https://fi.wikipedia.org/wiki/Solar_Foods
uusi harvia? onko nousua vai vanhaa housua?
Solar Foods
10
352
Vastaukset 10
- Anonyymi
Järkyttävää kusetusta.
- Anonyymi
perustele harakka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
perustele harakka?
1. ensin suunnitellaan Factory 02
2. varsinainen päätös rakentamisesta (joka toteutuu 3 eri vaiheessa) tehdään vuonna 2026
3.Itse rakentaminen toteutetaan kolmessa eri vaiheessa siten että Factory 02:sen ensimmäisen skaalausvaiheen tuotanto alkaa vuonna 2028
4. Rakentaminen ja skaalaus jatkuu, ja toisen vaiheen tuotanto alkaa vuonna 2029 ja kolmannen vuonna 2030. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. ensin suunnitellaan Factory 02
2. varsinainen päätös rakentamisesta (joka toteutuu 3 eri vaiheessa) tehdään vuonna 2026
3.Itse rakentaminen toteutetaan kolmessa eri vaiheessa siten että Factory 02:sen ensimmäisen skaalausvaiheen tuotanto alkaa vuonna 2028
4. Rakentaminen ja skaalaus jatkuu, ja toisen vaiheen tuotanto alkaa vuonna 2029 ja kolmannen vuonna 2030.kiire ei ole rikastua
- Anonyymi
Olemme asettaneet kunnianhimoiseksi tavoitteeksi tuotannon aloittamisen vuonna 2028....
- Anonyymi
EI kukaan halua syödä jotain mautonta massaa, missä on liikaa rautaa. Sitä paitsi tuo on paljon kalliimpaa kuin vaikka lohi, jota saa usein 6-7€/kg. Lohi on hyvää, Solarfoodsin mönjä ei ole hyvää.
- Anonyymi
Tismalleen samaa mieltä!
- Anonyymi
on se harvia
- Anonyymi
hyvää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561