Kävin tzaijulla.

Anonyymi-ap

Kävin tzaijulla tebskalla. Siellä on turvallinen olo, kun kalterit ikkunoissa suojaavat putoamiselta.

11

218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikä vatsaa ilmeisesti alkanut poloniumkaan korventamaan, kun sitäkin oiretta on ollut liikkeellä.

• Anonyymi

Putinin putiikeissa on aina se riski. Minä olen kuitenkin kunnon putinisti ja turvassa juuri venäläisellä tebskalla.

• Anonyymi

Minä kävin myös tzaijulla ja join pullollisen pivoa myös venäläisellä lukoil teboililla. Siellä tuntee itsensä myös melkein veli venäläiseksi. Kalterit ikkunoissa luo turvallisuuden tunnetta.

• Anonyymi

Tänään myös minä käyn venäläisellä Lukoil Teboililla juomassa pari pullollista pivoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään myös minä käyn venäläisellä Lukoil Teboililla juomassa pari pullollista pivoa.

Minä kävin tebskalla syömässä tattaripuuroa ja blinejä. Maksoin rublilla, niin sain alennusta. Rulaa kiuruveen venäläinen lukoil teboil.

• Anonyymi

Joku ei näköjään saa polttoaineitaan kaupaksi muuten kuin haukkumalla Teboilia.

• Anonyymi

Lähdenkin tästä aamutzaijulle venäläiselle Lukoil Teboilille. Toivortavasti siellä olisi myös tattaripuuroa tarjolla. Putinin ja Trumpin kuvat sopisivat seinälle, kun kalterit ikkunoissa tekee paikasta vähän kolkon. Ymmärrän kalterit ne suojaavat ihmisiä putoamasta ikkunoista.

• Anonyymi

Nyt on kiva käydä kiuruveen venäläisella lukoil teboililla, kun Yhdysvaltain presidentti on herramme Putinin puolella. Olemme ylpeitä, kun olemme koko ajan olleet oikeassa. Ukraina aloitti sodan venäjää vadtaan. Olen, niin ylpeä tebskalaisuudestani.

• Anonyymi
      UUSI

Me Putinin kannattajat julistamme viikon suruajan fasistien vastaisessa taistelussa kaatuneille venäjän sankari sotilaille aina joka vuosi.
      Liput puolitankoon joka teboil asemalla ja juliste missä lukee,Kuolema facisteille.

• Anonyymi
        UUSI

On sanottu, että
        Putinin Venäjä itse on fasistinen valtio.
        Ja ainakin imperialistinen roistovaltio,
        jota Kremlin KGB-/FSB-taustainen mafia johtaa,
        keulakuvana Vladimir Molopää.
        Tanssii nyt riemusta ripaskaa, kun olettaa
        saaneensa rapakon takaa Donald Tuulitukan
        itsensä kanssa samalle aaltopituudelle.
        Jakavat nyt kimpassa etupiirejä.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole venäläisn lukoil teboilin tzaijun voittanutta kiuruveellä. Pivo on myös loistavaa siellä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      311
      2784
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      52
      2604
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1410
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1380
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1265
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      144
      1221
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1080
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70