Itse olen ihan muualla töissä mutta en varmasti käy noissa kaupoissa lakon aikana kuten ei kukaan mukaan. Mutta olisi kiva saada kuvia että jos silti joku käykin, tai onko mahdollisesti rikkureita. Kai nuo voisi Kosari tai joku taho julkaista?
Kaupan lakot alkavat. Kouvolan Sanomat voisi käydä katsomassa ja julkaista kuvia.
11
189
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä idea, mennään kuvaamaan rikkurit ja kaupoissa lakon aijana asioivat.
Voitaisiin hieman hankaloittaa näiden luusereiden puuhastelua ja tukkia parkkipaikat siten ettei ne mahdu romuillaan sinne. - Anonyymi
Ei asiakas ole rikkuri,
- Anonyymi
Ja missä sellaista väitettiin?
- Anonyymi
KSS energia soittelee liki 1000 km päähän lakon aikana kaupat on kiinni kuitenkin oliko asiaa vai mykkäsoitto?
- Anonyymi
Käyn kaupassa ihan normaalisti
- Anonyymi
ap..ei sulla oo rahaa muutenkaa ja kaupassa käyntiä ei voi kieltää..suomessa..vai käykkö kimppuun jos lapsi perhe menee kauppaan ostamaan ruokaa nälkäsille lapsille, sosialisti
- Anonyymi
Itsepalvelukassat ei lakkoile
- Anonyymi
Ne on hyviä, itsekin ostin 750g sisäfilettä yhden banaanin hinnalla. Pitäisi olla pelkkiä itsepalvelukassoaj!
- Anonyymi
Parissa kaupassa kävin, muuten ei mitään eroa mutta lyhyemmät jonot kassalle.
- Anonyymi
Kävin juuri pienemmässä kaupassa. Kaikki toimii normaalisti. Mitään vaikutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin juuri pienemmässä kaupassa. Kaikki toimii normaalisti. Mitään vaikutusta.
Miksi kävit siellä kaupassa lakon aikana. Ai niin ajattelet kaikki yhteiskunnassa toimii ajattelulla että minä itse vain.
Päivällä oli iltapäivälehdessä kun nuori työntekijä silmät päässä seisoen kertoi että ei nyt ota osaa lakkoon. Olen varma että hänen vanhemmat häpeää ja heidän ilta pilalla.
Oikeasti Kouvolan Sanomat voisi nyt oikeasti mennä kauppoihin kuvien kanssa haastattelemaan henkilökuntaa. Vai onko Kosari edelleen se laajemminkin ennenkin radion lehtikatsauksissa kuuluisuutta saanut kokoomukselainen "sitoutumaton" Kouvolan Sanomat jolle naurettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi5675347Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä753449Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m431819Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo149166617-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais351608- 831384
Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta211303Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.1951138Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen591099Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.731055