Haku päällä taas.
Marita Toikka pyrkii Kuntien takauskeskuksen johtoon
7
338
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti pääsee!
- Anonyymi
Kapteeni jättää uppoavan laivan.
- Anonyymi
Rotta
- Anonyymi
Olisit itse käynyt koulussa muutakin kuin kaivamassa nenääsi, niin pääsisit ehkä joskus kouvostoliiton kaleerin kyydistä pois. Lällällää läskipää, siellähän ryydyt! 😘
- Anonyymi
Hienoa, toivottavasti pääsee ja homma alkaa pian! Mutta taitaa viimeaikaiset näytöt olla sitä luokkaa ettei ole pienintäkään mahdollisuutta, Kouvolan taloustilanne puhuu kyllä puolestaan... tai siis vastaan.
Ilmeisestikin Takauskeskuksen johtajalta vaaditaan talousasioiden hyvää hallintaa.
""Kuntien takauskeskus on vuonna 1996 perustettu julkisoikeudellinen laitos, jonka tarkoituksena on turvata kuntien yhteinen varainhankinta ja kehittää sitä.
Takauskeskus takaa Kuntarahoitus oyj:n varainhankinnan vaatien takauksilleen riittävän vastavakuuden. Kuntien takauskeskuksen pysyviä jäseniä ovat kaikki Manner-Suomen 292 kuntaa."" - Anonyymi
Peukut pystyyn!
- Anonyymi
Valitettavasti ei kelvannut mutta toivossa on hyvä elää.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807