonyymiUUSI
Ihkauusi nikki palstasedän varastosta!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****504176- 812758
- 852095
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e101379Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put1771290Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.231246Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk831140- 121069
A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem171049- 201036