tiedustelisin että onko kenelläkään tota kyseistä kevaria?
ja sitten iha teidän kokemuksen perusteella, onko se luotettava? kulutukset? pitääkö se 18kw lupaus paikkansa? voiko iso mies(laiha, 190cm)ajaa sillä? ilmavirtaukset ja kaiken kukkuraksi kannattaako semmosen ostaa?
ku nimittäin ajattelin ostaa sen ens keväänä.
kiitoksia.
debri GPR 125cc
46
12934
Vastaukset
- Olma
olen itse 190 ja hyvä on ajaa! pieniä "vikoja" on kuten bensa korkki päästää vettä tankkiin runsaalla vesisateella ajettaessa, oma mittarini näyttää lukemia mitä maahan tuojakaan ei tiedä mitä tarkoittaa. olen ajanut 3000km nyt ja olen sulakkeen laittanut ja 130 ottaa kevyesti ja 150 olen päässyt. hyvä pyörä on kannattaa ostaa varauksella että se on DERBI!! :D
- dr.gyro
loistavaa, nyt ainaki tiedän minkä kevarin ostan jos kerta noin hyvin kulkee.
mutta hei! onks sul käyttöö sille ens vuonna(varmaan aik tyhmä kysymys) ajattelin et jos myisit sen mulle ens kevä/kesänä.
kitti iha perkeleesti noist tiedoist!!!! - Hullu
dr.gyro kirjoitti:
loistavaa, nyt ainaki tiedän minkä kevarin ostan jos kerta noin hyvin kulkee.
mutta hei! onks sul käyttöö sille ens vuonna(varmaan aik tyhmä kysymys) ajattelin et jos myisit sen mulle ens kevä/kesänä.
kitti iha perkeleesti noist tiedoist!!!!kyllähän toi hyvä pyörä on. ajeltiin yhen kaverin kaa rauhallisesti etiäppäin ja yks tuttu tuli viereen gebardillaan. pysähty siihen meijän kaa ja juteltiin vauhdissa hiukan ja lähti sitten lopussa nelosella keuliin... ei järin korkeelle, mutta kumminki. eikä tartte kun se sulake vaihtaa että ton saa tteeks.
- ei mikään junnu enää
Hullu kirjoitti:
kyllähän toi hyvä pyörä on. ajeltiin yhen kaverin kaa rauhallisesti etiäppäin ja yks tuttu tuli viereen gebardillaan. pysähty siihen meijän kaa ja juteltiin vauhdissa hiukan ja lähti sitten lopussa nelosella keuliin... ei järin korkeelle, mutta kumminki. eikä tartte kun se sulake vaihtaa että ton saa tteeks.
Lol mikäs iltasatukerho täällä on? Jos derbi on kuristettu siinä on 11kw tehoa ja kulkee maksimi 115km/h.. Täysteho eri asia.. Ja jumalauta se yks sälli ei oo pyörää nähnykkään.. 1000 GSX-R saa ehkä just ja just etupyörän ilmaan nelosella.. Voin luvata antaa oman gixxerini sille joka keulii kyykkypiikillä pelkällä kaasulla nelosvaihteella.. Täällä mopopojat uskoo saatana joka lorun mitä tarinoidaan.. huh huh
- turha vaihde
ei mikään junnu enää kirjoitti:
Lol mikäs iltasatukerho täällä on? Jos derbi on kuristettu siinä on 11kw tehoa ja kulkee maksimi 115km/h.. Täysteho eri asia.. Ja jumalauta se yks sälli ei oo pyörää nähnykkään.. 1000 GSX-R saa ehkä just ja just etupyörän ilmaan nelosella.. Voin luvata antaa oman gixxerini sille joka keulii kyykkypiikillä pelkällä kaasulla nelosvaihteella.. Täällä mopopojat uskoo saatana joka lorun mitä tarinoidaan.. huh huh
kulkee vain myrskytuulessa alamäkeen.Vitosella
ajelen maantieajot. - Jutustelija1
ei mikään junnu enää kirjoitti:
Lol mikäs iltasatukerho täällä on? Jos derbi on kuristettu siinä on 11kw tehoa ja kulkee maksimi 115km/h.. Täysteho eri asia.. Ja jumalauta se yks sälli ei oo pyörää nähnykkään.. 1000 GSX-R saa ehkä just ja just etupyörän ilmaan nelosella.. Voin luvata antaa oman gixxerini sille joka keulii kyykkypiikillä pelkällä kaasulla nelosvaihteella.. Täällä mopopojat uskoo saatana joka lorun mitä tarinoidaan.. huh huh
emje, aika harva vehje keulii enää kakkosen jälkeen ihan noin vain kaasulla. Kytkimillä kikkailijat ynnä muut on asia erikseen.
