https://fi.wikipedia.org/wiki/Solar_Foods
uusi harvia? onko nousua vai vanhaa housua?
Solar Foods
10
213
Vastaukset
- Anonyymi
Järkyttävää kusetusta.
- Anonyymi
perustele harakka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
perustele harakka?
1. ensin suunnitellaan Factory 02
2. varsinainen päätös rakentamisesta (joka toteutuu 3 eri vaiheessa) tehdään vuonna 2026
3.Itse rakentaminen toteutetaan kolmessa eri vaiheessa siten että Factory 02:sen ensimmäisen skaalausvaiheen tuotanto alkaa vuonna 2028
4. Rakentaminen ja skaalaus jatkuu, ja toisen vaiheen tuotanto alkaa vuonna 2029 ja kolmannen vuonna 2030. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. ensin suunnitellaan Factory 02
2. varsinainen päätös rakentamisesta (joka toteutuu 3 eri vaiheessa) tehdään vuonna 2026
3.Itse rakentaminen toteutetaan kolmessa eri vaiheessa siten että Factory 02:sen ensimmäisen skaalausvaiheen tuotanto alkaa vuonna 2028
4. Rakentaminen ja skaalaus jatkuu, ja toisen vaiheen tuotanto alkaa vuonna 2029 ja kolmannen vuonna 2030.kiire ei ole rikastua
- Anonyymi
Olemme asettaneet kunnianhimoiseksi tavoitteeksi tuotannon aloittamisen vuonna 2028....
- Anonyymi
EI kukaan halua syödä jotain mautonta massaa, missä on liikaa rautaa. Sitä paitsi tuo on paljon kalliimpaa kuin vaikka lohi, jota saa usein 6-7€/kg. Lohi on hyvää, Solarfoodsin mönjä ei ole hyvää.
- Anonyymi
Tismalleen samaa mieltä!
- Anonyymi
on se harvia
- Anonyymi
hyvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395298- 853782
- 503180
- 113055
- 623055
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481902- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751