Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonka takia en enää yrittänyt lähestyä sinua. Sydämeni särkyi. Taistelin päästäkseni yli ja lopulta pääsin. En ole katkera, en ole vihainen. Rakastan.
Haluan että tiedät tämän
96
1827
Vastaukset
- Anonyymi
Rakasta itseäsi ensin edes.
- Anonyymi
Minä rakastankin itseäni😊
Tuo sydänsuru siihen ajoikin. - Anonyymi
Sinäkin voisit hankkia omanarvontunnon ja lopettaa palstaäijälle tulkutuksen. Se ei ratkaise ongelmiasi, mitä sinulla selvästi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin voisit hankkia omanarvontunnon ja lopettaa palstaäijälle tulkutuksen. Se ei ratkaise ongelmiasi, mitä sinulla selvästi on.
Ei ratkaise sinukaan tulkutus sinun omia ongelmiasi, joita sinulla selvästi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä rakastankin itseäni😊
Tuo sydänsuru siihen ajoikin.Sinä et itseäsi rakasta ja siitä syystä olet kykenemätön rakastamaan ketään. Olet tyhjä sisältä, kuin tyhjä kuori, jolla ei ole mitään annettavaa. Surullista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et itseäsi rakasta ja siitä syystä olet kykenemätön rakastamaan ketään. Olet tyhjä sisältä, kuin tyhjä kuori, jolla ei ole mitään annettavaa. Surullista.
Mistä tiedät tämän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et itseäsi rakasta ja siitä syystä olet kykenemätön rakastamaan ketään. Olet tyhjä sisältä, kuin tyhjä kuori, jolla ei ole mitään annettavaa. Surullista.
Minulla olisi niin paljon annettavaa jollekin.
- Anonyymi
Kummallekin kävi samalla tavalla?? 👀
- Anonyymi
Ehkä kävi, jos hän siis tykkäsi/tykkää minusta. En voi sitäkään varmuudella tietää, kun en tiedä oletko hän.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kävi, jos hän siis tykkäsi/tykkää minusta. En voi sitäkään varmuudella tietää, kun en tiedä oletko hän.
ApEt voikaan tietää. Itseäni on vaan mietityttänyt viime aikoina, kävikö juuri meille hänen kanssaan noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voikaan tietää. Itseäni on vaan mietityttänyt viime aikoina, kävikö juuri meille hänen kanssaan noin.
Niin. Jos kävi, toivoisin, että hän antaisi mahdollisuuden vielä, jos vielä tykkää.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Jos kävi, toivoisin, että hän antaisi mahdollisuuden vielä, jos vielä tykkää.
ApJos mä olisin hän ja jos sä olisit hän, niin antaisin mahdollisuuden 😁
- Anonyymi
Kiitos ettet ole vihainen
- Anonyymi
Mitä sinä olet mennyt tekemään kun haet instanthelpotusta palstasedän sentimentaalisista synninpäästöistä? Kerro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä olet mennyt tekemään kun haet instanthelpotusta palstasedän sentimentaalisista synninpäästöistä? Kerro
Sentimentaalinen synninpäästö :D
Oot taas sivistyssanakirjaa lukenut.
- Anonyymi
Just you
And I
Just you
And I
Together
Forever
In love❤️
Hyvää yötä
T. Ap- Anonyymi
Hyvää yötä!! ❤️ Minun sydän särkyi myös.Nyt sä tiedät.
- Anonyymi
Nyt vaan pitäisi minunkin vielä päästä.
- Anonyymi
Lopetahan nyt valheet ihmisestä jolla ei ole ääntä
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Kenelle tämä on ja naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Sataprosenttisen varmasti tältä palstan naisena esiintyvältä kekkeruusilta itselleen. -TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sataprosenttisen varmasti tältä palstan naisena esiintyvältä kekkeruusilta itselleen. -TT
Koitahan keksiä jotain muuta jo🥱🥱🥱
- Anonyymi
Se on naiselle mieheltä.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on naiselle mieheltä.
ApSiis mies miehelle jooo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mies miehelle jooo.
Jos sinä olet noin suuntautunut, niin se on ok. En tuomitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä olet noin suuntautunut, niin se on ok. En tuomitse.
Mies sinä et ainakaan ole se on varmaa.