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
- Dienasty
mul on toi gpr ja se jättää kyll kaikki rs:t, dt ja muut pikkupaskat. ainoata huonoa siin on peilit.. sopii myös isommalle kaverille
- onha se
juu kyl se varmast jättää rs:n ku se derbi on tt ja rs vakio :D tai kummatki vakioit mut jos rs on tt ja se derbi on tt nii kyl rs vie...
- Nimetön
onha se kirjoitti:
juu kyl se varmast jättää rs:n ku se derbi on tt ja rs vakio :D tai kummatki vakioit mut jos rs on tt ja se derbi on tt nii kyl rs vie...
ni millain saan ton täysi tehoiseksi
- Aizmazin
Nimetön kirjoitti:
ni millain saan ton täysi tehoiseksi
kun otat penkin pois niin siinä alla on öljysäiliuö niin siitä lähtee johto niin seuraa sitä johtoa niin sen päässä roikkuu tyhjä sulakerasia ja kun sinne pistät sulakkeen(10 ampeerin)niin pakoaukon säädin alkaa toimimaan ja niin se on täystehonen voi ottaa vielä katalysaattorin pois paisuntakammiosta... se sulake sijaitsee oikealla puolella pyörää... (mustan katteen alla(piilossa)...
- Jyrbä
Aizmazin kirjoitti:
kun otat penkin pois niin siinä alla on öljysäiliuö niin siitä lähtee johto niin seuraa sitä johtoa niin sen päässä roikkuu tyhjä sulakerasia ja kun sinne pistät sulakkeen(10 ampeerin)niin pakoaukon säädin alkaa toimimaan ja niin se on täystehonen voi ottaa vielä katalysaattorin pois paisuntakammiosta... se sulake sijaitsee oikealla puolella pyörää... (mustan katteen alla(piilossa)...
Onks toi derbi 4-tahti? Ku mä oon kyll kuullu et se olis 2- tahti mut mun usko on alkanu horjua ku aika paljon puhutaan et se olis 4-tahti
- Kake
Jyrbä kirjoitti:
Onks toi derbi 4-tahti? Ku mä oon kyll kuullu et se olis 2- tahti mut mun usko on alkanu horjua ku aika paljon puhutaan et se olis 4-tahti
2t-pyörähän toi on.
- kemppi
Kake kirjoitti:
2t-pyörähän toi on.
Kertoisko joku kuinka paljon enemmän toi 2-tahti kuluttaa piikkiluokissa bensaa ku 4-tahti? Ens kesänä aion ostaa piikin ja mietin vaa et viittiskö pistää rahat toho Derbii... Ja jos tiiätte ni kertokaa kaikki huonot puolet Derbi GPR 125 Racingissä.
- Arska
Itse olen myös ajatellut tuota Derbiä, jos sen sulakkeen pistää paikalleen, onks takuu viel voimas?
- barbiii
Arska kirjoitti:
Itse olen myös ajatellut tuota Derbiä, jos sen sulakkeen pistää paikalleen, onks takuu viel voimas?
On se voimassa. Itse laitoin 15A sulakkeen ja putsarin kurit pois ja isommat suuttimet. sulakehan siinä kyllä vaan tehoa tekee. arrowi kannattaa pistää vielä.
- Räsättäjä
Ei muute toi barbi räsää jätä. se o aika nuha vakiona ja noi -06 mallit o vielä aika hyvii A1-tehosena. itte sain -06 räsälläni oikeaa vauhtia 136km/h ja vakio oli. Eikä toi barbi vakiona mee nii paljo... muahahaaaaa
- Räsättäjä
barbiii kirjoitti:
On se voimassa. Itse laitoin 15A sulakkeen ja putsarin kurit pois ja isommat suuttimet. sulakehan siinä kyllä vaan tehoa tekee. arrowi kannattaa pistää vielä.
