Välillämme on vuosikymmen, ja tilanne on muutenkin absurdi. Menen täysin lukkoon aina kun tapaamme. Nyt odotan sinulta viestiä, josta sovimme viime viikon lopulla.
Olen ihastunut Sinuun
21
730
Vastaukset
- Anonyymi
David Lynch -absurdi?
- Anonyymi
Ikä?
- Anonyymi
Jälleen tänään, kun tapasimme. Olin täysin "lukossa".
- Anonyymi
Niin siinä käy 🥺🥺 tiedän, tämä on tuttua. Mihin aikaan näitte?
- Anonyymi
Annoit sitten avaimet pois?
- Anonyymi
Tuttua tämä absurdi tilanne. Hänen katseensa ja silmänsä ovat vastustamattomat. Se lämpö mikä häntä kohtaan on, on aika hämmentävä. Tavallaan hieman myös soimaan itseäni tunteistani ja tuntuu uskomattomalta miten niin edes kävi...
Sitten jopa hävettää, että mitä oikein kuvittelenkaan.
Joskus menen niin lukkoon, että sivuutan hänet kokonaan. 😕 - Anonyymi
Meneekö naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Miehelle menee.
- Anonyymi
Mikä tilanteesta tekee absurdin? Onko mies varattu?
- Anonyymi
On varattu, mutta ei ole naimisissa.
- Anonyymi
Minusta on absurdia, ettet osaa vasta kysymyksiin vaan aloitukseen.
- Anonyymi
Olen koko ajan vastannut kysymyksiin. Alkaa A:lla, vaikka sitä ei kysytty.
- Anonyymi
Siis sinun vai miehen nimi alkaa A:lla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sinun vai miehen nimi alkaa A:lla?
Arvaa, kumman vai peräti kummankin!
- Anonyymi
Tämäkin vastaus oli aloitukseen. Sinun täytyy painaa kommentoi siitä kohdin mihin kysymykseen haluat vastata. Nyt kaikki sinun vastaukset on mennyt aloitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin vastaus oli aloitukseen. Sinun täytyy painaa kommentoi siitä kohdin mihin kysymykseen haluat vastata. Nyt kaikki sinun vastaukset on mennyt aloitukseen.
Tilanne on niin absurdi, että "se" tarkoituksella vastaa ikään kuin aloitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella sinun nimesi alkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella sinun nimesi alkaa?
En kerro, mutta nyt opit vastaamaan aloituksen sijasta haluamaasi kohtaan. Hyvä. 👍
- Anonyymi
Kumman nimi alkaa A:lla?
- Anonyymi
Minun nimi, vai oliko se isän nimi, alkaa K:lla
- AnonyymiUUSI
Mitähän sinä teet viikonloppuna? Onkohan sinulla talvilomaviikolla 10?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821490- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151098
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886