- Anonyymi
En osaa enää sanoa, miten solmuun asiat minun näkövinkkelistäni ajautui. Minulla oli yksi arka paikka. Ajattelin, että hän on sellainen, joka ei voi vastustaa mitään kiusausta, koska kiusaukset suorastaan henkivät iholleen. No odotin vain, milloin näin tapahtuu ja kun tapahtui, olin todistanut itselleni oikeaksi teorian hänestä. Minun roolini osui sopivasti hänen suunnitelmiinsa.
Sydän särkyi.- Anonyymi
Mitä oli nämä kiusaukset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaanko, että hän tykkäsi syödä kakkua, muutama pulla ja munkki siihen oheen. Siinä lihoo väistämättä 200 kiloiseksi. Kaikki oli niin ennustettavaa. Olin lukenut siitä, että verisuonet kalkkiutuu ja sydän voi lopulta nostaa verenpainetta. Pullat, pizzat ja hampparit. Siknä se oli.
Lihavuusleikkausta suositeltiin, mutta hän tykkäsi liikaa herkuista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaanko, että hän tykkäsi syödä kakkua, muutama pulla ja munkki siihen oheen. Siinä lihoo väistämättä 200 kiloiseksi. Kaikki oli niin ennustettavaa. Olin lukenut siitä, että verisuonet kalkkiutuu ja sydän voi lopulta nostaa verenpainetta. Pullat, pizzat ja hampparit. Siknä se oli.
Lihavuusleikkausta suositeltiin, mutta hän tykkäsi liikaa herkuista.Paisui ja räjähti. Ei kiva loppu 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooh, esim janssoni, kinkku, tonnikalakiusaus ja mitähän vielä 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooh, esim janssoni, kinkku, tonnikalakiusaus ja mitähän vielä 🤭
Niin siinä kävi, että kiusaukset olivat viimeinen niitti tähän pullamössöön 🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siinä kävi, että kiusaukset olivat viimeinen niitti tähän pullamössöön 🫣
Roger 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roger 🤭
Yes Mr Romeo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yes Mr Romeo.
Mikset itsesi kanssa jupiseva setämies hakisi vaikka roinaa pilitolilta näitä kiherryksiä ennaltaehkäisemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet taas tentannut palstasedän juttuja koko yön aloituksista kommentteihin. Et vissiin anna periksi ”asiasi” suhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet taas tentannut palstasedän juttuja koko yön aloituksista kommentteihin. Et vissiin anna periksi ”asiasi” suhteen
Sinun kommenttisi on kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa!
Kumma kun niin tykkäät aikaasi täällä viettää jatkuvasti vaikka selvästi ei ole mutta tekemistä kuin arvostetulla muita.
Ootko jäänyt lapsena huomiota vaadimme kun sitä täällä niin kovasti täällä kerjäät?
- Anonyymi
En saa tuosta kiinni ja toivon ettei tämä ole mulle, koska mun sydän tulee just rinnasta ulos!
Minäkin rakastan sinua 🩷
- Anonyymi
Siinähän se yö meninkin sitten tätä miettiessä.
- Anonyymi
No siitä et voi syyttää ketään muuta kuin itseäsi mikäli näet vaivaa siitä, että yrität saada näitä palstasedän pölinöitä stemmaamaan suhteessa itseesi.
- Anonyymi
Juupa juu taas no oma vikasi
- Anonyymi
Se oli kaikki niin vaikeaa. En tiedä tulkitsinko väärin häntä vai osasinko lukea häntä ollenkaan. Tämmöiset asiat on niin vaikeita kun on neurokirjolainen. 💙
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli kaikki niin vaikeaa. En tiedä tulkitsinko väärin häntä vai osasinko lukea häntä ollenkaan. Tämmöiset asiat on niin vaikeita kun on neurokirjolainen. 💙
ApNo ehkäpä kysyt suoraan. Saat suoran vastauksen ja sinun on helpompi ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkäpä kysyt suoraan. Saat suoran vastauksen ja sinun on helpompi ymmärtää.
En enää pysty kysymään. En ole ollut hänen kanssaan enää tekemisissä. En tiedä mitä hän nyt edes tekee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ehkäpä kysyt suoraan. Saat suoran vastauksen ja sinun on helpompi ymmärtää.