Toi takuu paska riippuu ihan liikkestä. Ne o tietysti tehty kestämään täystehosena ajelemista, mutta liikket ei pakosti vakuuta täystehosia...
Itte olen tiedustellu tosta asiasta ja jotkut sano, että kyllä ja jotkut ei...
Eli se riippuu täysin liikkeestä - ensikertalainen
barbiii kirjoitti:
On se voimassa. Itse laitoin 15A sulakkeen ja putsarin kurit pois ja isommat suuttimet. sulakehan siinä kyllä vaan tehoa tekee. arrowi kannattaa pistää vielä.
Ku jokku selittää et laittaa sulakkeen ni 10 amppeerii ja toiset 15 ni kumpi ny on parempi laittaa?? mää just ostanu derbi gpr:n ja aattelin laittaa sen sulakkeen sun muuta pientä kivaa. :p
- hah
Räsättäjä kirjoitti:
Ei muute toi barbi räsää jätä. se o aika nuha vakiona ja noi -06 mallit o vielä aika hyvii A1-tehosena. itte sain -06 räsälläni oikeaa vauhtia 136km/h ja vakio oli. Eikä toi barbi vakiona mee nii paljo... muahahaaaaa
Derbi todellakin on parempi kun joku rs, jota näkee nykyään kaikilla. RS=Ruman näkönenki. Ja kyllä ton derbin saa kulkemaan enemmän kun rs.
- mummelit
hah kirjoitti:
Derbi todellakin on parempi kun joku rs, jota näkee nykyään kaikilla. RS=Ruman näkönenki. Ja kyllä ton derbin saa kulkemaan enemmän kun rs.
kaverilla on ollu ihan uusi aprilia rs 125 ja se on vakio ni se ei mee saatana 130km/h HYVÄKU HIKISET 110KM/h
- ppu
ensikertalainen kirjoitti:
Ku jokku selittää et laittaa sulakkeen ni 10 amppeerii ja toiset 15 ni kumpi ny on parempi laittaa?? mää just ostanu derbi gpr:n ja aattelin laittaa sen sulakkeen sun muuta pientä kivaa. :p
Se on aivan sama minkä sulakkeen sinne pistät.
- 0dd0
mummelit kirjoitti:
kaverilla on ollu ihan uusi aprilia rs 125 ja se on vakio ni se ei mee saatana 130km/h HYVÄKU HIKISET 110KM/h
Lueskelin tuossa tekniikanmaailmaa ja bike lehteä niin kummanki lehden kevari-testissä derbi gpr 125 nude oli paras kiihtyjä a1 tehoissa.
- Bana--
Olen itse laittanu mun Gepardiin pelkän 15A Sulakkeen sinne sulakerasiaan ja vie kaikki piikit viivassa ja huiput oon saanu 158.. En tajuu miten joku valittaa et gepardi ei kulje 140 enempää, Ja joku romu rs muka vie :D:D. Musta tuntuu että se johtuu sisäänajosta.. Itällä Derbi Gpr vuosimallia 2007..
- Viltzu27
Bana-- kirjoitti:
Olen itse laittanu mun Gepardiin pelkän 15A Sulakkeen sinne sulakerasiaan ja vie kaikki piikit viivassa ja huiput oon saanu 158.. En tajuu miten joku valittaa et gepardi ei kulje 140 enempää, Ja joku romu rs muka vie :D:D. Musta tuntuu että se johtuu sisäänajosta.. Itällä Derbi Gpr vuosimallia 2007..
Mutta kun olet laittanut sen 10 sulakkeen niin tarviiko esim.Suutinta vaihtaa vai pyöriikö kone moitteettomasti silti ettei vaan leikkaa kiinni.
- ei se leikkaa.................
Viltzu27 kirjoitti:
Mutta kun olet laittanut sen 10 sulakkeen niin tarviiko esim.Suutinta vaihtaa vai pyöriikö kone moitteettomasti silti ettei vaan leikkaa kiinni.
Ei se leikkaa kiinni jos vaihat sulaketta isompaan , mut jos rupeet teharia laittaa nii sillo kannattaa jo ruveta miettimään sen vaihtamista.
