Lakkorikkurit

Anonyymi-ap

Pitikö kaupoilla olla joku lakko tällä viikolla? Mitä hyötyä lakosta jos ei ole mitään vaikutusta?

Missään ei lakko näy. Ihan sama palvelu, oli lakko tai ei.

34

517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei lakoista mitään hyötyä olekaan - pelkkää haittaa. Nyt vain on myös niin, ettei ole ollut sitä haittaakaan.

• Anonyymi

Keskiviikona eli Huomenna, torstaina ja perjantaina Pyhäsalmessa on kiinni Rillantori, Halpahalli ja K-marketti. Lauantaina vissiin auki muutaman tunnin.
      ABC taitaa olla lakossa mukana?

• Anonyymi

Älä höpsi

• Anonyymi

ei ole k market kiinni vaan normaalit aukioloajat.

• Anonyymi

Lopeta valehtelu…

• Anonyymi

Onko Alko auki?

• Anonyymi

Jos nyt joku haluaa ilmaista työtä tehdä niin tervemenoa vaan ihanaan työpaikkaan, ai niin onko halukkaita ojan kaivajaa nälkä palkalla

• Anonyymi

Samanpalkan tai isomman saa liittoon kuulumaton ku ei tartte maksaa ja elättää isomahaisia liiton pomoja!! Monella työmaalla maksavatki paremmin ei lakkoileville ja se hyvä. Voi jj seisoo tyhjän kaivoksen portilla...

• Anonyymi

Kuulin että kaikki kaupat kiinni. Hyvä syy lähtee taas kiuruveen tokmannille ja samalla myös ostaa kiuruveen alkosta vklp viinakset!🙂👍

• Anonyymi

Lakko koskee myös tokmanneja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaupan myyjät, naisavaltainen toimiala= Jokainen heistä ansaitsee palkanlisän.
        Keskusliilkkeet, tehtaat jne ottavat liikaa voittoa. Osakkeenomistajat ja johtajien bonukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiuruvedellä normaalisti auki.

• Anonyymi

Ei kaupan työntekijät ole vielä lakossa ainoastaan kuljetukset, lakko alkaa torstaina ja varmaan esimerkiksi k kauppiaat pystyvät itse pitämään ovet auki ovat itsenäisiä yrittäjiä siltä osin kun jaksavat.

• Anonyymi

Alkosta saa kaljaa kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkosta saa kaljaa kyllä.

Ja ainahan sitä voi pistäytyä Viron tai Ruotsin puolella.

• Anonyymi

Miten ehtii kaljotteleen ja tehdä siitä niin iso numero, että saako sitä. Ei taida paljon duunit rasittaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

S-market tänään 19.2. auki 0700 - 1500.

• Anonyymi

Olet ymmärtänyt tämänkin asian aivan väärin. Ei kaupat ole lakossa, vaan kauppojen liitossa olevat jäsenet/työntekijät! Pyhäjärven kaikki kaupat ovat normaalisti auki. Siis jos ei valehdella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ymmärtänyt tämänkin asian aivan väärin. Ei kaupat ole lakossa, vaan kauppojen liitossa olevat jäsenet/työntekijät! Pyhäjärven kaikki kaupat ovat normaalisti auki. Siis jos ei valehdella.

Heikoltahan tämä homma ainakin toistaiseksi näyttää. Pitäisi saada Jape töihin niin alkaisi jotain tapahtumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelit ITSE!!! Halpahalli auki 10-18 K-market auki Smarket suljettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopetapa itse(09:58) valehtelu. S-Market tänään 19.2. on auki 0700-1500.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aukioloajat voi katsoa netistä, sitäkään ei tarvi kuvitella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopetapa itse(09:58) valehtelu. S-Market tänään 19.2. on auki 0700-1500.

Lopeta tuo ainainen valehtelu!! Mitä hyödyt tuosta? Teet hallaa toisille!!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta tuo ainainen valehtelu!! Mitä hyödyt tuosta? Teet hallaa toisille!!!!!!!!

Laitahan kepuli Foliohattu päähäsi, niin alat uneksia Lagunasta. Totuusko noin paljon taas satutti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitahan kepuli Foliohattu päähäsi, niin alat uneksia Lagunasta. Totuusko noin paljon taas satutti?

Mutta ei väärennä laustoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Laustoja"?? Millä tavalla laustoja väärennetään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Laustoja"?? Millä tavalla laustoja väärennetään?

Katos löysit taas luonnevikaisuuden varmuudella kirjoitusvirheen. Minä tee kirjoitusvirheitä, mutta en sorru ajatusvirheisiin. Miten sinä?

Kysypä vaikka vaikka paikallislehdeltä miten lausuntoja on väärennetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katos löysit taas luonnevikaisuuden varmuudella kirjoitusvirheen. Minä tee kirjoitusvirheitä, mutta en sorru ajatusvirheisiin. Miten sinä?

5 pisteen vihje: Koko suku huijaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lausta on rakennusyhtiö Kauniaisissa. Miten se liittyy väärennökseen??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä paikallislehdessä tiedetty kenenkään väärentäneen lausuntoja. Mistä ihmeen lausunnosta jänkkäät??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä paikallislehdessä tiedetty kenenkään väärentäneen lausuntoja. Mistä ihmeen lausunnosta jänkkäät??

Kyllä tietävät, että on annettu hyvinvoititslosta lausunto esim. yirtyksen puolesta, vaikka siihen ei ollut valtuuksia. Minun silmissä se on väärennys. Suurin osa Pyhäjärvistä on jutun lukenut, joten vänkäämisesi menee hukkaan.

Et siis ole lukenut lehtiä tai ottanut yhteyttä sinne, kun jatkat valehtelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tietävät, että on annettu hyvinvoititslosta lausunto esim. yirtyksen puolesta, vaikka siihen ei ollut valtuuksia. Minun silmissä se on väärennys. Suurin osa Pyhäjärvistä on jutun lukenut, joten vänkäämisesi menee hukkaan.

Jatkuva valehelu on joillakin verissä kuten tällä lausunnonväärentäjällä. Kehtaako hän enää näyttäytyä meillä julkisuudessa häpeäsnä vuoksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se Pyhäjärven Yrittäjien puheenjohtaja ole tuon lausunnon antanut,se kuuluu hänen velvollisuuksiin..Jokin aika sitten kerroit että yrittäjät on sitä mieltä että onväärennys.,nyt VAIN sinä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      201
      4224
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      244
      3374
    3. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      1
      2831
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      2295
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      85
      1963
    6. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1609
    7. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1270
    8. Onko Kuhmossa salapareja

Eli varattuja joilla salasuhde tai suhteita
      Kuhmo
      15
      1228
    9. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1208
    10. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1131
    Aihe