Itse olen ihan muualla töissä mutta en varmasti käy noissa kaupoissa lakon aikana kuten ei kukaan mukaan. Mutta olisi kiva saada kuvia että jos silti joku käykin, tai onko mahdollisesti rikkureita. Kai nuo voisi Kosari tai joku taho julkaista?
Kaupan lakot alkavat. Kouvolan Sanomat voisi käydä katsomassa ja julkaista kuvia.
11
245
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä idea, mennään kuvaamaan rikkurit ja kaupoissa lakon aijana asioivat.
Voitaisiin hieman hankaloittaa näiden luusereiden puuhastelua ja tukkia parkkipaikat siten ettei ne mahdu romuillaan sinne. - Anonyymi
Ei asiakas ole rikkuri,
- Anonyymi
Ja missä sellaista väitettiin?
- Anonyymi
KSS energia soittelee liki 1000 km päähän lakon aikana kaupat on kiinni kuitenkin oliko asiaa vai mykkäsoitto?
- Anonyymi
Käyn kaupassa ihan normaalisti
- Anonyymi
ap..ei sulla oo rahaa muutenkaa ja kaupassa käyntiä ei voi kieltää..suomessa..vai käykkö kimppuun jos lapsi perhe menee kauppaan ostamaan ruokaa nälkäsille lapsille, sosialisti
- Anonyymi
Itsepalvelukassat ei lakkoile
- Anonyymi
Ne on hyviä, itsekin ostin 750g sisäfilettä yhden banaanin hinnalla. Pitäisi olla pelkkiä itsepalvelukassoaj!
- Anonyymi
Parissa kaupassa kävin, muuten ei mitään eroa mutta lyhyemmät jonot kassalle.
- Anonyymi
Kävin juuri pienemmässä kaupassa. Kaikki toimii normaalisti. Mitään vaikutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin juuri pienemmässä kaupassa. Kaikki toimii normaalisti. Mitään vaikutusta.
Miksi kävit siellä kaupassa lakon aikana. Ai niin ajattelet kaikki yhteiskunnassa toimii ajattelulla että minä itse vain.
Päivällä oli iltapäivälehdessä kun nuori työntekijä silmät päässä seisoen kertoi että ei nyt ota osaa lakkoon. Olen varma että hänen vanhemmat häpeää ja heidän ilta pilalla.
Oikeasti Kouvolan Sanomat voisi nyt oikeasti mennä kauppoihin kuvien kanssa haastattelemaan henkilökuntaa. Vai onko Kosari edelleen se laajemminkin ennenkin radion lehtikatsauksissa kuuluisuutta saanut kokoomukselainen "sitoutumaton" Kouvolan Sanomat jolle naurettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4094600Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1221805- 1391555
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751315Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151126Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔761123Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise131059Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään661003- 38970
- 66962