- Barbimies
ei se leikkaa................. kirjoitti:
Ei se leikkaa kiinni jos vaihat sulaketta isompaan , mut jos rupeet teharia laittaa nii sillo kannattaa jo ruveta miettimään sen vaihtamista.
Ensinnäkin pyörä on hyvä kiihtymään,mutta ei kyllä tosiaan kyl nosta keulaa tt:näkään 4vaihtellA kaasusta niinku joku sankari väitti. Ja jos ostatte ni kannaatta kyl tutkia tarkoin meinaan jos käytetyn. Mutta tuo kiihtyminen on kyl hyvä. Itellä edessä 15:nen ratas ja vakio Takana ja loppuu välit kesken vauhdin ollessa omaan mittariin 124km/h mutta eteen tulee 16:nen;) ni kelaaa varmaa 140-145km/h.... Ja jos ostatte yli 10tkm ajetun ni jos ei tehty ni männän vaihto ja pytyn porautus on paikallaan. Piristyy kummasti. Se maksaa ammattilaisella kun vie moottorin ni 250-450e paikasta tietenkin riippuen. Arvosana 1-10 on minun mielestäni 8,5.
- Barbimies
Barbimies kirjoitti:
Ensinnäkin pyörä on hyvä kiihtymään,mutta ei kyllä tosiaan kyl nosta keulaa tt:näkään 4vaihtellA kaasusta niinku joku sankari väitti. Ja jos ostatte ni kannaatta kyl tutkia tarkoin meinaan jos käytetyn. Mutta tuo kiihtyminen on kyl hyvä. Itellä edessä 15:nen ratas ja vakio Takana ja loppuu välit kesken vauhdin ollessa omaan mittariin 124km/h mutta eteen tulee 16:nen;) ni kelaaa varmaa 140-145km/h.... Ja jos ostatte yli 10tkm ajetun ni jos ei tehty ni männän vaihto ja pytyn porautus on paikallaan. Piristyy kummasti. Se maksaa ammattilaisella kun vie moottorin ni 250-450e paikasta tietenkin riippuen. Arvosana 1-10 on minun mielestäni 8,5.
Niin ja onhan se osittain totta että on 4-t kun vm09---> gpr muuttuu nelitahtiseksi. Mutta kaikki sitä ennen gpr:ät on 2-t
- Dööbi
Barbimies kirjoitti:
Ensinnäkin pyörä on hyvä kiihtymään,mutta ei kyllä tosiaan kyl nosta keulaa tt:näkään 4vaihtellA kaasusta niinku joku sankari väitti. Ja jos ostatte ni kannaatta kyl tutkia tarkoin meinaan jos käytetyn. Mutta tuo kiihtyminen on kyl hyvä. Itellä edessä 15:nen ratas ja vakio Takana ja loppuu välit kesken vauhdin ollessa omaan mittariin 124km/h mutta eteen tulee 16:nen;) ni kelaaa varmaa 140-145km/h.... Ja jos ostatte yli 10tkm ajetun ni jos ei tehty ni männän vaihto ja pytyn porautus on paikallaan. Piristyy kummasti. Se maksaa ammattilaisella kun vie moottorin ni 250-450e paikasta tietenkin riippuen. Arvosana 1-10 on minun mielestäni 8,5.
