Haluan että tiedät tämän

Anonyymi-ap

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonka takia en enää yrittänyt lähestyä sinua. Sydämeni särkyi. Taistelin päästäkseni yli ja lopulta pääsin. En ole katkera, en ole vihainen. Rakastan.

96

1827

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakasta itseäsi ensin edes.

• Anonyymi

Minä rakastankin itseäni😊

Tuo sydänsuru siihen ajoikin.

• Anonyymi

Sinäkin voisit hankkia omanarvontunnon ja lopettaa palstaäijälle tulkutuksen. Se ei ratkaise ongelmiasi, mitä sinulla selvästi on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin voisit hankkia omanarvontunnon ja lopettaa palstaäijälle tulkutuksen. Se ei ratkaise ongelmiasi, mitä sinulla selvästi on.

Ei ratkaise sinukaan tulkutus sinun omia ongelmiasi, joita sinulla selvästi on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä rakastankin itseäni😊

Tuo sydänsuru siihen ajoikin.

Sinä et itseäsi rakasta ja siitä syystä olet kykenemätön rakastamaan ketään. Olet tyhjä sisältä, kuin tyhjä kuori, jolla ei ole mitään annettavaa. Surullista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et itseäsi rakasta ja siitä syystä olet kykenemätön rakastamaan ketään. Olet tyhjä sisältä, kuin tyhjä kuori, jolla ei ole mitään annettavaa. Surullista.

Mistä tiedät tämän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla olisi niin paljon annettavaa jollekin.

• Anonyymi

Kummallekin kävi samalla tavalla?? 👀

• Anonyymi

Ehkä kävi, jos hän siis tykkäsi/tykkää minusta. En voi sitäkään varmuudella tietää, kun en tiedä oletko hän.

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä kävi, jos hän siis tykkäsi/tykkää minusta. En voi sitäkään varmuudella tietää, kun en tiedä oletko hän.

Ap

Et voikaan tietää. Itseäni on vaan mietityttänyt viime aikoina, kävikö juuri meille hänen kanssaan noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voikaan tietää. Itseäni on vaan mietityttänyt viime aikoina, kävikö juuri meille hänen kanssaan noin.

Niin. Jos kävi, toivoisin, että hän antaisi mahdollisuuden vielä, jos vielä tykkää.

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Jos kävi, toivoisin, että hän antaisi mahdollisuuden vielä, jos vielä tykkää.

Ap

Jos mä olisin hän ja jos sä olisit hän, niin antaisin mahdollisuuden 😁

• Anonyymi

Kiitos ettet ole vihainen

• Anonyymi

Mitä sinä olet mennyt tekemään kun haet instanthelpotusta palstasedän sentimentaalisista synninpäästöistä? Kerro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä olet mennyt tekemään kun haet instanthelpotusta palstasedän sentimentaalisista synninpäästöistä? Kerro

Sentimentaalinen synninpäästö :D

Oot taas sivistyssanakirjaa lukenut.

• Anonyymi

Just you
      And I
      Just you
      And I
      Together
      Forever
      In love❤️

Hyvää yötä
      T. Ap

• Anonyymi

Hyvää yötä!! ❤️ Minun sydän särkyi myös.Nyt sä tiedät.

• Anonyymi

Nyt vaan pitäisi minunkin vielä päästä.

• Anonyymi

Lopetahan nyt valheet ihmisestä jolla ei ole ääntä

• Anonyymi

Joo.

• Anonyymi

Kenelle tämä on ja naiselle vai miehelle?

• Anonyymi

Sataprosenttisen varmasti tältä palstan naisena esiintyvältä kekkeruusilta itselleen. -TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sataprosenttisen varmasti tältä palstan naisena esiintyvältä kekkeruusilta itselleen. -TT

Koitahan keksiä jotain muuta jo🥱🥱🥱

• Anonyymi

Se on naiselle mieheltä.

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on naiselle mieheltä.

Ap

Siis mies miehelle jooo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mies miehelle jooo.

Jos sinä olet noin suuntautunut, niin se on ok. En tuomitse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinä olet noin suuntautunut, niin se on ok. En tuomitse.

Mies sinä et ainakaan ole se on varmaa.

