Kyllä suuresti ihmettelen näitä Tohmajärven moittijoita. Menkää nyt lopultakin katsomaan isoa Maailmaa. Olette siellä 6 kuukautta esimerkiksi Thaimaassa näillä SUOMEN työttömyys korvauksilla tunnet olevasi rikas. Siellä heillä on kuukausi palkka noin 100 euroa . Sieltä saat Thai viskiä joko HONG TONG TAI MEGONG. ON Todella halpaa . Niin mutta suosittelen että puhut Auttavasti Englantia ,mutta mutta kun menet pieniin kyliin maaseudulle missä asuu 10000 ihmistä voi olla 1 puhuu Englantia . Minä ymmärrän jonkin verran Thai kieltä se on vähän erilainen kieli Suomeen verrattuna , Mutta kyllä siellä pärjää jos asiallisesti käyttäydyt. Niin jos on jo Suomessa elämässä ongelmia ,ratkaise ne ensin ennen kuin matkalle yksin.!
Sorvan Kylä
Anonyymi-ap
2
169
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nyt oikein auennut että mitä tekemistä Tohmajärven moittimisella ja Thaimaan syrjäkylillä on tekemistä keskenään.
- Anonyymi
EI TARVII OLLA KOVIN ÄLYKÄS KUN TÄÄLÄ MOITTIIVAT KUNNAN PÄÄTÄJIÄ ,JOS ASUT KANTOSYRJÄSSÄ OLET SYRJÄSSÄ TAI LIKASTEN KENTÄLLÄ. MINÄ TARKOITIN ETTÄ ON MONELLA MAILMASSA ASIAT VIELÄ HUONOMIN KUN MEILLÄ TÄÄLÄ NS LINTUKODOSSA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030