Juu Jepardi kiihtyy hyvi ja kulkeekin mukavasti menee sen 150-160 mittariin. Ainakin mun menee on pistetty sulake, säädetty YPVS huolella (vaikuttaa menoon oleellisesti, koska vanha omistaja ei ollut säätänyt kunnolla, vaan pistänyt kohilleen, mutta ei kiristäny vaijereita, meni laiskasti vain 130 mittarii), otettu paisarista katti pois (oli irronnut joskus ja putkessa ollessaan kulkeutui kriittiseen paikkaan ja meno oli nuhaista, oli kuitenkin tarkoitus joka tapauksessa poistaa), ilmanputsarin holkki pois ja suuttimet sen mukaan. Välejä on 15, 14, 16 etee takana en ole muuttanut mitään omana aikanani. Omal on ajettu nyt nafti 20tkm ja männän vasta nyt vaihoin ekaa kertaa ja oli ihan hyvässä kunnossa. Olis varmaa viel kestäny jonku verran ajoo, mutta tilasin kuitenkin jammun tuojalta uuden DT:n männän jolla taas ajaa, sekä tiivisteet sun muut. Luotettava kulkine ei kertaakaan hajonnu eikä jättäny mihkää. Pari jännää tilannet ollu ku jäähdytysnesteet hävis, termostaatti aukes, mut liikaa öljyy menee koneesee nii se pelasti sen leikkaamiselta ja muulta vauriolta, ja sulakkeita poltti ainaki viis, kun ajovalon rele palanut. Muuta ei olekaan ollut ja olen ollut todella tyytyväinen. Ajanu 300 kilsaa putkeen reissui ja toimii niilläkin hyvin, kun pysyy kerta liikenteen mukana. Suosittelen
- barbimies
Dööbi kirjoitti:
Juu Jepardi kiihtyy hyvi ja kulkeekin mukavasti menee sen 150-160 mittariin. Ainakin mun menee on pistetty sulake, säädetty YPVS huolella (vaikuttaa menoon oleellisesti, koska vanha omistaja ei ollut säätänyt kunnolla, vaan pistänyt kohilleen, mutta ei kiristäny vaijereita, meni laiskasti vain 130 mittarii), otettu paisarista katti pois (oli irronnut joskus ja putkessa ollessaan kulkeutui kriittiseen paikkaan ja meno oli nuhaista, oli kuitenkin tarkoitus joka tapauksessa poistaa), ilmanputsarin holkki pois ja suuttimet sen mukaan. Välejä on 15, 14, 16 etee takana en ole muuttanut mitään omana aikanani. Omal on ajettu nyt nafti 20tkm ja männän vasta nyt vaihoin ekaa kertaa ja oli ihan hyvässä kunnossa. Olis varmaa viel kestäny jonku verran ajoo, mutta tilasin kuitenkin jammun tuojalta uuden DT:n männän jolla taas ajaa, sekä tiivisteet sun muut. Luotettava kulkine ei kertaakaan hajonnu eikä jättäny mihkää. Pari jännää tilannet ollu ku jäähdytysnesteet hävis, termostaatti aukes, mut liikaa öljyy menee koneesee nii se pelasti sen leikkaamiselta ja muulta vauriolta, ja sulakkeita poltti ainaki viis, kun ajovalon rele palanut. Muuta ei olekaan ollut ja olen ollut todella tyytyväinen. Ajanu 300 kilsaa putkeen reissui ja toimii niilläkin hyvin, kun pysyy kerta liikenteen mukana. Suosittelen
Ja jos sinne sen sulakkeen tällää ni lyl sinne tarvii suutin vaihtaa isompaa ja tosiaan ottaa se katti pois sieltä putkesta että siitä saa täyden hyödyn... niin ja se ypvsn säätö on kans yks mikä kannattaa tehdä,siis tuo sulake aktivoi tämän järsetelmän.(yamaha power valve system) eli pakoaukon säädin näin suomeksi. Esim apriliassa sama systeemi kulkee tuotenimellä RAVE. Ite kun ostin kyseisen pyörä ni koeajossa osottautu hyväksi mutta kun kotiin päästiin ni ruvettiin katteleen kaikkia nesteitä yms. ni huomattiin sitten että kappas jäähdytin neste säiliössä on öljyä. se kannattais kattoo jos kehtaa pyyttää ostotilanteessa että ottaa tankin pois paikaltaa sillä se on siellä tankin alla niin että sitä ei ulkoapäin näe. Itseäni kusetettiin pahasti. siitä oli seurauksena 300e remontti kun lämpöleikkas ja sitten kilahti lopullisesti kiinni kun ei tainnu vesi päästä kunnolla kiertää. että viitsikää nyt hyvät ihmiset tarkistaa tuokin asia jos käytetyn menette ostamaan!:) mutta en jaksa millään uskoa että tää barbi menee jollakulla vaa pelkällä sulakkeen laitolla 150 km/h? ei tänne tarvitse märkiä uniaan tulla selitteleen. kyllä siihe tarvitaan pikkasen muutaki ku vaa se sulake.
