Pitikö kaupoilla olla joku lakko tällä viikolla? Mitä hyötyä lakosta jos ei ole mitään vaikutusta?
Missään ei lakko näy. Ihan sama palvelu, oli lakko tai ei.
Lakkorikkurit
34
517
Vastaukset
- Anonyymi
Ei lakoista mitään hyötyä olekaan - pelkkää haittaa. Nyt vain on myös niin, ettei ole ollut sitä haittaakaan.
- Anonyymi
Keskiviikona eli Huomenna, torstaina ja perjantaina Pyhäsalmessa on kiinni Rillantori, Halpahalli ja K-marketti. Lauantaina vissiin auki muutaman tunnin.
ABC taitaa olla lakossa mukana?- Anonyymi
Älä höpsi
- Anonyymi
ei ole k market kiinni vaan normaalit aukioloajat.
- Anonyymi
Lopeta valehtelu…
- Anonyymi
Onko Alko auki?
- Anonyymi
Jos nyt joku haluaa ilmaista työtä tehdä niin tervemenoa vaan ihanaan työpaikkaan, ai niin onko halukkaita ojan kaivajaa nälkä palkalla
- Anonyymi
Samanpalkan tai isomman saa liittoon kuulumaton ku ei tartte maksaa ja elättää isomahaisia liiton pomoja!! Monella työmaalla maksavatki paremmin ei lakkoileville ja se hyvä. Voi jj seisoo tyhjän kaivoksen portilla...
- Anonyymi
Kuulin että kaikki kaupat kiinni. Hyvä syy lähtee taas kiuruveen tokmannille ja samalla myös ostaa kiuruveen alkosta vklp viinakset!🙂👍
- Anonyymi
Lakko koskee myös tokmanneja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaupan myyjät, naisavaltainen toimiala= Jokainen heistä ansaitsee palkanlisän.
Keskusliilkkeet, tehtaat jne ottavat liikaa voittoa. Osakkeenomistajat ja johtajien bonukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiuruvedellä normaalisti auki.
- Anonyymi
Ei kaupan työntekijät ole vielä lakossa ainoastaan kuljetukset, lakko alkaa torstaina ja varmaan esimerkiksi k kauppiaat pystyvät itse pitämään ovet auki ovat itsenäisiä yrittäjiä siltä osin kun jaksavat.
- Anonyymi
Alkosta saa kaljaa kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkosta saa kaljaa kyllä.
Ja ainahan sitä voi pistäytyä Viron tai Ruotsin puolella.
- Anonyymi
Miten ehtii kaljotteleen ja tehdä siitä niin iso numero, että saako sitä. Ei taida paljon duunit rasittaa.
- Anonyymi
https://www.pam.fi/lakot/#kaupanlakko
Katsokaa tuolta, niin ei tarvi kuvitella asioita.- Anonyymi
S-market tänään 19.2. auki 0700 - 1500.
- Anonyymi
Olet ymmärtänyt tämänkin asian aivan väärin. Ei kaupat ole lakossa, vaan kauppojen liitossa olevat jäsenet/työntekijät! Pyhäjärven kaikki kaupat ovat normaalisti auki. Siis jos ei valehdella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ymmärtänyt tämänkin asian aivan väärin. Ei kaupat ole lakossa, vaan kauppojen liitossa olevat jäsenet/työntekijät! Pyhäjärven kaikki kaupat ovat normaalisti auki. Siis jos ei valehdella.
Heikoltahan tämä homma ainakin toistaiseksi näyttää. Pitäisi saada Jape töihin niin alkaisi jotain tapahtumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelit ITSE!!! Halpahalli auki 10-18 K-market auki Smarket suljettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetapa itse(09:58) valehtelu. S-Market tänään 19.2. on auki 0700-1500.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aukioloajat voi katsoa netistä, sitäkään ei tarvi kuvitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetapa itse(09:58) valehtelu. S-Market tänään 19.2. on auki 0700-1500.
Lopeta tuo ainainen valehtelu!! Mitä hyödyt tuosta? Teet hallaa toisille!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo ainainen valehtelu!! Mitä hyödyt tuosta? Teet hallaa toisille!!!!!!!!
Laitahan kepuli Foliohattu päähäsi, niin alat uneksia Lagunasta. Totuusko noin paljon taas satutti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitahan kepuli Foliohattu päähäsi, niin alat uneksia Lagunasta. Totuusko noin paljon taas satutti?
Mutta ei väärennä laustoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Laustoja"?? Millä tavalla laustoja väärennetään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Laustoja"?? Millä tavalla laustoja väärennetään?
Katos löysit taas luonnevikaisuuden varmuudella kirjoitusvirheen. Minä tee kirjoitusvirheitä, mutta en sorru ajatusvirheisiin. Miten sinä?
Kysypä vaikka vaikka paikallislehdeltä miten lausuntoja on väärennetty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos löysit taas luonnevikaisuuden varmuudella kirjoitusvirheen. Minä tee kirjoitusvirheitä, mutta en sorru ajatusvirheisiin. Miten sinä?
Kysypä vaikka vaikka paikallislehdeltä miten lausuntoja on väärennetty.5 pisteen vihje: Koko suku huijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lausta on rakennusyhtiö Kauniaisissa. Miten se liittyy väärennökseen??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysypä vaikka vaikka paikallislehdeltä miten lausuntoja on väärennetty.Ei siellä paikallislehdessä tiedetty kenenkään väärentäneen lausuntoja. Mistä ihmeen lausunnosta jänkkäät??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä paikallislehdessä tiedetty kenenkään väärentäneen lausuntoja. Mistä ihmeen lausunnosta jänkkäät??
Kyllä tietävät, että on annettu hyvinvoititslosta lausunto esim. yirtyksen puolesta, vaikka siihen ei ollut valtuuksia. Minun silmissä se on väärennys. Suurin osa Pyhäjärvistä on jutun lukenut, joten vänkäämisesi menee hukkaan.
Et siis ole lukenut lehtiä tai ottanut yhteyttä sinne, kun jatkat valehtelua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tietävät, että on annettu hyvinvoititslosta lausunto esim. yirtyksen puolesta, vaikka siihen ei ollut valtuuksia. Minun silmissä se on väärennys. Suurin osa Pyhäjärvistä on jutun lukenut, joten vänkäämisesi menee hukkaan.
Et siis ole lukenut lehtiä tai ottanut yhteyttä sinne, kun jatkat valehtelua.Jatkuva valehelu on joillakin verissä kuten tällä lausunnonväärentäjällä. Kehtaako hän enää näyttäytyä meillä julkisuudessa häpeäsnä vuoksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis ole lukenut lehtiä tai ottanut yhteyttä sinne, kun jatkat valehtelua.Eiköhän se Pyhäjärven Yrittäjien puheenjohtaja ole tuon lausunnon antanut,se kuuluu hänen velvollisuuksiin..Jokin aika sitten kerroit että yrittäjät on sitä mieltä että onväärennys.,nyt VAIN sinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131