Kävin tzaijulla tebskalla. Siellä on turvallinen olo, kun kalterit ikkunoissa suojaavat putoamiselta.
Kävin tzaijulla.
11
218
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä vatsaa ilmeisesti alkanut poloniumkaan korventamaan, kun sitäkin oiretta on ollut liikkeellä.
- Anonyymi
Putinin putiikeissa on aina se riski. Minä olen kuitenkin kunnon putinisti ja turvassa juuri venäläisellä tebskalla.
- Anonyymi
Minä kävin myös tzaijulla ja join pullollisen pivoa myös venäläisellä lukoil teboililla. Siellä tuntee itsensä myös melkein veli venäläiseksi. Kalterit ikkunoissa luo turvallisuuden tunnetta.
- Anonyymi
Tänään myös minä käyn venäläisellä Lukoil Teboililla juomassa pari pullollista pivoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään myös minä käyn venäläisellä Lukoil Teboililla juomassa pari pullollista pivoa.
Minä kävin tebskalla syömässä tattaripuuroa ja blinejä. Maksoin rublilla, niin sain alennusta. Rulaa kiuruveen venäläinen lukoil teboil.
- Anonyymi
Joku ei näköjään saa polttoaineitaan kaupaksi muuten kuin haukkumalla Teboilia.
- Anonyymi
Lähdenkin tästä aamutzaijulle venäläiselle Lukoil Teboilille. Toivortavasti siellä olisi myös tattaripuuroa tarjolla. Putinin ja Trumpin kuvat sopisivat seinälle, kun kalterit ikkunoissa tekee paikasta vähän kolkon. Ymmärrän kalterit ne suojaavat ihmisiä putoamasta ikkunoista.
- Anonyymi
Nyt on kiva käydä kiuruveen venäläisella lukoil teboililla, kun Yhdysvaltain presidentti on herramme Putinin puolella. Olemme ylpeitä, kun olemme koko ajan olleet oikeassa. Ukraina aloitti sodan venäjää vadtaan. Olen, niin ylpeä tebskalaisuudestani.
- AnonyymiUUSI
Me Putinin kannattajat julistamme viikon suruajan fasistien vastaisessa taistelussa kaatuneille venäjän sankari sotilaille aina joka vuosi.
Liput puolitankoon joka teboil asemalla ja juliste missä lukee,Kuolema facisteille.- AnonyymiUUSI
On sanottu, että
Putinin Venäjä itse on fasistinen valtio.
Ja ainakin imperialistinen roistovaltio,
jota Kremlin KGB-/FSB-taustainen mafia johtaa,
keulakuvana Vladimir Molopää.
Tanssii nyt riemusta ripaskaa, kun olettaa
saaneensa rapakon takaa Donald Tuulitukan
itsensä kanssa samalle aaltopituudelle.
Jakavat nyt kimpassa etupiirejä.
- AnonyymiUUSI
Ei ole venäläisn lukoil teboilin tzaijun voittanutta kiuruveellä. Pivo on myös loistavaa siellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3112784Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522604- 1201712
- 1181410
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701010