Kaupan lakot alkavat. Kouvolan Sanomat voisi käydä katsomassa ja julkaista kuvia.

Anonyymi-ap

Itse olen ihan muualla töissä mutta en varmasti käy noissa kaupoissa lakon aikana kuten ei kukaan mukaan. Mutta olisi kiva saada kuvia että jos silti joku käykin, tai onko mahdollisesti rikkureita. Kai nuo voisi Kosari tai joku taho julkaista?

11

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä idea, mennään kuvaamaan rikkurit ja kaupoissa lakon aijana asioivat.
      Voitaisiin hieman hankaloittaa näiden luusereiden puuhastelua ja tukkia parkkipaikat siten ettei ne mahdu romuillaan sinne.

• Anonyymi

Ei asiakas ole rikkuri,

• Anonyymi

Ja missä sellaista väitettiin?

• Anonyymi

KSS energia soittelee liki 1000 km päähän lakon aikana kaupat on kiinni kuitenkin oliko asiaa vai mykkäsoitto?

• Anonyymi

Käyn kaupassa ihan normaalisti

• Anonyymi

ap..ei sulla oo rahaa muutenkaa ja kaupassa käyntiä ei voi kieltää..suomessa..vai käykkö kimppuun jos lapsi perhe menee kauppaan ostamaan ruokaa nälkäsille lapsille, sosialisti

• Anonyymi

Itsepalvelukassat ei lakkoile

• Anonyymi

Ne on hyviä, itsekin ostin 750g sisäfilettä yhden banaanin hinnalla. Pitäisi olla pelkkiä itsepalvelukassoaj!

• Anonyymi

Parissa kaupassa kävin, muuten ei mitään eroa mutta lyhyemmät jonot kassalle.

• Anonyymi

Kävin juuri pienemmässä kaupassa. Kaikki toimii normaalisti. Mitään vaikutusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin juuri pienemmässä kaupassa. Kaikki toimii normaalisti. Mitään vaikutusta.

Miksi kävit siellä kaupassa lakon aikana. Ai niin ajattelet kaikki yhteiskunnassa toimii ajattelulla että minä itse vain.

Päivällä oli iltapäivälehdessä kun nuori työntekijä silmät päässä seisoen kertoi että ei nyt ota osaa lakkoon. Olen varma että hänen vanhemmat häpeää ja heidän ilta pilalla.

Oikeasti Kouvolan Sanomat voisi nyt oikeasti mennä kauppoihin kuvien kanssa haastattelemaan henkilökuntaa. Vai onko Kosari edelleen se laajemminkin ennenkin radion lehtikatsauksissa kuuluisuutta saanut kokoomukselainen "sitoutumaton" Kouvolan Sanomat jolle naurettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      567
      5347
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      75
      3449
    3. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      43
      1819
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      149
      1666
    5. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      35
      1608
    6. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1384
    7. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1303
    8. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      195
      1138
    9. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      59
      1099
    10. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      73
      1055
    Aihe