Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****
voitaisiinko unohtaa se sotku?
73
5021
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä sotku?
- Anonyymi
Sotku oli kyllä aikamoinen mut lakanat on nyt pesty ja joo puhtaalla pöydällä ensi kerralla ni ei tuu pyykkiä
- Anonyymi
Ei tod.
- Anonyymi
Mistä uppiniskaisuutesi on peräisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä uppiniskaisuutesi on peräisin?
Ahaa, on siis uppiniskaisuutta jos ei suostu pompoteltavaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, on siis uppiniskaisuutta jos ei suostu pompoteltavaksi?
Pompotteluksi kutsut erimielisyyksiä? Hellitä vähän egon otetta ja antaudu rakkaudelle 😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pompotteluksi kutsut erimielisyyksiä? Hellitä vähän egon otetta ja antaudu rakkaudelle 😘
Mitä nk erimielisyyksiä voi olla palstasedällä, eli sinulla joka draamailet lähinnä yksinäsi, mitä nyt välillä joku pistäytyy kanssasi miekkailemaan
- Anonyymi
Tottakai voidaan *****. Minullakin ikävä.
- Anonyymi
Kaadoin keittiönpöydän varmuuden vuoksi, nyt se on tyhjä. Joten kyllä. T. Mies
- Anonyymi
Olisi riittänyt, että pyyhit vain murut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi riittänyt, että pyyhit vain murut.
No otin varman päälle koska se yksi kummittelee vielä edelleen mielessä.
- Anonyymi
Onko kestävä pöytä.......
- Anonyymi
Oletko aina yhtä latautunut kun lueskelet tätä aloittajasedän kiihkeää monologia?
- Anonyymi
Ei minulla olisi mitään sitä vastaan. Nytkinhän minä ikävöin. Sivusta ****.
- Anonyymi
Mä niin toivoisin, että hän ajattelisi noin. Ja nähtäis toisemme ja tehtäis vaikka ruokaa. Ihan järkyttävä ikävä on, miten voikin olla?
- Anonyymi
Pöytä on sotkettu ja siivottu aivan liian monta kertaa. En enää osallistu sen sotkemiseen. Enkä tule sitä enää siivoamaankaan.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Jos hän haluaisi, niin voisi yrittää. Ei hän kuitenkaan.
- Anonyymi
Millainen sotku?
Aika tekee tehtävänsä erilaisille sotkuille. - Anonyymi
Sitä päivää ei tule. Ei vaikka rekrytoisit ketä.
- AnonyymiUUSI
Pakko tarttua tähän kommenttiin, koska tämän palstan tarkoitus on ymmärtääkseni keskustella eri aiheista, myös ilman, että vihjailee voimakkaasti jotain itseensä liittyvää tmv, vaan enemmänkin ottaa kantaa ns kulttuurisiin asioihin. Eli voisiko jossain tapauksissa olla niin, että naisoletettua nk hiillostetaan tai kyräillään, mikäli hän ei valitse tai käyttäydy odotetulla tavalla? Jotenkin olen ymmärtänyt keskustellessani useamman kanssa näistä aiheista, että näin voi olla, että näistä draamoista tulee yhteisiä myös silloin kun on ollut joku ihmissuhdekuvio takana, mitä kaikkien on oikeus puida ja valita puoli ns.
- Anonyymi
Aneemista palstakirjoittelua täällä. Ettekö pysty parempaan?
- Anonyymi
Olet osa aneemista palstakirjoittelua.
- Anonyymi
Etkö sinä itse pysty ns parempaan kuin nakkelemaan takakierteellä jotain muminaa näihin palstaäijän avauksiin? Ei sillä että kannattaiskaan
- Anonyymi
Why did you make a mess? Are u a messy person?
- Anonyymi
Jos puhut nikolle 🤫
- Anonyymi
🤬🤬🤬🤬ai noinko?