Sinä todellakin puhut tälle proosailevalle palstasedälle kuin hidasälyiselle. Oikein kävit neuvomaan susigubbeketjussa äijän kekeillessä naisena esiintyen teatterisoopaa, että yläkentässä on painike mistä voi ilmoittaa ylläpidolle ahdistavasta kommentista. Se oli surkuhupaisa pätemistä gubelle itselleen. Neurokirjoiset teillä on pojat housuissanne sulla ja gubella siis
- Anonyymi
Miksi ajattelit, etten tykkäisi?
- Anonyymi
En tietenkään voi tietää oletko hän, mutta hänen käytöksensä oli aika välinpitämätöntä minua kohtaan kun juttelin hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään voi tietää oletko hän, mutta hänen käytöksensä oli aika välinpitämätöntä minua kohtaan kun juttelin hänelle.
Siihen oli kyllä selvä syy, tuntui että leikit minulla. Olisin halunnut jotain paljon enemmän kuin olla pelkkä "kaveri".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen oli kyllä selvä syy, tuntui että leikit minulla. Olisin halunnut jotain paljon enemmän kuin olla pelkkä "kaveri".
Leikitä sinä naisena esiintyvä ja itseksesi kirjoitteleva setämies vaikka toisen räpylän avulla, niin on kuin uusi kokemus
- Anonyymi
No koska se kuuluu naisena esiintyvän keken repertuaariin. Kertoo sinusta aika paljon jos roikut näissä kertomissa, hyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän tapauksessa hänen olisi pitänyt näyttää se, että haluaa enemmän, en saanut hänestä selvää. Rakastan vain silti vieläkin. En voi muuta.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän tapauksessa hänen olisi pitänyt näyttää se, että haluaa enemmän, en saanut hänestä selvää. Rakastan vain silti vieläkin. En voi muuta.
ApÄlä valehtele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele.
En valehtele
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele.
Haluatko eritellä, että mikä tässä palstaäijän jargonissa oli se vale? Anna kun arvaan- tämä molemminpuolinen ”räkkäys” sillä sullahan on tietysti se pakkoajatus päässä, että tämä on nainen ja tämä hänen nettikirjoitusten kohde se joku juippi joka varmaan kiroaa sitä, että on joutunut keppihevoseksi teinimäisiin geimeihisi
- Anonyymi
Sä tiedät että mä tiedän ja mä tiedän että sä tiedät että vain tämä merkitsee ❤️
- Anonyymi
Oletko Ap vielä tavannut häntä?
- Anonyymi
Ei tämä palstasetä tule tapaamaan ja/tai tapailemaan ketään ja mikäli sinä et ole tavannut ketään, mikä saa sinut kuvittelemaan että tämä sentimentaalinen vuodatus olisi sinulle? Herää tähän päivään iso ihminen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä palstasetä tule tapaamaan ja/tai tapailemaan ketään ja mikäli sinä et ole tavannut ketään, mikä saa sinut kuvittelemaan että tämä sentimentaalinen vuodatus olisi sinulle? Herää tähän päivään iso ihminen..
Heräsitkö tähän aamuun ja tulit ihan vain minua varten kertomaan tämän asian minulle. Söpöä.
- Anonyymi
En ole kuukausiin edes nähnyt vilaukselta. Keväällä viimeksi olin tekemisissä.
Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heräsitkö tähän aamuun ja tulit ihan vain minua varten kertomaan tämän asian minulle. Söpöä.
En mitenkään spesifisti sinua varten, auon päätä tasapuolisesti kaikille toksisille ihmisille sukupuoleen katsomatta
- Anonyymi
Minäkin rakastan sinua ❤️
- Anonyymi
Olet käyttänyt viime aikoina kuin et välittäisi minusta. Melkein lakkasi katsomasta silmiin. Et edes yrittänyt lähestyä minua yhdessä viettämämme aikana 🥲
- Anonyymi
En ole nähnyt häntä moneen kuukauteen.
Ap - Anonyymi
Koska en hahmota vieläkään mikä on kuvio.
- Anonyymi
Palstasetäjankuttaja pilasi herkän rakkaudentäyteisen ketjuni. No, ei voi mitään
😌
Ap- AnonyymiUUSI
Mikä tässä ketjussa oli omasta mielestäsi niin mahtavaa palstasetä, että liikutuit omasta tekstistäsi?
- Anonyymi
Pääsit yli, mutta silti kirjoitat täällä? Ei nyt oikein täsmää.
