Mistähän kannattas hommata halvin matkavakuutusta kun sellasta ei vielä ole? Onkohan toi aurinkomatkojen oma pohjolan kans tehty juttu joku kallein? Valottakaas vähän valopäätä... Kerkeekö sellasen vielä paris viikos hommaamaan?! Thänks:)!
Matkavakuutukset
6
1139
Vastaukset
- bulgariaan3.7
Otettii fenniasta.Saa netin kautta heti.Ainakin lupaavat et on halvin!
- se.
sit oikein maksaa per/hlö ?
- matkaan
se. kirjoitti:
sit oikein maksaa per/hlö ?
Fenniassa oli viikon matkalle n.14€, ilman matkatavaravakuutusta. Se on tällä hetkellä edullisin kun tein vertailua. En kyllä usko, että hintaa tulee paljoakaan lisää jos ottaa matkatavaroille samalla. Jää siltikin edullisimmaksi :)
- minttu
Sä kerkeet ottamaan sen vakuutuksen vaikka lentokentältä. Mun mielestä niissä hinnoissa ei huimia eroja ole, hinta riippuu siitä kuinka monta päivää olet matkalla, ja siitä kuinka suurilla korvauksilla sen otat.
- lähtö
Jos olette metalliliiton jäseniä ni siihenhän kuuluu matkavakuutus automaagisesti.. mut se ei taida kyl korvata mitään kameroita etc.
- trävlöör
lähtö kirjoitti:
Jos olette metalliliiton jäseniä ni siihenhän kuuluu matkavakuutus automaagisesti.. mut se ei taida kyl korvata mitään kameroita etc.
http://www.nettisivu.org/assapari/Matkavakuutukset.html
If
Area
Tjäreborg
Nuo nyt ainakin myöntää matkailijoiden tarpeisiin sopivia matkavakuutuksia. Eri paikkojen hinnoissa ei tosiaan ole suuria eroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428