- Dööbi
barbimies kirjoitti:
Ja jos sinne sen sulakkeen tällää ni lyl sinne tarvii suutin vaihtaa isompaa ja tosiaan ottaa se katti pois sieltä putkesta että siitä saa täyden hyödyn... niin ja se ypvsn säätö on kans yks mikä kannattaa tehdä,siis tuo sulake aktivoi tämän järsetelmän.(yamaha power valve system) eli pakoaukon säädin näin suomeksi. Esim apriliassa sama systeemi kulkee tuotenimellä RAVE. Ite kun ostin kyseisen pyörä ni koeajossa osottautu hyväksi mutta kun kotiin päästiin ni ruvettiin katteleen kaikkia nesteitä yms. ni huomattiin sitten että kappas jäähdytin neste säiliössä on öljyä. se kannattais kattoo jos kehtaa pyyttää ostotilanteessa että ottaa tankin pois paikaltaa sillä se on siellä tankin alla niin että sitä ei ulkoapäin näe. Itseäni kusetettiin pahasti. siitä oli seurauksena 300e remontti kun lämpöleikkas ja sitten kilahti lopullisesti kiinni kun ei tainnu vesi päästä kunnolla kiertää. että viitsikää nyt hyvät ihmiset tarkistaa tuokin asia jos käytetyn menette ostamaan!:) mutta en jaksa millään uskoa että tää barbi menee jollakulla vaa pelkällä sulakkeen laitolla 150 km/h? ei tänne tarvitse märkiä uniaan tulla selitteleen. kyllä siihe tarvitaan pikkasen muutaki ku vaa se sulake.
Oon samaa mieltä tosta ettei Gepardi mee pelkän sulakkeen kera sitä sataaviittäkymppiä. Ja aina kannattaa olla tarkkana ja olla utelias ostaa, mitä tahansa. Kysellä mahdollisimman paljon arveluttavista asioista ja tarkistella ja pällistellä, jos jotain ilmaantuukin. Moottoripyörissä ja muissa kannattaa pyytää käynnistämään vähintään ja mielellään päästä koeajolle, jos ei itse niin, joku muu joka asioista tietää. Omassakin Gepardissa katteet repsotti ja kateruuveja puuttui eikä mittari toiminu, mutta ne sai hinnassa alaspäin eikä niiden fiksaus maksanut mitään.
- gpr:rän omistaja
Aizmazin kirjoitti:
kun otat penkin pois niin siinä alla on öljysäiliuö niin siitä lähtee johto niin seuraa sitä johtoa niin sen päässä roikkuu tyhjä sulakerasia ja kun sinne pistät sulakkeen(10 ampeerin)niin pakoaukon säädin alkaa toimimaan ja niin se on täystehonen voi ottaa vielä katalysaattorin pois paisuntakammiosta... se sulake sijaitsee oikealla puolella pyörää... (mustan katteen alla(piilossa)...
ei kyllä oo tolla täys tehone että laittaa sulakkeen! ilman putsarissa on kurit putkesta katalysaattori pois isompi suutin ja kannattaa säätää kaasari ja sitte on myös se sulake mutta on kyllä väärin puhua että se olis täys tehone pelkällä sulakkeella
- dddds
Dööbi kirjoitti:
Oon samaa mieltä tosta ettei Gepardi mee pelkän sulakkeen kera sitä sataaviittäkymppiä. Ja aina kannattaa olla tarkkana ja olla utelias ostaa, mitä tahansa. Kysellä mahdollisimman paljon arveluttavista asioista ja tarkistella ja pällistellä, jos jotain ilmaantuukin. Moottoripyörissä ja muissa kannattaa pyytää käynnistämään vähintään ja mielellään päästä koeajolle, jos ei itse niin, joku muu joka asioista tietää. Omassakin Gepardissa katteet repsotti ja kateruuveja puuttui eikä mittari toiminu, mutta ne sai hinnassa alaspäin eikä niiden fiksaus maksanut mitään.
Siitä jollekkin hyvä ja huollettu barbi:
http://www.nettimoto.com/derbi/gpr/940970
Tervetuloa ihastelemaan.. - osittain juu
Barbimies kirjoitti:
Niin ja onhan se osittain totta että on 4-t kun vm09---> gpr muuttuu nelitahtiseksi. Mutta kaikki sitä ennen gpr:ät on 2-t
joo mutta katsoppas edellisien viestien päiväystä. niin eipä tainnut 2005 viel näkyy nelari gepardeja
- asdlsoleerrt
Nimetön kirjoitti:
ni millain saan ton täysi tehoiseksi
Paljos tämä kuluttaa about per 100km?