Just ku bikinirajat ja säärikarvat sheivaan
Mietinkin että kiitorata vai posliini? Mitä laitetaan?
🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤬🤬🤬🤬ai noinko?
🤭molemmat❤️posliini on kiihottava aina❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
molemmat❤️posliini on kiihottava aina❤️🔥
Oot söpö ja ihana❤️
Miten mä voisin sua unohtaa ikinä🧸 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤬🤬🤬🤬ai noinko?
🤭No jos sinä hyvä mies haluat nähdä ajateltua tai tuuheampaa, niin mene sivustoille äläkä larppaa täällä elämänkoululle tyhjiä. -TT
- Anonyymi
Olen kyllä niin monet mahdollisuudet antanut sulle ja olen antanut että käyttäytyisit kunnolla mutta ei sama juttu jatkuu joka kerta en ole edes anteeksi pyyntöjä kuullut sinulta no voidaan alottaa jos pyydät anteeksi kadut niitä juttuja mitä olet sanonut ja tehnyt
- Anonyymi
SI että onko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä? Ei ole. Pöytä pitää ensin puhdistaa, ja olet tehnyt selväksi ette halua sitä tehdä, Törkeää käytöstä ei voi noin vain pyyhkiä unholaan ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Kun ei sinussa ole miestä ottamaan vastuuta siitä miten kohtelet minua niin en halua nähdä sinua enpä. Yritä oppia tästä jotain ja kohtele seuraavaa kumppania ystävällisesti, huomaavaisesti ja kauniisti. Älä huuda, älä kiroile, älä komentele.
- AnonyymiUUSI
No mutta on se hyvä, että naisena esiintyvän keken eli sinun iloiset draamat pyörii vuodesta toiseen sukupuolisesti latautuneena. Onhan se yksinkertaisemmallekin selvää, että tietyt titityyt etsii nimenomaan tällaista kamaa
- Anonyymi
Jos olen jo niin hyvää hyvyyttäni sanonut ,että löydät vielä jonkun vanhan rakkautesi,se en ollut minä. Ja olit epätoivoisen hiljainen omasta elämästäsi aina minulle,ajattelit jatkuvasti muita ,mikään sinua ei minun kanssani kiinnostanut,näytin liikaa sinulle tunteita,ja kaikenlisäksi ,et tainnut tietää des mitä etsit vieläkään. Mutta et onneksi enää minua
Nämä oli sittem viimeiset sanani minulta. Sinulle.
Etsi onnesi jostain muualta ja johan sanoin,opettele ensin seurustelemaan.
Ja tämäkin kai oli väärin sinulle jo sanottukin.
Myöhäistä enää kaikki meidän välillä.
Tämä tuli minulle nyt selväksi.
Etsi se oma isosi
Mutta minä en enää sairaisiin rakastu. - Anonyymi
Onko **** allekirjoitus vai se jolle kirjoitat?
- Anonyymi
Allekirjoitukseksi sen ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taasen ymmärsin että kohde on tuo ****
- Anonyymi
Kohteelle oli tarkoitettu **** mutta myös oma on ****
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä trollipalstalla voi ymmärtää ihan just kun lystää näitä palstaäijän tuherruksia, se on secjuju mutta erittäin huono yu yu kuten Kiinassa nääs atmosfääristä sanotaan. -TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä trollipalstalla voi ymmärtää ihan just kun lystää näitä palstaäijän tuherruksia, se on secjuju mutta erittäin huono yu yu kuten Kiinassa nääs atmosfääristä sanotaan. -TT
Tai flow tai feng shui, miksei tätä siis voisi soveltaa tähän internetin keinotekoisten draamojen maailmaan, josta monet yrittää nyhtää osansa kuin nyhtöpossusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä taasen ymmärsin että kohde on tuo ****
Miksi teille immeisille on niin tärkeää löytää tämä ns kohde näistä palstasedän draamoista?
