Jyystämistä

eija-riitta

Miksi te miehet ette jaksa esileikkeä muutamaa minuuttia kauempaa? Kauhea kiire on päälle ja sitten alatte jyystämään kuin ompelukone eli tahti on melkoinen, eikä mene paria minuuttia kauempaa kun lasti lentää ja nainen jää taas kerran kiihottuneena alle tai päälle ihmettelemään jääkö taas kerran osattomaksi tyydytyksestä.

Olen aikuinen sinkkunainen (40 ) ja seksi on minulle yksi tärkeimpiä asioita. Viime vuosien aikana olen useimmiten suhteissani saanut tällaista "tikitys-seksiä" ja aikuisten miesten opettaminen tuntuu jotenkin hölmölle ja hienotunteinen vihjailu tai kehonkieli ei ainakaan näytä tuottavan tulosta. Sormilla vain hipaistaan klitorista ja sitten ängetään jo nopeasti sisään..
Malttia miehet, niin voisitte nauttia monin evrroin enemmän. Kyllä alkaa halut ja kiinnostus hiipua seksiä kohtaan, jos se tällaisena jatkuu vuosia. Miksi olla vain tyhjennys-astiana..

Kuinka moni mies olisi valmis rakastelemaan naista saamatta itse orgasmia lainkaan, tai joutuisi hoitamaan sen pelkästään itsetyydytyksellä??

46

5064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkomies

      Oisko niin että sen takia ne sinkkuja ovatkin ;)
      Ja kaikki "hyvät" miehet on naimissa. Eli kun tyttö ystävä/vaimo saa hyvää seksiä niin kestää huonommankin miehen...(niin kun minut ;)

      • eija-riitta

        Miehillä on takanaan avioliitto ja pitkiä suhteita, ei se kokemattomuudesta ainakaan ole kiinni, enkä pidä sitä myöskään itsekeskeisyytenä.
        He vain ovat niin "töpinässä" itse, etteivät huomaa ettei nainen ole vielä lähelläkään samaa himon tilaa. Toisinaan sanon suoraan, että nyt ei kiirehditä ja jos saan miehen sormet edes 'sinne', niin en anna kiivetä päälle, vaan laitan jalkani hänen jalkojensa päälle, niin ettei hän helpolla pääsekään. Nykyisen erittäin ihanan ja upean miesystäväni kanssa olen onnistunut saamaan orgasmin vain kun hän tekee sen käsin. Yhdynnässä hän tulee aina liian nopeasti, vaikka rakastelemme useita kertoja peräkkäin. Asia harmittaa, sillä kemiaa meillä totisesti on ja viihdymme muutenkin hyvin yhdessä. Ikää minulla yli, ja hänellä alle 40v.

        Olenko vain liian vaativa?


      • veikko83
        eija-riitta kirjoitti:

        Miehillä on takanaan avioliitto ja pitkiä suhteita, ei se kokemattomuudesta ainakaan ole kiinni, enkä pidä sitä myöskään itsekeskeisyytenä.
        He vain ovat niin "töpinässä" itse, etteivät huomaa ettei nainen ole vielä lähelläkään samaa himon tilaa. Toisinaan sanon suoraan, että nyt ei kiirehditä ja jos saan miehen sormet edes 'sinne', niin en anna kiivetä päälle, vaan laitan jalkani hänen jalkojensa päälle, niin ettei hän helpolla pääsekään. Nykyisen erittäin ihanan ja upean miesystäväni kanssa olen onnistunut saamaan orgasmin vain kun hän tekee sen käsin. Yhdynnässä hän tulee aina liian nopeasti, vaikka rakastelemme useita kertoja peräkkäin. Asia harmittaa, sillä kemiaa meillä totisesti on ja viihdymme muutenkin hyvin yhdessä. Ikää minulla yli, ja hänellä alle 40v.

