Suomi24 Viihde tarjoilee päivittäin jokaiselle tähtimerkille oman horoskoopin. Oletko jo lukenut tämän päivän horoskoopin?
Lue horoskooppisi tästä:
https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-lue-tasta-paivan-horoskooppi-mita-tahdet-lupaavat-sinulle?s24
HOROSKOOPPI: Lue tästä Päivän horoskooppi - Mitä tähdet lupaavat sinulle?

3
821
Vastaukset
- Anonyymi
Horoskoopit on totta, tietää kaiken kaikista kaikkeen... 🤯
- Anonyymi
" kohta saat laskun "
- Anonyymi
Suomi24 viihde ei välitä näköjään lainkaan siitä, mitä on sanottu nk. päivähoroskoopeista, joita ei pitäisi katsoa.
"Toora sanoo (5. Moos. 18:10) "Teidän keskuudestanne ei saisi löytyä ketään, joka laskee aikoja." Talmud, Rabbi Akivan nimissä, soveltaa tätä kieltoa erityisesti sellaiseen, joka laskee suotuisia aikoja, mikä tarkoittaa, että astrologiasta ei pidä tehdä hallitsevaa vaikutusvaltaa jokapäiväisessä elämässään, ja ennustukset astrologian kautta ovat kiellettyjä. Siksi horoskooppeja ei pidä käyttää tulevien toimiensa määrittämiseen, vaikkakin hahmo (luonne) analyysien tekeminen astrologian kautta on sallittua."
Tämä kuulemma siksi, että kaikki on Jumalan päätösvallassa, ja hän hallitsee mitä lopulta tapahtuu. Joka haluaa välttää onnettomuuksia päivittäin tilannetta tutkien, pilkkaa periaatteessa niin Jumalan kaikkivaltiallisuutta. Ja en ole "uskova".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794444
- 503762
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512571Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161725Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271547Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121329- 461273