Verenpaineesta kirjoitellaan paljon,
Voisiko joku kertoa, mikä on sovelias verenpaine 80+-ikäiselle? Joku vaatii yleistä tasoa. Joku olisi taas vamis hyväksymään tason 160.
Meikäläisesellä oli syastolinen paine pari vuotta sitten välillä 150-180. LÄäkäri määräsi lääkkeitä; sitten se putosi välile 120-150..
Välillä olen pitänyt taukoa lääkkeen ottamiessa. Verenpaine on kuitenkin säilynyt alemmalla tasolla. Olisiko siis asiallista luopua kyseisen lääkkeen käytöstä?
mikä sovelias verenpaine?
9
140
Vastaukset
- Anonyymi
Keskustele asiasta lääkärin kanssa. Omin päin ei pidä lopettaa lääkitystä. Minulla verenpaine vaihtelee 110-140/70-85 ja lääkäri pitää sitä hyvänä.
- Anonyymi
Ota lääkkees
Oliko muuta wikipediasta kopioitua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota lääkkees
Oliko muuta wikipediasta kopioitua?Otankin verenpainelääkkeeni, sinä tarvitset luulotautiisi hoitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otankin verenpainelääkkeeni, sinä tarvitset luulotautiisi hoitoa.
Mene läkäriin
Opettele kirottamaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene läkäriin
Opettele kirottamaan:))))))))))) Opettele itte !
- Anonyymi
Paineet kohillaa.
Muistan sellaista 60-luvulta kun yläpaine on ikä plus sata niin on kohillaan.- Anonyymi
Ohje on väärä. Ikä ei nosta paineita
- Anonyymi
Aloittaja. Jos et provoile niin koettaisit nyt opiskella maailman tunnetuimmasta taudista jotain vaikka 50- luvun lääkärikirjasta eikä pelleillä täällä
Määräsi lääkkeitä - hörhöily ei auta yhtään, sikaa vain kuluu turhaan
Korkeasta tulee sivohalvaus ja sitä yritetään estää lääkkeillä
Jos sinulla on 2 lääkettä ne todennäköisesti ovat kalsiumestäjä ja joku atr-salpaaja siis sartaani ehkä diureetilla terästettynä
Toisaalta palsta on sikavarkaiden turhake
jossa mietitään voiko vitaeprota syödä vai puuroa - Anonyymi
Minun sydänlääkärini kirjoittamassa lausunnossa lukee selkosuomella, että- Pidän ikääsi ja yleiskuntoosi sopivana, mikäli paineet pysyvät määrätyllä lääkityksellä tasolla 140 / 80
Tarkkaile paineita ajoittain 3 - 4 päivän ajan ohjeiden mukaisilla mittauksilla, aamuin ja illoin. Mikäli mittausten keskiarvo poikkeaa aiemmista, tarkastetaan ja katsotaan lääkelista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011610- 2101497
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54787Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36705Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696