Kuinkahan paljon taas itken tulevina öinä

Anonyymi-ap

meitä ja sitä, miten kaikki meni. Miten rikki se repi sydäntä ja jäljelle jäi pysyvä suru. En vain pääse siitä, ei hetkeäkään, että pääsisi edes helpotuksen alkuun. Aina sama rikkinäisyys ja paha olo.

Yhdelle kauniille, joka jätti jäljen

78

10341

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oo mies

• Anonyymi

Pelkkä ajatuskin tuskaa tuottaa jos tää rakentaminen ei tähän päätykään
        Joskus tahtoo mennä sormi suuhun vaikka yritys on armoton 🎶
        Läpi kiven perse edellä puuhun kun yötä myöten kiivetään
        Se ei oo mies eikä mikään ..... 🎶

• Anonyymi

Mies on lähtökohtaisesti sosiaalinen eläin. Jatkuvalla onnen tavoittelulla voi joutua tekemään valintoja jotka rapauttavat. Samalla voi sortua keskittymään nopeisiin onnen lähteisiin kuten nautintoihin sen sijaan, että miettisi mikä pitkällä tähtäimellä tekee onnelliseksi.

• Anonyymi

Sama juttu mulla. En tiedä kuinka pitkään surtava yhtä tyyppiä...taidan itkeä ens yönä unissakin.

• Anonyymi

Elämä on, pitää elämää,
        metelöidä ja häiriköidä
        rakastaa elämää
        lisätä polttopuita nuotioon
        antaa tekohengitystä

• Anonyymi

Voi perhana kuinka naiiivi sitä ihminen voi olla . oon siinä kyllä paras varmaan. Mut pakko jatkettava ei saa antaa periksi. Koetahan sinäkin saada kerättyä rikki menneen sydämen sirut. Rukoilen puolestasi? Niin se vaan menee. Kyl säkin selviät!

• Anonyymi

Sydän kerällä ja sieltä kaiken pimeyden pilvien lomasta se auringonvalo sydämen kasvoille vielä hohtaa joku päivä.

• Anonyymi

Kuuntele tän biisin sanoja saatat oivaltaa jotakin.

https://youtu.be/I5K8jexrrt0?feature=shared

Muista huolehtia sydämestäsi kun kukaan muu ei sitä tee.
      Surra, pitääkin kun jokin loppuu ja sattuu mutta
      senkin määrällä on rajat...
      Yritä löytää jotakin mitä opit ja
      Mikä oli ihanaa ja jatka eteenpäin uusia asioita kohti. ❤️🙄

• Anonyymi

Ei jaksa...

• Anonyymi

Kuuntelin ton. Kiitos lohdutuksestasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jaksa...

Kyllä se helpottaa, kun nyt jaksat tämän mäen yli. Yritä keksiä jotain mukavaa tekemistä ja juttele ystäville. Suru on inhottava, kun saattaa mennä pari askelta eteenpäin ja sitten askelen taakse päin. Kuitenkin tulee vielä se päivä, kun voit hengittää vapaasti ja olla iloinen.
        Lähetän sinulle paljon voimia ja jaksamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se helpottaa, kun nyt jaksat tämän mäen yli. Yritä keksiä jotain mukavaa tekemistä ja juttele ystäville. Suru on inhottava, kun saattaa mennä pari askelta eteenpäin ja sitten askelen taakse päin. Kuitenkin tulee vielä se päivä, kun voit hengittää vapaasti ja olla iloinen.
        Lähetän sinulle paljon voimia ja jaksamista.

Näin on ollut vuosia, vuosikymmeniä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten ehkä suuret jotain muuta, jotain itsestäsi. -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten ehkä suuret jotain muuta, jotain itsestäsi. -sivusta

Pitkä ketju sydänsuruja. Et sitä usko, eikä tarvikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten ymmärrän. On varmaan raskasta. Välillä surua voi olla enemmän kuin jaksaa kantaa. Lämmin ajatus sinulle.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on näreet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olla hiljaa, olla äänekäs, ilmeillä, suudella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hopeaketju, pitkä, sydänriipuksella.

• Anonyymi

Olet mielessä, me. Heräsin ja täällä aika 6 h edellä. Elämän lähteessä virtaa kyyneleet, valuu syliisi, sinne vajoan henkeäni haukkoen, veteen punertavansuolaiseen vai - suloiseen.

• Anonyymi

Kenelle?

• Anonyymi

Voi kestää yllättävän kauan, mutta joskus helpottaa. Ja se tuska aaltoilee vielä kauan, vaikka välillä tuntuisi hyvältä. Mutta kyllä se siitä.