• Anonyymi

En osaa enää sanoa, miten solmuun asiat minun näkövinkkelistäni ajautui. Minulla oli yksi arka paikka. Ajattelin, että hän on sellainen, joka ei voi vastustaa mitään kiusausta, koska kiusaukset suorastaan henkivät iholleen. No odotin vain, milloin näin tapahtuu ja kun tapahtui, olin todistanut itselleni oikeaksi teorian hänestä. Minun roolini osui sopivasti hänen suunnitelmiinsa.
      Sydän särkyi.

• Anonyymi

Mitä oli nämä kiusaukset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaanko, että hän tykkäsi syödä kakkua, muutama pulla ja munkki siihen oheen. Siinä lihoo väistämättä 200 kiloiseksi. Kaikki oli niin ennustettavaa. Olin lukenut siitä, että verisuonet kalkkiutuu ja sydän voi lopulta nostaa verenpainetta. Pullat, pizzat ja hampparit. Siknä se oli.
        Lihavuusleikkausta suositeltiin, mutta hän tykkäsi liikaa herkuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaanko, että hän tykkäsi syödä kakkua, muutama pulla ja munkki siihen oheen. Siinä lihoo väistämättä 200 kiloiseksi. Kaikki oli niin ennustettavaa. Olin lukenut siitä, että verisuonet kalkkiutuu ja sydän voi lopulta nostaa verenpainetta. Pullat, pizzat ja hampparit. Siknä se oli.
        Lihavuusleikkausta suositeltiin, mutta hän tykkäsi liikaa herkuista.

Paisui ja räjähti. Ei kiva loppu 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nooh, esim janssoni, kinkku, tonnikalakiusaus ja mitähän vielä 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nooh, esim janssoni, kinkku, tonnikalakiusaus ja mitähän vielä 🤭

Niin siinä kävi, että kiusaukset olivat viimeinen niitti tähän pullamössöön 🫣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siinä kävi, että kiusaukset olivat viimeinen niitti tähän pullamössöön 🫣

Roger 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roger 🤭

Yes Mr Romeo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yes Mr Romeo.

Mikset itsesi kanssa jupiseva setämies hakisi vaikka roinaa pilitolilta näitä kiherryksiä ennaltaehkäisemään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet taas tentannut palstasedän juttuja koko yön aloituksista kommentteihin. Et vissiin anna periksi ”asiasi” suhteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet taas tentannut palstasedän juttuja koko yön aloituksista kommentteihin. Et vissiin anna periksi ”asiasi” suhteen

Sinun kommenttisi on kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa!
        Kumma kun niin tykkäät aikaasi täällä viettää jatkuvasti vaikka selvästi ei ole mutta tekemistä kuin arvostetulla muita.
        Ootko jäänyt lapsena huomiota vaadimme kun sitä täällä niin kovasti täällä kerjäät?

• Anonyymi

En saa tuosta kiinni ja toivon ettei tämä ole mulle, koska mun sydän tulee just rinnasta ulos!

• Minäkin rakastan sinua 🩷

• Anonyymi

Siinähän se yö meninkin sitten tätä miettiessä.

• Anonyymi

No siitä et voi syyttää ketään muuta kuin itseäsi mikäli näet vaivaa siitä, että yrität saada näitä palstasedän pölinöitä stemmaamaan suhteessa itseesi.

• Anonyymi

Juupa juu taas no oma vikasi

• Anonyymi

Se oli kaikki niin vaikeaa. En tiedä tulkitsinko väärin häntä vai osasinko lukea häntä ollenkaan. Tämmöiset asiat on niin vaikeita kun on neurokirjolainen. 💙

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli kaikki niin vaikeaa. En tiedä tulkitsinko väärin häntä vai osasinko lukea häntä ollenkaan. Tämmöiset asiat on niin vaikeita kun on neurokirjolainen. 💙

Ap

No ehkäpä kysyt suoraan. Saat suoran vastauksen ja sinun on helpompi ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En enää pysty kysymään. En ole ollut hänen kanssaan enää tekemisissä. En tiedä mitä hän nyt edes tekee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä todellakin puhut tälle proosailevalle palstasedälle kuin hidasälyiselle. Oikein kävit neuvomaan susigubbeketjussa äijän kekeillessä naisena esiintyen teatterisoopaa, että yläkentässä on painike mistä voi ilmoittaa ylläpidolle ahdistavasta kommentista. Se oli surkuhupaisa pätemistä gubelle itselleen. Neurokirjoiset teillä on pojat housuissanne sulla ja gubella siis

• Anonyymi

Miksi ajattelit, etten tykkäisi?

• Anonyymi

En tietenkään voi tietää oletko hän, mutta hänen käytöksensä oli aika välinpitämätöntä minua kohtaan kun juttelin hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tietenkään voi tietää oletko hän, mutta hänen käytöksensä oli aika välinpitämätöntä minua kohtaan kun juttelin hänelle.

Siihen oli kyllä selvä syy, tuntui että leikit minulla. Olisin halunnut jotain paljon enemmän kuin olla pelkkä "kaveri".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen oli kyllä selvä syy, tuntui että leikit minulla. Olisin halunnut jotain paljon enemmän kuin olla pelkkä "kaveri".

Leikitä sinä naisena esiintyvä ja itseksesi kirjoitteleva setämies vaikka toisen räpylän avulla, niin on kuin uusi kokemus

• Anonyymi

No koska se kuuluu naisena esiintyvän keken repertuaariin. Kertoo sinusta aika paljon jos roikut näissä kertomissa, hyh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän tapauksessa hänen olisi pitänyt näyttää se, että haluaa enemmän, en saanut hänestä selvää. Rakastan vain silti vieläkin. En voi muuta.

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän tapauksessa hänen olisi pitänyt näyttää se, että haluaa enemmän, en saanut hänestä selvää. Rakastan vain silti vieläkin. En voi muuta.

Ap

Älä valehtele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele.

En valehtele

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele.

Haluatko eritellä, että mikä tässä palstaäijän jargonissa oli se vale? Anna kun arvaan- tämä molemminpuolinen ”räkkäys” sillä sullahan on tietysti se pakkoajatus päässä, että tämä on nainen ja tämä hänen nettikirjoitusten kohde se joku juippi joka varmaan kiroaa sitä, että on joutunut keppihevoseksi teinimäisiin geimeihisi

• Anonyymi

Sä tiedät että mä tiedän ja mä tiedän että sä tiedät että vain tämä merkitsee ❤️

• Anonyymi

Oletko Ap vielä tavannut häntä?

• Anonyymi

Ei tämä palstasetä tule tapaamaan ja/tai tapailemaan ketään ja mikäli sinä et ole tavannut ketään, mikä saa sinut kuvittelemaan että tämä sentimentaalinen vuodatus olisi sinulle? Herää tähän päivään iso ihminen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä palstasetä tule tapaamaan ja/tai tapailemaan ketään ja mikäli sinä et ole tavannut ketään, mikä saa sinut kuvittelemaan että tämä sentimentaalinen vuodatus olisi sinulle? Herää tähän päivään iso ihminen..

Heräsitkö tähän aamuun ja tulit ihan vain minua varten kertomaan tämän asian minulle. Söpöä.

• Anonyymi

En ole kuukausiin edes nähnyt vilaukselta. Keväällä viimeksi olin tekemisissä.

Ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heräsitkö tähän aamuun ja tulit ihan vain minua varten kertomaan tämän asian minulle. Söpöä.

En mitenkään spesifisti sinua varten, auon päätä tasapuolisesti kaikille toksisille ihmisille sukupuoleen katsomatta

• Anonyymi

Minäkin rakastan sinua ❤️

• Anonyymi

Olet käyttänyt viime aikoina kuin et välittäisi minusta. Melkein lakkasi katsomasta silmiin. Et edes yrittänyt lähestyä minua yhdessä viettämämme aikana 🥲

• Anonyymi

En ole nähnyt häntä moneen kuukauteen.

Ap

• Anonyymi

Koska en hahmota vieläkään mikä on kuvio.

• Anonyymi

Palstasetäjankuttaja pilasi herkän rakkaudentäyteisen ketjuni. No, ei voi mitään
      😌

Ap

• Anonyymi
        UUSI

Mikä tässä ketjussa oli omasta mielestäsi niin mahtavaa palstasetä, että liikutuit omasta tekstistäsi?

• Anonyymi

Pääsit yli, mutta silti kirjoitat täällä? Ei nyt oikein täsmää.