        Olenko vain liian vaativa?

        hmm en tiedä minä en aluksi seksissä halunnut kauheita esileikkejä mutta kokoajan ne alkavat olla mukavempia :D ihme kyllä kun muija ei halua esileikkejä juuri ollenkaan nykyään vaikka naisethan niitä yleensä enemmän haluavatkin...

        se on nannaa jos räpeltelee toisia ja nuoleskelee jonku vartin niin kyllä lentää spermat taivaisiin asti kuhan pääsee panee! mut sitten kyllä saaki nopeemmi mikä ei varmaan naisesta oo niin kivaa (pitkän esileikin jälkeen)


    • nainen

      Hyvä puheenvuoro! Miehet - ei nainen kesken kaiken sängystä karkaa. Aikaa on!!! Käyttäkää sitä!

    • tosi on

      Minullapa on toisenlaisia kokemuksia, eli minäpä haluaisin vaikka tehdä naiselleni kieliorgasmin, mutta ei häntä kiinnosta kuin äkkipano, no ehkä minä joskus löydän naisen joka arvostaa noita pitkiä esileikkejä, enkä nyt puhu pelkästä kielijutusta, vaan esileikki alkaa jo ennen vaatteiden riisumisia.

      • Anonyymi

        Niinpä, kaikki naiset kuten miehetkin ovat erilaisia,joillakin kestää kauemmin kiihottua kun taas jotkut naiset laukee melkein kun saa tyännettyä kullin huulille .
        Ei pidä koskaan yleistää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, kaikki naiset kuten miehetkin ovat erilaisia,joillakin kestää kauemmin kiihottua kun taas jotkut naiset laukee melkein kun saa tyännettyä kullin huulille .
        Ei pidä koskaan yleistää .

        Piti kaivaa 17 vuotta vanha juttu, kun et aiemmin keksinyt vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti kaivaa 17 vuotta vanha juttu, kun et aiemmin keksinyt vastausta.

        Ja sinun piti pakko-oireisena vastata siihen. Koska muutoin ahdistut ja pelkäät että jotain kamalaa tapahtuu jos et vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, kaikki naiset kuten miehetkin ovat erilaisia,joillakin kestää kauemmin kiihottua kun taas jotkut naiset laukee melkein kun saa tyännettyä kullin huulille .
        Ei pidä koskaan yleistää .

        Turha vuoden 2005 ketjun nosto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinun piti pakko-oireisena vastata siihen. Koska muutoin ahdistut ja pelkäät että jotain kamalaa tapahtuu jos et vastaa.

        Jos vain oire, eipä kannata välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vain oire, eipä kannata välittää.

        Tuo pakko-oire on vain kuvaus vakavasta mielenhäiriöstä.

        Jos pakko-oireinen henkilö ei pääse toteuttamaan pakkotoimintoaan, se aiheuttaa hänelle suunnatonta ahdistusta ja pelkoa. Esimerkiksi hän voi pelätä että joku kuolee tai jotain muuta yhtä vakavaa. Se aiheuttaa sellaista ahdistusta joka estää normaalin toimimisen ja voi aiheuttaa jopa vakavan paniikin.


    • kiinnostaa

      naisissa vain hyvin pieni alue ja naisen saama tyydytys ei kuulu tähän. terv. erkki.

      • Kyrpelö

        Mitä siinä jyystämään pitkään.
        Mä sanon aina vaimolle että käyhän kontalles niin se on puolen minuutin päästä sullakin tili.


    • Eskil

      On tietysti myös niinkin, että arjen, asuntolainojen, työn, harrastusten, kunnallispolitiikan ja muun kanssa menee aika niin tarkalle, että monesti pitää rakastella niin kiireesti, etteivain ehdi nukahtaa pelkästä väsymyksestä ennen sitä.

      Yksi juttu on myös se, että nainen voisi olla aloitteellinen, hän voi hyväillä ja leikkiä miehen kanssa ja kun mies huomaa, että tämähän on kivaa, niin hänkin oppii. Tosin on niinkin, että miehellä seisoo kahdessa päässä yhtä aikaa siitä syystä, että kun veri pakkautuu paisuvaiseen, niin sitä ei enää riitä aivoihin.

