Kun välttämättömästä tulee pakko
Helppo on kun pakko ja vaikea kun pitää päättää vapaehtoisesti.
Hyvä ja paha on vaikea.
Rahaton taide tahtoo elää.
Poliisi ensin vie putkaan ennakoiden rikoksen.
- "Tiedät nyt, minkälaista vankilassa on, ennen kuin teet rikoksen." - poliisi sanoo
Kiinniotossa väännetään kättä.
- Tiedät nyt miten käsiä väännetään.
Polvella painetaan maahan.
- Tiedät miltä tuntuu aidolta rikolliselta!
Maijassa kurvaillaan yrjöttävästi kun henkeä salpaa ahtaassa.
- Näin toimitaan ja se on normaalia. Tiedät nyt.
Armoa ei ole kiviseinässä.
- Äiti ei auta sinua.
Nyt kun tiedätte mitä on rikollinen, miettikää varastamista uudelleen.
Kiitos kutsusta herra poliisi, väkivaltainen sotilas.
Minun pitää miettiä ensin minkälaisen rikoksen minä teen.
En ole vielä päättänyt, mutta lähempänä ratkaisua olen kuin koskaan.
Talous painaa päälle ja ratkaisu on tehtävä pian, nyt.
Katsomatta lusimisen aikoja, umpimähkään, siitä tylsästä tiedosta, mitä on saanut kaaliin.
Mutta en tykkä tavanomaisista rikollisista. Tahdon olla ainutlaatuisempi vähän, muuten on se tylsä homma, ei minua varten, mutta en saa valittaa nyt.
Ajatellaan praktisesti, se auttaa, mitä tarvitsen ensitöikseen nyt.
Olen miettinyt tuota ennenkin, että tavaran sijaan vain iso nippu seteleitä, jota syödä hitaasti.
Onko iso nippu seteleitä vain toisen ajattelemisen vaivan takana?
Jotkut syntyessään miettineet vain rahaa, minä taas en koskaan ja nyt myöhäisenä hedelmänä joudun. Toisilla on etumatkaa vaikka kuinka paljon. Kuka miettii rahaa koko ajan, hän rakentaa omaisuuden.
Taiteen pyhyys suistettava varkaisiin.
Varastamisesta tulee luovaa.
Varastaminen on taidetta
Anonyymi-ap
0
147
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1151542
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016