- adasdsallelelee
dddds kirjoitti:
Siitä jollekkin hyvä ja huollettu barbi:
http://www.nettimoto.com/derbi/gpr/940970
Tervetuloa ihastelemaan..Paljos tämä pyörä kuluttaa satasella? Rauhallisessa matkaajossa ja si ku vähä kaupungis kiihdyttelee :D et meneekö bensaan liikaa rahaa
- heheherjrjeee
adasdsallelelee kirjoitti:
Paljos tämä pyörä kuluttaa satasella? Rauhallisessa matkaajossa ja si ku vähä kaupungis kiihdyttelee :D et meneekö bensaan liikaa rahaa
huhuu
- yjyjjyjyjyjejej
heheherjrjeee kirjoitti:
huhuu
??
- psdgjg
adasdsallelelee kirjoitti:
Paljos tämä pyörä kuluttaa satasella? Rauhallisessa matkaajossa ja si ku vähä kaupungis kiihdyttelee :D et meneekö bensaan liikaa rahaa
mul on ollu ny koht 2kk ja sulake kiinni, suurin osa ajoista 2 päällä, jokasesta mahdollisesta nurkasta täysiä kiihdytellen ja 40pin alueella 100sta ajelle kuluttaa 5,9l/100km ja ilman sulaketta samanlailla ajaen aika saman vie. Tosin mun laskupäähä ei kyllä kannata uskoo yhtää (: Oon laskenu noi sen mukaa että bensavalo syttyy kun tankissa 5litraa jäljellä (koska kun tankkaan täytee ja ajan bensavalon syttymiseen asti tankki vetää aina 8litraa). NIIIIIN, mutta siis ei todellakaan vie yhtä paljoa kuin joku husse. Ja rauhallisessa ajossa en oo kyllä mitää eroo pahemmi huomannu, mutta eihä sekää ny totta voi olla :D
- gebari
gpr:rän omistaja kirjoitti:
ei kyllä oo tolla täys tehone että laittaa sulakkeen! ilman putsarissa on kurit putkesta katalysaattori pois isompi suutin ja kannattaa säätää kaasari ja sitte on myös se sulake mutta on kyllä väärin puhua että se olis täys tehone pelkällä sulakkeella
niinpä -.- ja viel teharin läväyttää samoin tein
- epävarma
Paljoko on tehoja sitten kun on sulakkeen vaihtanu ja eikös siitä aika pahat seuraukset tule jos jää kinni semmosesta kun tuntuu noin paljon vaikuttavan?
- Cagiva is best
Derbi?? osta Cagiva Mito omassa on jollymoto tehari, kisakaasari ja kisa välitykset menee sen 200. pelkällä isommal suuttimella ja putkesta pois otetulla holkilla menee noin 180. Jättää kaverin TT derbi GPR:n mennen tullen. ainoa huoli on vaan sen cagivan huono saatavuus suomessa, mut sitten ei ainakaan kaverilla oo samanlaista :D
- gpr
Itselläni kulkee gepardi 139 km/h mittariin, sulakkeen vaihdolla ja Y.P.V.S :n säätämisellä.
- gpr
Siis sulakkeen laittamisella ei vaihtamisella...
- TuplaW
Meikällä kulkee Aprilia RS TT eli Räsä 190kmh ja on isompikaasari, gianelli tehari, Rave2, pytty porautettu isommaksi ja 175cc tako-mäntä ja vielä vakio välitykset :D Ne kun vaihtaa menee 200kmh!
- Tohto
Detbi lähtee käyntiin mutta kun antaa kaasua niin sammuu heti tulppa vaidettu mikä mahtaa olla vika oisko hyviä neuvoja GPR 125. Vm08
- Bensavaivojaluulen
Kipinä siis tulee kunkäynistyy.
Aloittaisin kaasuttimen puhdistuksella. Kuulostais kuin pääsuutin ois tukossa tossa, kun käy tyhjäkäyntisuuttimella. Kaasua avatessa saa lisää ilmaa muttei polttoainetta.
Jäikö talveksi vanhat bensat kaasuttimeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057