      Viestini on siis, että aikaa rakastelulle, molemminpuolista huomionosoittamista sekä henkisellä että fyysisellä puolella ja sängyssä leikkimielisyyttä ja mielikuvitusta mukaan..

      • Timmy

        Yleensä yhteistä aikaa on vain illalla, useimmiten aika myöhään kun lapsukaiset on saatu jo nukkumaan. Tällöin televisiosta tulee usealta kanavalta hyviä jääkiekko- ja jalkapallo-otteluita. Ei siitä sohvalta oluen ja television äärestä viitsi lähteä kovinkaan hevin aikaa sänkyyn tärväämään. Peleissähän on aina 15 minuutin erätauko. Kyllä siinä ajassa ehtii pussinsa tyhjentää jos siihen on tarve. Ehtii vielä värkkinsäkin pestä. Sitten voi tyytyväisenä palata takaisin seuraamaan seuraavaa puoliaikaa. Ja vaikka onnistuneen yhdynnän päätteeksi palkita itsensä uudella oluella.


      • Anonyymi

        Ei mies tarvitse enää murkkuiän jälkeen rakastelua. Pano riittää, mielellään eri kumppanien kanssa, ja tietenkin aikuisten.
        On poikkeuksellisia aikuisiakin kieltämättä.
        Panin yli 60 vuotiasta naista ollessani neljänkymmenen, ja erehdyin sanomaan ääneen kesken voimistelun että on sulla huva pullo, niin siitä poikki ja ylös, suihkuun ja good night. Kun rumia ei saa puhua. Eikä naidessa saa muutenkaan puhua ja valot pitää olla pois.
        Hoh hoijaa.


    • Surballe

      meillä on taas niin päin kun minä haluaisin pitkää esileikkiä/suuseksia( sillon kun saa vaimon vängättyä seksiin melkein väkipakolla) ja muuta kivaan niin vaimo lorahtaa märäksi välittömästi niin minun pitää alkaa "jyystämään" heti, vaimo saa orgasmin abaut kahden minuutin päästä ja minähän vasta pääsin alkuun.Koska sitä hellyyttä/ esileikkiä ei mulle tullut. sitte vaimolla on jo kiire nukkumaan eli ottaa ohjat käsiin että saa homman nopeammin päätökseen! minä jään sohvalle hölmistyneenä kattoon, että siinäkö se oli ja eikun odota taas kuukaus/kaks seuraavaa kertaa. Jos ei käy tyydyttämässä muita siinä välissä ja itsekkin saa mukavammin vieraalta sitä hellyyttä/esileikkiä!!

    • 4kymppinen

      Oletko ollut niin paljon nuorten miesten kanssa? Tiedät kai että miehen kestokyky paranee ikää myöten.

      Et sä mikään sinkku ole jos sulla on vakituinen. Jos hänkin on sua nuorempi ja sä olet hitaampi tulemaan niin periaatteessa sulla pitäisi olla vanhempi mies. Olen kuullut puhuttavan, että nelikymppiset ja vanhemmat osaavat ottaa muutenkin paremmin naisen huomioon.

      Mä uskon, että kysymys on siitä, että meitä on kahteen suuntaan, seksuaalisesti aktiiviseen tai sitten passiiviseen suuntaan. Naisilla tämä näkyy konkreettisesti siinä, että joko tekee sitä halukkaasti tai sitten ei, ehkä ei ollenkaan. Miehellä on toisaalta fysiologinen, lähes pakonomainen tarve päästää paineita. Siihen kelpaa mekaaninenkin seksi tai itsetyydytys. Elikkä mies ei välttämättä ole seksin perään eikä osaa sitä edes arvostaa. Jos arvostaa ruokaa, syö Chateaubriandia viinin kera. Jos ei, syö KH:n sinistä, koska syöminen on kuitenkin pakko. Se, että miehen on "pakko" saada ei tee hänestä intohimoista rakastajaa. Nämä sun pitkässä suhteessa eläneet miehesi ovat olleet seksin suhteen näitä makkaranpurijoita, joihin vaimo on lopulta kyllästynyt. Intohimon puutteeseen ei auta mikään, sitä ei voi opettaa.

