Netissä joku kauppaviisas neuvoo äänenvaimentimen uusintaa: https://club.autodoc.fi/magazin/aanenvaimennin-toiminta-yleiset-ongelmat-ja-vaihto
Ei vain kertonut, miksi se akku pitää irrottaa ÄV:n vaihdon ajaksi. Ja jos sille oikea syy löytyy, niin miksi ei jäähdytysnesteitäkin pitäisi poistaa?
Ihmettelee v:sta 1963 lähtien vaimenitmiakin uusinut.
PS. Kaipailisin todella tehokkaitten vaimentimien kaavioita, halkileikkauksia, teoriaa ym vastaavaa. Omaan autooni ei enää löydy kaupoista vaimentimia...
Äänenvaimentimen uusinta
Anonyymi-ap
4
177
Vastaukset
- Anonyymi
Tarvikevaimentimia saa. Siitä vain sovittelemaan niin ei tarvitse pyörää keksiä uudellen.
- Anonyymi
Jos tekee itse vaimentimet autoon , niin joutuu auton muutoskatsastamaan jossa desibelit mitataan .
- Anonyymi
Nykyautossa se on heti ajokielto. Riistäjien kartelli ei salli pienintäkään lipsumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyautossa se on heti ajokielto. Riistäjien kartelli ei salli pienintäkään lipsumista.
... eikä varsinkaan JÄRJEN käyttöä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919