- Anonyymi
Olet vähän pelottava.
- Anonyymi
Onko sinunkin mielestäsi tämä palstamies hieman intensiivinen tarinan kertoja?
- Anonyymi
Rähisevä ja kiroileva mies ei ole kaipaamisen arvoinen,
- AnonyymiUUSI
Eikä myöskään nirppanokkainen hempukka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😆🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entä näsäviisas kurppa, jota joku nuorempi pikku sipuli vihaa
- Anonyymi
Valitan. Mä en unohda koskaan.
- Anonyymi
Miksi valittelet. Ei se ole mun menetys.
- Anonyymi
Jos jostain kumman syystä sattuisit olemaan hän niin ota itse yhteyttä, jos haluat olla tekemisissä. En enää toista kertaa ehdota. Koko juttu on on aivan järjetön alunperinkin.
- Anonyymi
Suoraan sanoen ei ole enää kauheasti mielenkiintoa ystävyyteen, kun itse katkaisit välit tyhjän takia ja vielä keksit musta valheen. En tiedä mikä sen valheen keksimisen takana voi olla. Käsittämätön farssi kaiken kaikkiaan.
- Anonyymi
Ei siihen ystävyyteen ole ollut mitään mahdollisuutta pitkään aikaan!
- AnonyymiUUSI
Sen takia, ettet vaan anna anteeksi.
- Anonyymi
Voidaan aloittaa mutta tiedät varmaan ihan itse miten se onnistuu.
####- Anonyymi
Vastauksesi ei ollut luokseen kutsuva.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vastauksesi ei ollut luokseen kutsuva.
Sinun täytyy valita varmaan näin ollen sopivampi vastaus tähän palstaäijän aloitukseen liittyen
- Anonyymi
Avaat yhteyden takaisin välillemme.
- Anonyymi
Ei häntä kiinnosta enää.
- Anonyymi
Epäselvyys on sotku.Eli sen selvittely ja kaikki ok
- Anonyymi
Kyllä voidaan unohtaa.
- AnonyymiUUSI
Mikä sotku?
- AnonyymiUUSI
Sinä et selvästikään ole päässyt yli tästä palstasedän luomasta kuvitteellisesta draamasta, vaan kyselet sekaantumisen tarpeestasi käsin
- AnonyymiUUSI
Sotkun munkit ovat hyviä ja edullisia. Puhtaalta pöydältä kannattaa kuitenkin jatkaa, jos se on mahdollista asianosaisten tilanteiden osalta. Voi hyvin!
- AnonyymiUUSI
En unohda koskaan! Kaikkeni teen, että tieni vie kauas kaikesta.
- AnonyymiUUSI
Hienoa palstasetä, pyöritä tätä aloitustasi itsellesi vastailemalla kuin viimeistä päivää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa palstasetä, pyöritä tätä aloitustasi itsellesi vastailemalla kuin viimeistä päivää
Ikävissäsi
- AnonyymiUUSI
Joka päivä sinä olet mielessäni. Puhtaalta pöydältä haluaisin aloittaa kanssasi ****.
t: **** - AnonyymiUUSI
Laita minulle viestiä katotaan mitä vastaan tai vastaanko ollenkaan
- AnonyymiUUSI
Se on jo nähty ja koettu. En lähde siihen enää.
- AnonyymiUUSI
Peppu on vieläkin kipeä ja arka. Ei käy...exit only.
- AnonyymiUUSI
Menee kauan pöydän putsaamiseen, sen verran pahasti oot onnistunu sotkeen, joten eiköhän unohdeta..
- AnonyymiUUSI
Sopii. Mitäs näistä. Kaikki hyvin täällä ja toivottavasti sinulla **** myös.
**** 🙂 - AnonyymiUUSI
Ei voida, koska itse oot soppas keittänyt
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****735021- 1323497
- 982295
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e191894Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put2281713Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk851507Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.251387A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem261357- 371307
- 141249