      Mulle seksi on hyvin, hyvin tärkeää kuten sinulle. Olen löytänyt samanhenkisen kumppanin. Hän ei tarvitse pitkiä esileikkejä, koska hän kiihoittuu jo siitä kun hän on kanssani eli yhdessäolo on kokonaisuudessaan jollakin tasolla seksuaalista toimintaa. Siksi meiltä sujuu pikapanokin, jos muuhun ei ole aikaa, mutta yleensä sängyssä kuluu tunteja, noin 30-60 min per akti. Aktia pitkittää luonnostaan, koska mulle seksi merkitsee paljon enkä haluaisi sen loppuvan. Kuten Tantra opettaa, laukeaminen on kuolema. Mies joka ei tykkää seksistä keskittyy vain laukeamiseen.

      Siksi mun on helppo jäädä ilmankin. Periaatteessa riittäisi kolme laakia viikossa, muutoin tuntee olevansa puutteessa. Mun nainen ei kuitenkaan malttaisi jättää mua laukeamatta vaikka välillä sanonkin, että kiitos riittää jo :-)

      Miesten "kokemus" on sontaa. Siinä käy monta kertaa niin päin, että nuorempana paljon seksillä mässäillyt tyttöjen suosikki osoittautuu myöhemmin vanhempien naisten kanssa itsekkääksi, yliegoiseksi paskiaiseksi (siis kärjistäen, en halua yleistää) eikä vanha koira opi uusia temppuja. Vanhemmalla iällä seksiin hurahtanut suhtautuu asioihin aivan erilaisella innolla (tämä pätee myös naisiin). Niin himokasta naista ei olekaan kuin 4-kymppisenä ensimmäisen orkkunsa saanut, viikon vanha neitsyt ;-). Kokemusta toki tarvitaan, mutta se ei vielä tee 20 vuotta naimisissa olleesta miehestä hyvää rakastajaa. Kun mä olen ollut sitten tällaisen miehen x-naisen kanssa niin ensimmäinen huomio on ollut, että nainen silmin nähden nauttii uudesta vapaudesta ja saa tehdä paljon sellaista mitä ei koskaan ennen ole tehnyt. Koska tämä "kokenut" mies ei ole arvostanut tätä naista seksikumppanina (eikä päin vastoin) niin tosiasiassa seksistä on tullut kaavamaista ja tylsää.

    • Anonyymi

      Periaate on mulla sellainen että ensin naiselle orgasmi ja sitten itselle. Naiset ensin kuten sanotaan ;) pilluahan on kiva nuolla ja kuunnella naisen hengistytä tykkääkö vai ei ja jos tykkää niin sitten jatkaa... nautinnon saan siitä itsellekin.
      Jos miehet hirveessä puutteessa ni äkkiäkös spermat lentää. Mut sitten otetaan hetken päästä uudelleen

      -Mies 32v

      • Anonyymi

        Periaate mulla että itselle tyydytys nopeasti ja naiselle siitä palkka. Tunteita ei kannata seksiin sekottaa. Vain harmia.
        Hyvä pano, vapaus ja itsenäisyys säilyy, ja maksu suoritetusta työstä.
        Kannatan ehdottomasti, seksiin kelvottomia laiskoja läskejä ei kannata alkaa elättämään yhden erehdyksessä tehdyn kännipanon seurauksena.
        Vain maksulliselta saa hyvää seksiä. Ja mukana on myös statuksen tuoma lisäkutina kun seksiasuinen kaunotar imeskelee.
        En ole lainkaan avioliittoa vastaan, päinvastoin, mutta seksi ei suju liitossa kauaa. Kaikkeen kyllästyy.
        Herttainen vaimo on miehen onni. Mutta seksille perustettu liitto on tuhoon tuomittu.
        Seksitön avio on loistava idea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Periaate mulla että itselle tyydytys nopeasti ja naiselle siitä palkka. Tunteita ei kannata seksiin sekottaa. Vain harmia.
        Hyvä pano, vapaus ja itsenäisyys säilyy, ja maksu suoritetusta työstä.
        Kannatan ehdottomasti, seksiin kelvottomia laiskoja läskejä ei kannata alkaa elättämään yhden erehdyksessä tehdyn kännipanon seurauksena.
        Vain maksulliselta saa hyvää seksiä. Ja mukana on myös statuksen tuoma lisäkutina kun seksiasuinen kaunotar imeskelee.
        En ole lainkaan avioliittoa vastaan, päinvastoin, mutta seksi ei suju liitossa kauaa. Kaikkeen kyllästyy.
        Herttainen vaimo on miehen onni. Mutta seksille perustettu liitto on tuhoon tuomittu.
        Seksitön avio on loistava idea.