• Anonyymi

Joo kuumottavaa tuskaa se velloo sisällä

• Anonyymi

Ihan samanlaista täälläkin. Itse olen ihan riutunut surusta ja ikävästä. Ei varmaan kovin moni ymmärrä tällaista herkkyyttä ja tunteellisuutta. Alan olla aika loppu tämän kanssa, mutta minkäs teet. Milloin itku loppuu? Toivottavasti helpottaisi jossain kohtaa itselläni ja myös sinulla "kohtalotoverini" siellä.

• Anonyymi

Juu pakkohan se on. Me selviämme niin on uskoteltava itselleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu pakkohan se on. Me selviämme niin on uskoteltava itselleen

Ihan mistä vaan, muista. Polku nyt vaan on, mitä on. Parempaan mennään :)

• Anonyymi

Me ollaan kohtalotovereita!. Kaikki täällä nyt fiksua porukkaa. Vahvemmat auttaa heikompia

• Anonyymi

Tiedätsä mä etenen suru prosessin aika nopeasti aina. Mul semmoinen lahja. Voi kun säkin saisit sen. Mua auttaa se että tuolla ylhäällä on joku joka kuulee ja näkee kaiken, joku joka rakastaa aina meitä. Mä usko n Jumalaan. Toivottavasti et suuttunut mulle nyt kun kerroin tän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätsä mä etenen suru prosessin aika nopeasti aina. Mul semmoinen lahja. Voi kun säkin saisit sen. Mua auttaa se että tuolla ylhäällä on joku joka kuulee ja näkee kaiken, joku joka rakastaa aina meitä. Mä usko n Jumalaan. Toivottavasti et suuttunut mulle nyt kun kerroin tän

Usko on tärkeä. Mulla usein usko horjuu ja olo on sen mukainen sitten. Mutta en lopeta rukoilemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan mistä vaan, muista. Polku nyt vaan on, mitä on. Parempaan mennään :)

Täält saattaa tulla ihan mitä vaa kun kirjotan sul riimei pehmeel sohval, auts.
        Läppii lupaavii kaivatul, Jump Inniin.
        Oon radal tääl, chillaa vaan, mukana oot niin.
        Sukella, fanfaariin, ai meiän nimet ei oo listas. Kato, on ne vaan. Se on rakkausdataa.
        Chillaa nyt, haalin kasaan ei oo muuta vaadittavaa. Tiedät sen, anna mul lovee ja saat lovee mult :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ollaan kohtalotovereita!. Kaikki täällä nyt fiksua porukkaa. Vahvemmat auttaa heikompia

✨️tässä on hienosti sanottu✨️arvostan❤️‍🔥🙏

• Anonyymi
      • Anonyymi

Oih 💔❤️

• Anonyymi

Olen yhä täällä ja sinua odotan ❤️

• Anonyymi

Kuka odottaa ja ketä🫢

• Anonyymi

Mn odottaa P- miestä

• Anonyymi

tosi surullista 😔 itsellänikin ikävä 😥🎗💔🕊🥀

• Anonyymi

Suloisia unosia kaikille! Kyl se kipu vielä helpottaa🤣

• Anonyymi

Ei sulle tuttu

• Anonyymi

Tarjoilija tänne pöytään mieltä ylentävää 🍺

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bubiruusua kaipaat :
        https://youtu.be/t6qCjv7iUEY?si=FpXTm7QoGlIh5eTv 🍺🍺🍺🍺

Omalla kohalla riippuu hyvin paljon tilanteesta, jos on, joku jätkä kenet tunnen ja tiedän ja hän tietää, että seurustelen muijan kaa ja ei vaan yksinkertasesti välitä niin sitten siitä tulee vuosisadan naamanlyöntikilpailu. Mutta siinä tapauksessa, jos muija on vaan huvin vuoksi ottanut jonkun satunnaisen baarista, niin sitten näytetään vaan muijalle ovea nätisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omalla kohalla riippuu hyvin paljon tilanteesta, jos on, joku jätkä kenet tunnen ja tiedän ja hän tietää, että seurustelen muijan kaa ja ei vaan yksinkertasesti välitä niin sitten siitä tulee vuosisadan naamanlyöntikilpailu. Mutta siinä tapauksessa, jos muija on vaan huvin vuoksi ottanut jonkun satunnaisen baarista, niin sitten näytetään vaan muijalle ovea nätisti.

Ne on usein tapauskohtaisia juttuja ja on aika asiatonta lähteä huutelemaan törkeyksiä malliin "kaikki varattujen panijat on munattomia luusereita".

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa kyllä kirjoituksestasi, jotta sinulla on taipumus saattaa itsesi vaikeuksiin tuolla tyylillä 🙄

• Anonyymi

Onko joku kuollut? Vai mitä on tapahtunut. Minustakaan ei välitetty.

• Anonyymi

Älä revi pelihousujasi. Nimenomaan sitä samaa tarkotin että pitäisi olla joku kultainen keskitie.

• Anonyymi

Voih, eihän tää vaan ollu mulle🥲
      Tänään kaikki on huonosti, huomenna elämä muuttuu vielä pahemmaksi, joten iloitse siitä, että tänään ei ole niin huonoa kuin huomenna

🥸🤓

• Anonyymi

Menehän muualle manaamaan siitä.

• Anonyymi

Alkaa pikkuhiljaa v!tuttamaa ku luonto hyppii silmille.

🤣

🥸🤓

• Anonyymi

🤓🥸

🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤓🥸

🤣

Vtuako naurat siinä

• Anonyymi

Ihminen,

Haluaa olla uniikki
      Jokaiselle uniikille
      pitää olla oma määritelmä
      Mutta se ei saa olla sama
      Kuin naapurilla

Laatikko laatikon vieressä
      Määritelmiä rivissä
      Olemmeko unohtaneet
      Sen tärkeimmän?

Tasa-arvo ei tule erilaisuudesta
      Tasa-arvo tulee samanlaisuudesta
      Sinä olet ihminen
      Niin Minäkin olen

Tarvitsemme vain yhden laatikon
      Se on isompi kuin muut
      Mutta sisältää kaiken.

• Anonyymi

Muuttolaatikko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuttolaatikko?

Mitä ihmeen ääripäitä vedät? Vaihtoehdot : antaa tunteen viedä / kylmän analyyttinen. Laaja ajattelu sulla!
        :provo:

• Anonyymi

No itseppähän mokasit olisit vähän miettiny kun ennen kuin pelleilet

• Anonyymi

Ikävät aamuherätykset, kun huomaat vierelläsi olevan tyhjän sängynpuolikkaan. Koska päädyit siihen. Ota tukeva, nenäliinalla päällystetty ote nenästäsi, niistä kunnolla, kuivaa silmäkulmasi ja sano itsellesi, että kyllä tästä selvitään!!!!
        Aikaa se tulee toki vaatimaan ja kaiken negatiivisuuden keskellä positiivista ponnistelua, mutta usko pois, haavoittunut sydän vielä toipuu.

• Anonyymi

Mene ja etsi rakkautesi vielä,minä se en ole.

Tiedät varmasti monta syytä siihen,miksen ole,mutta näin se on. En ollut paljon alunperinkään.

Ja miten väärin teit.

• Anonyymi

Eron tuskan ja yksinäisyyden ja hylätyksi tulemisen tunteita joutuu lähes jokainen käymään joskus elämänsä aikana läpi. Loppujen lopuksi aika harva istuu mummo- tai vaari-ikäisenä kiikkustuolissa ensirakkautensa seurassa. Silti ero tekee aina kipeää, ja sitä on oikeus surra.

• Anonyymi

Rakkaus ei ole nollasummapeliä vaan sitä kannattaa jakaa kaikille ympärillä oleville. Sinä mukaan lukien, ansaitsevat tulla rakastetuksi. Unohda siis ajatus siitä oikeasta ja avaa mielesi näkemään rakkautta kaikkialla. Moni meistä ajattelee, että jonain päivänä rakkaus vain astelee eteemme ilman, että teemme asian eteen mitään. Rakkautta ei kuitenkaan kannata odottaa, vaan kohdata se joka ikinen päivä siellä, missä liikummekin. Elämä yllättää toisinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eron tuskan ja yksinäisyyden ja hylätyksi tulemisen tunteita joutuu lähes jokainen käymään joskus elämänsä aikana läpi. Loppujen lopuksi aika harva istuu mummo- tai vaari-ikäisenä kiikkustuolissa ensirakkautensa seurassa. Silti ero tekee aina kipeää, ja sitä on oikeus surra.

Moi!Olen täysin erimieltä!Minä tiedän montakin pariskuntaa jotka ovat pennusta asti alkaneet seurustelemaan ja nyt ovat eläkkeellä.Täysin rakastuneita!Kannattaa ottaa asioista selvää!Onko sinulla kokemusta?Katkera akka on ruma kateltavaa..Hanki elämä ja mee muualle kirjoittamaan paskaa...🤣😉🤭🤮🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi!Olen täysin erimieltä!Minä tiedän montakin pariskuntaa jotka ovat pennusta asti alkaneet seurustelemaan ja nyt ovat eläkkeellä.Täysin rakastuneita!Kannattaa ottaa asioista selvää!Onko sinulla kokemusta?Katkera akka on ruma kateltavaa..Hanki elämä ja mee muualle kirjoittamaan paskaa...🤣😉🤭🤮🥱

Siinä taas oikein sosiaalisten taitojen ja sosiaalisen älyn. Ja varsinkin tilannekuvan halitseva trolli..
        Oikein malliesimerkki
        Miten meni niiku omasta miekestä? 🤣🤣
        Saat ainaki papukaijamerkin 🦜
        Sivusta.