- Anonyymi
Täsmää, jos ymmärtäisit mitä koin.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApEli et toivo kaivatustasi enää mitään, koska olet mennyt eteenpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et toivo kaivatustasi enää mitään, koska olet mennyt eteenpäin?
Pääsin yli sydänsurusta.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApNo kerro mitä koit. Minäkään en ole nähnyt erästä ihanaa miestä neljään kuukauteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro mitä koit. Minäkään en ole nähnyt erästä ihanaa miestä neljään kuukauteen.
No vastaan sitten vielä tähän. Koin elämää suurempaa rakkautta häntä kohtaan. Hän vei kaiken tilan päässäni. Hänestä tuli täysi pakkomielle ilman, että pystyin mitenkään sitä vastustamaan.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsin yli sydänsurusta.
ApOK, kuulostaa hyvältä sitten. Itse tarvon särkyneen sydämen suossa edelleen vaikka emme ole olleet yhteydessä kohta vuoteen. Täytyypä yrittää itsekin irti sydänsuruista kaksinverroin kovemmin, kun se muillakin onnistuu. Liian hidasta tämä minulla, jostain syystä.
19:40 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vastaan sitten vielä tähän. Koin elämää suurempaa rakkautta häntä kohtaan. Hän vei kaiken tilan päässäni. Hänestä tuli täysi pakkomielle ilman, että pystyin mitenkään sitä vastustamaan.
ApNyt näköjään olet valmis seuraavaan, next ns.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsin yli sydänsurusta.
ApSehän riittääkin pitkälle. All good.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt näköjään olet valmis seuraavaan, next ns.
Ei taida seuraavaa tulla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt näköjään olet valmis seuraavaan, next ns.
Ja sinä olet karheana tälle proosaäijälle syystä että?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli et toivo kaivatustasi enää mitään, koska olet mennyt eteenpäin?
Koitahan sinäkin mennä jo eteenpäin näistä palstaäijän teksteistä ja oppia suhtautumaan muihin ihmisiin hieman tervemmällä tavalla kuin tämä netin hologrammiksi projektoiminen. Seuraava vastaava aloitus ei tule olemaan poikkeus, vaan tätä samaa jaadijaata.
- Anonyymi
Rakkaus suhun ei lopu ikinä❤️
Minun sydämeni on lukittu. Sinulla on avain - Anonyymi
En tiedä miksi hän nousi taas ajatuksiini, vaikka olinkin päässyt jo yli sydänsurusta. On minulla sitten vaan kummalinen pääkoppa. Toivottavasti en ala taas haikailemaan häntä. On täysin olematon todennäköisyys sille, että hän ottaisi minuun yhteyttä, itsekään en kykene, eikä se todennäköisesti kannata.
Tämä ketju on nyt minun osalta tässä.
Ap- AnonyymiUUSI
Niinhän sinä palstaäijä aina muka paketoit nämä aloituksesi, mutta oikeasti haet vain jatkuvuutta näille megalomaanisille ketjuillesi.
- Anonyymi
Toivotaan että seuraava on parempi
- Anonyymi
Ei varmaan tule.
- Anonyymi
Että ruoho on vihreämpää siellä aidan toisella puolella 😁🌅
- Anonyymi
Positiivisella mielellä vaan niin kyllä lähtee niinkuin jänis makuulta
- Anonyymi
Takaisin en sua sitten enää ota. Onnea♥️
- Anonyymi
Ei hän minua ollut ottanut muutenkaan
- Anonyymi
Hyvää yötä. Palsta ✔️
- Anonyymi
I know a perfect background music for this chain here. It's Duran Duran's Come Undone. It'll be like in a movie or something. Perfect. 👌
- AnonyymiUUSI
En ole kuullut tuota kappaletta aikoihin.
Thanks!
- AnonyymiUUSI
Luulin et suutuit. Olet mielessäni ajatuksissani Tylsää on tämä tilanne nyt.
- AnonyymiUUSI
On ihmisiä joilta puuttuu se puoli kokonaan elämästä.
- AnonyymiUUSI
Lääkeaineriippuvuus ja sekakäyttö
Nämäkö?- AnonyymiUUSI
Juurikin tämä on syynä näihin harhaisiin juttuihin täällä ☝️
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1383954
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e212210Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk961817- 371435
Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3681389Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263191271- 2491209
Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1481158- 761081
- 2691078