        kuulostat kivalle ;) tulisipa tällainen mies joskus ehdottamaan hotelliyötä tai jotakin


      • Anonyymi
        kiisselisanna kirjoitti:

        kuulostat kivalle ;) tulisipa tällainen mies joskus ehdottamaan hotelliyötä tai jotakin

        Mihin laitan ehdotuksia tulemaan?


    • Miehet pelkää että menee reisille.
      Huono yhdyntä on kuitenkin yhdyntä.

      • Riittää kun miehellä seisoo.


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Riittää kun miehellä seisoo.

        Oltiin viime kesänä lomalla mökillä iltapäivällä oli tulossa parikymmentä vierasta viettää synttäreitä. Mieheni lähti kauppa reisulle jäin itse krillamaan ja ottaa samalla aurinkoa. Naapurin poika mies tulikin etu ajassa taksilla pihaan oli aloittanut juhlimisen jo kotoa lähtiessä. Siinä tulien ääressä hän jutteli vihjailevasti ja kehui peppuani, otin itsekkin terästetyn paukun ja huomasin kiihottuvani kaverin puheista. Olimme menossa terassille kun kaveri otti kiinni takaa lantiosta sanoen haluaisin sua naida olemmehan kahden. Huokaisin syvään tuntui kädet lanteilla niin hyvältä ja kaveri tajusi olen valmis. Painoi minut pöydän päälle ja pudotti pikinin ala osan pois. Olin valmis enkä edes yrittänyt vastusstella, kaveri riisui sortsit pois ja sanoi samalla nyt naapurin rouva saa kunnola kyrpää. Olin aivan märkä ja odotin kaverin tulevan takaa sisääni. Hän tulikin voimalla ja aloitti heti kiivaan panemisen sain heti itse orgasmin. Kaveri laukesi muutamassa minuutissa sisääni ja kuulimme auton äänen mieheni oli tulossa kaupasta. Vedimme housut jalkaan ja jakoin ruuan laittoa ja yksi vieras oli loppu illan täyttä hymyä.


      • Anonyymi

        Joku sanoi että riittää kun miehellä seisoo?
        Mihin se sitten riittää?Sitten se pitää vempata levolle että pystyy taas istumaan.


    • Anonyymi

      Mä on pannut aina 3-5 kerta päivällä, siis vapa päivällä, muutenkin Panin aina jopa pari kerta päivällä ja illalla, melkein aina tyttöystäväni saanut orgasmia pari kertaa joka seksissä ja itse en, ja aina meidän seksi kestää puolitoista tuntia ja yli pari tuntia ja itse hikoilen ja mua väsyttää sit lopetan vaikka kyrpä saa jatka, meillä on paras seksi ja tyttöystäväni onkin sama mieltä, mä panen aina lujasti koska tyttöystäväni tykkää sitä, eli sitoa ja sellasta alistava seksi meillä on, ja joskus ulkona panttiin se oli tosi kiva, laittakaa viestiä,, [email protected]

    • Onpa harmi, ehkä sinulla on ollut huonoa tuuria. Esileikki, toisen koskettelu ja halun kiihdyttäminen kuuluu olennaisesti seksiin. Jos ei ole kiirettä, menee leikeissä koko ilta mukavasti. Saamisissa tasapuolisuus on luonnollinen juttu.
      Te

      • Anonyymi

        Jee. Vaimonikin tykkäsi sitomisleikeistä. Hän sitoi minut aina yöksi sänkynjalkaan kiinni etten vaan alja sekstaamaan kesken ehtoon.


