A, teksteistäni löydät itsesi

Anonyymi-ap

jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkemistäsi.

29

1785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinun parisuhteesiko? Et edes välitä.

      • Anonyymi

        Mistä en mielestäsi välitä ja kenelle osoitit viestisi?


      • Anonyymi

        Millä perustelet väitteesi etten välitä?


    • Anonyymi

      Sen kyllä näkee kuka on sulle ykkönen.

      • Anonyymi

        Kuka on sinun mukaasi ykkönen? Mistä sen näkee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sinun mukaasi ykkönen? Mistä sen näkee?

        Joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku muu.

        Millä perusteella?


      • Anonyymi

        Älä jauha enenpää paskaa kiitos.
        Ehditkit jauhaa sitä jo vuosikausiaä.
        Tiedän nyt etten min ollut todellkasn se jota rakastat ja haluat..

        Lopeta valehtelu mies viimeinkin
        Ja painu helvettiin jä tälläkertaa pysy sielä.

        Näin joitain sattumalta jossain minkä jälkeen en usko enää mitää mitä luen ja kuulen täälä.
        Sen mitä yritit välttää nimeomaan teit.
        Oon hajalla . Hyvästi 😠😠😠

        A-Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha enenpää paskaa kiitos.
        Ehditkit jauhaa sitä jo vuosikausiaä.
        Tiedän nyt etten min ollut todellkasn se jota rakastat ja haluat..

        Lopeta valehtelu mies viimeinkin
        Ja painu helvettiin jä tälläkertaa pysy sielä.

        Näin joitain sattumalta jossain minkä jälkeen en usko enää mitää mitä luen ja kuulen täälä.
        Sen mitä yritit välttää nimeomaan teit.
        Oon hajalla . Hyvästi 😠😠😠

        A-Nainen

        En ole oikea henkilö.


      • Anonyymi

        Oon tässä kyllä samaa mieltä. Sillä miehellä on vaikea päättää kenet se haluaa. Sen vuoksi koitan pitää etäisyyttä.

        Sivusta


    • Anonyymi

      Odotan näkemistäsi myös.

      • Anonyymi

        Koska näemme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska näemme?

        Toivottavasti huomenna

        SivustA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti huomenna

        SivustA

        Toivottavasti PE ihana on taas paikalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti PE ihana on taas paikalla

        Missä paikalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä paikalla?

        Työ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työ

        nyyh ihana ei ole paikalla


    • Anonyymi

      Oletko nähnyt tänään minä ainakin olen ihanan nähnyt

    • Anonyymi

      Saa laittaa suoraakin viestiä. 🙂

      • Anonyymi

        Laittaisin mieluusti suoraankin viestiä kunhan vain uskaltaisin. Laita sinä ihana roheampana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittaisin mieluusti suoraankin viestiä kunhan vain uskaltaisin. Laita sinä ihana roheampana

        Laitappa itse niin taivaan portit aukeaa


    • Anonyymi

      Keneltä on viesti? Tunnisteita kiitos. Kyselee A nainen.

    • Anonyymi

      Jaha, tämäkään kirjain ei ole sopiva. Tämä voisi olla minulta, mutta ei ole.

    • Anonyymi

      Kuusi kirjainta löytänyt, en merkkiäkään enempää. Ja vähän kyseenalaista olisitko niin kirjoittanut tarkoituksella.

      Siis jos tarkoitat laajemman yleisön saatavuuteen menevää tekstiä?

    • Anonyymi

      Mä haluaisin nähdä A miehen!! Nouseeko mitä tunteita vielä!!!! En tiedä en tiedä..

      • Anonyymi

        Kiitos R.


      • Anonyymi

        Laita minulle viesti suoraan, tunteita on edelleen menneisyyden rakaaseen...


    • Anonyymi

      Minua et kyllä tule näkemään,teet itelles palveluksen kun unohdat minut.hyvästi!!

    • Anonyymi

      Kyllä mäkin ootin sua ja kauan ootiKin. Bussin alle heittelit ja pelleilit minkä kerkesit niin kuule ollutta ja mennyttä heihei.(mitään en tunne!!)

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe