Osaako kukaan suositella Hyvää lääkäriä naantali tkssa.Joka oikeesti kuuntelisi potilasta ja olisi ehkä hieman jo kokeneempi lääkäri.Eikös siellä sentään saa vaihtaa "omalääkäriä"??
Naantali terveyskeskus
11
601
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä siellä ole omalääkäriä vaan jos varaat ajan niin laittavat sun random lääkärille eli et voi itse päättää kenelle haluat.
- Anonyymi
Niinkö,minä luulin ,että se omalääkäri systeemi on.Mutta Onkos tietoa/kokemusta ,kenelle edes kannattaisi yrittää ja olisi edes valmis lääkäri.Kuka siellä on ylilääkäri?Vai Onkos sellaistakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö,minä luulin ,että se omalääkäri systeemi on.Mutta Onkos tietoa/kokemusta ,kenelle edes kannattaisi yrittää ja olisi edes valmis lääkäri.Kuka siellä on ylilääkäri?Vai Onkos sellaistakaan.
Kallio siellä ainakin joskus ollut, mutta enpä tiedä enää että onko kun tämä Varha tuli sotkemaan koko terveyskuksen toiminnan.
- Anonyymi
Kannattaa kysyä potilastoimistosta että kuka siellä on ylilääkärinä.
- Anonyymi
Ei ne siellä toimistossa tiedä että kuka on ylilääkäri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne siellä toimistossa tiedä että kuka on ylilääkäri.
Pakkohan niiden on se tietää!!!! Kallion jälkeen siellä oli Roope Salmi,nyt en tiedä onko edelleen.
- Anonyymi
Eiköhän tilanne ole tasoittumassa?
[😎] - Anonyymi
Itse olen tyytyväinen tilanteeseen.
[😎] - Anonyymi
Parasta A1 luokkaa!
- Anonyymi
No hyvä ,jos noin korkealla arvostat!Mihin perustuu tuo arvostus?Vai ootko töissä siellä...
- Anonyymi
😎😎✔️✔️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va526819Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko955296Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas964882Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin74710Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi194547Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa734539Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html524192Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä234115Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast544087Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1734035