• Anonyymi

Ehkä olis syytä opetella keneen voi luottaa ja keneen ei ja niistä yleisesti kannattaa pysyä kaukana jotka yrittävät tehdä mustasukkaiseksi joudut loppuelämäsi kilpailemaan vähintäänkin jotain olematonta vastaan

• Anonyymi

Sun kuvaas katson aina uudelleen, varovasti silitän poskeasi. Mielessä pyörit kun nään onnellisia pareja kadulla, illalla kosteassa ilmassa. Veto loppu päivästä, kohta nukkumaan :)

Aikakone: keltainen
      https://youtu.be/6jjFST-nTRA?si=vpjHoTlWsQXEDa55

• Anonyymi

Mullakin on vieläkin ikävä sitä yhtä naista vaikka aikaa on jo kulunut. Niinhän se on että tehtyä ei saa tekemättömäksi eikä kelloa voi kääntää taakse päin että voisi jonkun asian tehdä eri tavalla. Ihan itse mokasin mutta taisi siinä toisessakin olla osasyytä. Suurien tunteiden palkaksi saa pitkän ikävän ja pohjattoman surun.

• Anonyymi

Ei tule pllua.

• Anonyymi

Ei tule ei.

• Anonyymi

Alan hihaan vetää kohtanmennäön

• Anonyymi

Ihmisen mieli on outo, kaivata toista joka jätti ja petti. Kaikki mitä yhdessä koki on poissa ja ei niitä voi muistella muiden kanssa. Kaipaako jotain ihmistä vai tunnetiloja, ja pelkää ettei niitä enään voisi tuntea. Myöhemmin tunne muuttuu vihaksi toista kohtaan, miten hän saattoi... Sinä tunsit ja rakastit, etkö ansaitse ihmisen joka tuntee samoin sinua kohtaan?

• Anonyymi

Olisitko voinut puhua kohteelle. Jos todella ei onnistu kohtaaminen tai puhuminen, koska hän on vaikka varattu tms, silloin hän ei ollut sinulle tarkoitetukkaan. Ajan kanssa suru laantuu. Mene rohkeasti eteen päin. Varmasti uusi ihastus on nurkan takana odottamassa, jos vanhaa ihastusta ei voi enää suin surminkaan saavuttaa.

• Anonyymi

Helvetti lopettakaa ulina ja menkää elämässä eteenpäin. Tsiisus mitä paskaa.

• Anonyymi

Häpeällisin runkkaukseni

• Anonyymi

Jaa lienee noita ongelmia mitä tulee matkanvarrella kun ei tutustu ihmiseen kenenkä kanssa on

• Anonyymi

Vaikka tuntuu että ero romahduttaa koko maailman, niin kun on aikoja kulunut, kiittää Korkeinta että tiet erkanivat, yhteiselo olisi johtanut katastrofiin hyvin erilaista elämää viettävän kumppanin kanssa ja joku muukin olisi voinut joutua kärsimään ohessa. On kiitollinen että suhde loppui alkuunsa.
      Kannattaa kuvitella mielessään. miten suhde olisi toiminut arjessa jos olisi jatkunut, on ainakin muuta ajateltavaa. Vielä päivä paistaa.

• Anonyymi
      UUSI

mitä on se kohta, joka kipeä
      maailma kaunis muuten
      mutta kohta on kipeä siitä huolimatta
      taivas sininen, mutta kohta on kipeä
      vesi virtaa mutta kohta kipeä
      eläimet laiduntavat mutta kohta kipeä

• JU1PP1
      UUSI

Lopeta parkuminen, ei siihen ole syytä

• Anonyymi
        UUSI

Ihkauusi nikki palstasedän varastosta!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. voitaisiinko unohtaa se sotku?

Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****
      Ikävä
      50
      4176
    2. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      81
      2758
    3. Huomenta ja hyvää tiistaita

Huomenta ja hyvää tiistaita. ❄️🐺☕❄️
      Ikävä
      85
      2095
    4. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      10
      1379
    5. Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?

Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put
      Perussuomalaiset
      177
      1290
    6. Jee! Palsta toimii jälleen!

Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.
      Sinkut
      23
      1246
    7. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      83
      1140
    8. Oletko sinä lähellä?

Tutkassani väräjää siihen malliin, pitääkö poistua mestoilta?
      Ikävä
      12
      1069
    9. A, teksteistäni löydät itsesi

jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem
      Ikävä
      17
      1049
    10. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      20
      1036
    Aihe