    • Onpa harmi, ehkä sinulla on ollut huonoa tuuria. Esileikki, toisen koskettelu ja halun kiihdyttäminen kuuluu olennaisesti seksiin. Jos ei ole kiirettä, menee leikeissä koko ilta mukavasti. Saamisissa tasapuolisuus on luonnollinen juttu.
      Te

    • Anonyymi

      Itse lämmittelen emäntääni pitkään ja hartaasti. Yhdyntään käyn vasta sitten, kun hän on ensinmäisen kerran saanut orkun esileikin yhteydessä :) sitten alkaa vasta varsinainen akti. Harmin paikka vain, että se olen aina vain minä joka tekee kaiken ja tyydyttää. En saa ratsastusta tai suihinottoa. Tuntuu että hänellä ei mielikuvitus riitä vaikka nauttiikin seksistä. Joskus tekisi mieli vain sitoa hänet sänkyyn ja tyrkätä muna suuhun ja laueata. Tämän jälkeen kääntää mahalleen ja naida kunnolla molempiin reikiin. Jos se olen minä joka tekee aina kaiken niin kai se on ruvettava toteuttamaan itseään ;) vai kuinka? :)

    • Mä antaisin aluks kunnon kieli hoitoo hyväilisin nuolisin vartaloa,niskaa....sitten eri asennoissa,voisit vaikka ratsastaa mun päällä ekaks.

      • Anonyymi

        Minkä vitun takia nää iki neitsyet aina kirjoittelee tälläistä paskaa? Toi nyt ei ainakaan kiihota ketään.


      • No mä en oo neitsyt,neljän lapsen isä.....että revi siitä


      • Anonyymi
        Enkelpaakellekkään kirjoitti:

        No mä en oo neitsyt,neljän lapsen isä.....että revi siitä

        Oletko varma?


      • Kyllä ja mulla on viis lastenlasta....että silleen....
        Kirjottaisit muuten ku anonyymina. Laita vaikka sp


    • Anonyymi

      On sulla huonoja miehiä...

    • Kyllä sitä pystyy ihan maltilla ja pääasia että nainen saa nautintoa. Tietty sitä voi itekkin nauttia

    • Anonyymi

      Samoin,,,tykkään kun näkee että kaveri laukiaa.Vaikk sylii 69.
      Nytt puutteessa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      6.tuntii ja 6 mällii ja tussu sauhuu kokoajan...TAKUUU

    • Anonyymi

      Hei ota yhteyttä nuolen sinut orgasmiin asti varmasti ja hyväilen niin kauan kun haluat

    • Anonyymi

      Joskus on niin kova halu, että takaapäin sisään hiuksista tukistaen. Toisinaan taas hironnat oljyllä ja pillun hyväilyä tunteella. Jos vielä lopuksi kakkoseen, niin jo kelpais ehkä sullekkin.

    • Anonyymi

      minä en ole semmoinen esileikki on tärkeää soita

    • Anonyymi

      Minä , vanha ukko, joka .antaa hierontaa kaikille. Yleensä hieron ensimmäisen orgasmin alussa ja sen jälkeen niitä tulee.…(,tapauksesta riippuen ) muutamia, jopa kymmeniä. En siis tarjoa seksiä, vaan upeeta hierontaa.

    • Anonyymi

      Nyt yleistät miehiä aivan suotta tässä asiassa. Olen 50v normaali painoin ja pituinen mies. Minulle esileikki voisi kestää vaikka kuinka kauan. Minulle esileikki on se "juttu" eikä niinkään itse yhdyntä.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe