Sorvan Kylä

Anonyymi-ap

Kyllä suuresti ihmettelen näitä Tohmajärven moittijoita. Menkää nyt lopultakin katsomaan isoa Maailmaa. Olette siellä 6 kuukautta esimerkiksi Thaimaassa näillä SUOMEN työttömyys korvauksilla tunnet olevasi rikas. Siellä heillä on kuukausi palkka noin 100 euroa . Sieltä saat Thai viskiä joko HONG TONG TAI MEGONG. ON Todella halpaa . Niin mutta suosittelen että puhut Auttavasti Englantia ,mutta mutta kun menet pieniin kyliin maaseudulle missä asuu 10000 ihmistä voi olla 1 puhuu Englantia . Minä ymmärrän jonkin verran Thai kieltä se on vähän erilainen kieli Suomeen verrattuna , Mutta kyllä siellä pärjää jos asiallisesti käyttäydyt. Niin jos on jo Suomessa elämässä ongelmia ,ratkaise ne ensin ennen kuin matkalle yksin.!

11

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei nyt oikein auennut että mitä tekemistä Tohmajärven moittimisella ja Thaimaan syrjäkylillä on tekemistä keskenään.

• Anonyymi

EI TARVII OLLA KOVIN ÄLYKÄS KUN TÄÄLÄ MOITTIIVAT KUNNAN PÄÄTÄJIÄ ,JOS ASUT KANTOSYRJÄSSÄ OLET SYRJÄSSÄ TAI LIKASTEN KENTÄLLÄ. MINÄ TARKOITIN ETTÄ ON MONELLA MAILMASSA ASIAT VIELÄ HUONOMIN KUN MEILLÄ TÄÄLÄ NS LINTUKODOSSA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EI TARVII OLLA KOVIN ÄLYKÄS KUN TÄÄLÄ MOITTIIVAT KUNNAN PÄÄTÄJIÄ ,JOS ASUT KANTOSYRJÄSSÄ OLET SYRJÄSSÄ TAI LIKASTEN KENTÄLLÄ. MINÄ TARKOITIN ETTÄ ON MONELLA MAILMASSA ASIAT VIELÄ HUONOMIN KUN MEILLÄ TÄÄLÄ NS LINTUKODOSSA.

muuto lintuin koto ohi kulukiissa levähtäät kaivo varoitus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

muuto lintuin koto ohi kulukiissa levähtäät kaivo varoitus

onko puluja tiilikaisen penkillä totta vai tarua

• Anonyymi

thaimaassa onvähempi kaivoja tärkeitä imeisii juoru eukkojakin muna marttoja

• Anonyymi

TAIHAMAASSA ON IMMEIS ROTTII VÄHEMMÄN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TAIHAMAASSA ON IMMEIS ROTTII VÄHEMMÄN

taksilla matkustaminen luottevampaa rehelliset kuskit ajavat muutaa kun talluksen tietä eivät kerro minne meni mistä tuli kuka oli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

taksilla matkustaminen luottevampaa rehelliset kuskit ajavat muutaa kun talluksen tietä eivät kerro minne meni mistä tuli kuka oli

thaimaassa ei kerkii jokaiselle asioitaan selitee eikä ne tule otatelemaankaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

thaimaassa ei kerkii jokaiselle asioitaan selitee eikä ne tule otatelemaankaa

MITÄ TOHMA JÄRVELÄ KEHUTTAVOO UTELIAAT PASKA TOLITTAJAT VIÄTTÄJÄT TOISTE VELAT MAKSSAAT OLEVINAAN TARUA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MITÄ TOHMA JÄRVELÄ KEHUTTAVOO UTELIAAT PASKA TOLITTAJAT VIÄTTÄJÄT TOISTE VELAT MAKSSAAT OLEVINAAN TARUA

Onkohan tällä Caps Loc kaverilla kaikki palikat kohdallaan ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan tällä Caps Loc kaverilla kaikki palikat kohdallaan ?

KATOHA KUN SIEKII älysit jotaa outko käyny kun kaivolla huolto asema k-tiilikaisen penkki puheen johtajat jauhotta kaivolla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      119
      5467
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5178
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      92
      4208
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3650
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3278
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2861
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2029
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      43
      1877
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1723
    Aihe