• Anonyymi

Täsmää, jos ymmärtäisit mitä koin.

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Eli et toivo kaivatustasi enää mitään, koska olet mennyt eteenpäin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsin yli sydänsurusta.

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

No kerro mitä koit. Minäkään en ole nähnyt erästä ihanaa miestä neljään kuukauteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kerro mitä koit. Minäkään en ole nähnyt erästä ihanaa miestä neljään kuukauteen.

No vastaan sitten vielä tähän. Koin elämää suurempaa rakkautta häntä kohtaan. Hän vei kaiken tilan päässäni. Hänestä tuli täysi pakkomielle ilman, että pystyin mitenkään sitä vastustamaan.

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsin yli sydänsurusta.

Ap

OK, kuulostaa hyvältä sitten. Itse tarvon särkyneen sydämen suossa edelleen vaikka emme ole olleet yhteydessä kohta vuoteen. Täytyypä yrittää itsekin irti sydänsuruista kaksinverroin kovemmin, kun se muillakin onnistuu. Liian hidasta tämä minulla, jostain syystä.

19:40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vastaan sitten vielä tähän. Koin elämää suurempaa rakkautta häntä kohtaan. Hän vei kaiken tilan päässäni. Hänestä tuli täysi pakkomielle ilman, että pystyin mitenkään sitä vastustamaan.

Ap

Nyt näköjään olet valmis seuraavaan, next ns.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsin yli sydänsurusta.

Ap

Sehän riittääkin pitkälle. All good.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida seuraavaa tulla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä olet karheana tälle proosaäijälle syystä että?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koitahan sinäkin mennä jo eteenpäin näistä palstaäijän teksteistä ja oppia suhtautumaan muihin ihmisiin hieman tervemmällä tavalla kuin tämä netin hologrammiksi projektoiminen. Seuraava vastaava aloitus ei tule olemaan poikkeus, vaan tätä samaa jaadijaata.

• Anonyymi

Rakkaus suhun ei lopu ikinä❤️
      Minun sydämeni on lukittu. Sinulla on avain

• Anonyymi

En tiedä miksi hän nousi taas ajatuksiini, vaikka olinkin päässyt jo yli sydänsurusta. On minulla sitten vaan kummalinen pääkoppa. Toivottavasti en ala taas haikailemaan häntä. On täysin olematon todennäköisyys sille, että hän ottaisi minuun yhteyttä, itsekään en kykene, eikä se todennäköisesti kannata.

Tämä ketju on nyt minun osalta tässä.

Ap

• Anonyymi
        UUSI

Niinhän sinä palstaäijä aina muka paketoit nämä aloituksesi, mutta oikeasti haet vain jatkuvuutta näille megalomaanisille ketjuillesi.

• Anonyymi

Toivotaan että seuraava on parempi

• Anonyymi

Ei varmaan tule.

• Anonyymi

Että ruoho on vihreämpää siellä aidan toisella puolella 😁🌅

• Anonyymi

Positiivisella mielellä vaan niin kyllä lähtee niinkuin jänis makuulta

• Anonyymi

Takaisin en sua sitten enää ota. Onnea♥️

• Anonyymi

Ei hän minua ollut ottanut muutenkaan

• Anonyymi

Hyvää yötä. Palsta ✔️

• Anonyymi

I know a perfect background music for this chain here. It's Duran Duran's Come Undone. It'll be like in a movie or something. Perfect. 👌

• Anonyymi
        UUSI

En ole kuullut tuota kappaletta aikoihin.

Thanks!

• Anonyymi
      UUSI

Luulin et suutuit. Olet mielessäni ajatuksissani Tylsää on tämä tilanne nyt.

• Anonyymi
      UUSI

On ihmisiä joilta puuttuu se puoli kokonaan elämästä.

• Anonyymi
      UUSI

Lääkeaineriippuvuus ja sekakäyttö
      Nämäkö?

• Anonyymi
        UUSI

Juurikin tämä on syynä näihin harhaisiin juttuihin täällä ☝️

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      138
      3954
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      21
      2210
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      96
      1817
    4. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1435
    5. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      368
      1389
    6. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      19
      1271
    7. 249
      1209
    8. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      148
      1158
    9. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      76
      1081
    10. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      269
      1078
    Aihe