Oisko se tosi paha

Anonyymi-ap

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä?
Nainen

138

3744

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei minulta tämmöiset.

• Anonyymi

Ei nämä ole keneltäkään naiselta, kuten tiedät varmasti sinäkin

• Anonyymi

No tämä sopisi hyvin mies.

• Anonyymi

Hyvä. Ollaan entuudestaan tuttuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. Ollaan entuudestaan tuttuja?

Kai jotain sutinaa oli viime vuoden puolella...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai jotain sutinaa oli viime vuoden puolella...

Mitä parhainta onnea joka asiaan sekaantuja ja maaninen arvailija siihen, että yhytät ns jotain tämän palstan kautta, etenkin kun tunget palstasedän huohotteluun väliin. Tuo ei kyllä iha tervettä touhua oo, mutta pidä lippu korkealla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä parhainta onnea joka asiaan sekaantuja ja maaninen arvailija siihen, että yhytät ns jotain tämän palstan kautta, etenkin kun tunget palstasedän huohotteluun väliin. Tuo ei kyllä iha tervettä touhua oo, mutta pidä lippu korkealla

No mutta, miettiihän toiset muiden jouluja juhannuksia jopa jo vuosien takaa, että. Lisäys

• Anonyymi

Liikaa tunteita, niin en usko, että pystyisin. Tai tietysti pystyisin, mutta se olisi henkisesti liikaa.

• Anonyymi

Joo, no sama. Mutta tulipa vaan mieleen.
        Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, no sama. Mutta tulipa vaan mieleen.
        Ap.

En halua yleistä miestä joka litkuttaa joka paikassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua yleistä miestä joka litkuttaa joka paikassa

Ps. Näytät ihan uuno turhapurolta + punaset silmät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Näytät ihan uuno turhapurolta punaset silmät

Jaha aloittajasedällä alkoi itseään koskeva inhorealismin tuokio. Jaksamisia👍

• Anonyymi

Ei sovi mulle

• Anonyymi

Onpa harmi ettei sinulla ja palstasedällä tilanteet kohtaa, uutta matoa koukkuun.

• Anonyymi

Nainen vai naiselle

• Anonyymi

Nainen miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen miehelle.

No voi harmi gubbe, ois muuten voitu laittaa fistaillen. Sivusta

• Anonyymi

Laita ikävöinnin kohteesi nimestä ensimmäisen kirjaimen...

• Anonyymi

En laita. Täällä saman kirjaimen kaipaajia on riittämiin, tulisi hirveä sähellys. Oli vain retorinen kysymys. Nyt poistun.
        Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En laita. Täällä saman kirjaimen kaipaajia on riittämiin, tulisi hirveä sähellys. Oli vain retorinen kysymys. Nyt poistun.
        Ap.

Sähellys on tarpeen ennen kuin asiat alkaa selviämään. Pakenet vain paikalta, kuten aina.

• Anonyymi

Uskotko oikeasti että tämä palstasetä kirjoittaa sinun apparaatteihisi sopivan konsonantin? Kysyy TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap.

Sehän on muuten juuri näin kun rupeat palstasetä proosailemaan yhden kirjaimen ”kaipauksesta”, että yhtäkkiä ilmestyy muka monta esim öö- mies on mun, eiku mun- soopaa. Vähän alikehittynyttä porukkaa jos se menee läpi. Aikuiset ihmiset ryhdistäykää jo, naisviha on aika sekundaarista iloa, eli sitä tämä teidän WT hatewatchailu on. -tolonnikova

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähellys on tarpeen ennen kuin asiat alkaa selviämään. Pakenet vain paikalta, kuten aina.

Senkun purat reppana omat pääviurusi tähän naisena esiintyvään mieheen, onhan sekin parempi vaihtoehto kun ottaa hittiä irl- puolella. Ainakin minä nostaisin himmeät kierrokset jos joku uuvatti tulisi tällaisen silmukan kautta vinettämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkun purat reppana omat pääviurusi tähän naisena esiintyvään mieheen, onhan sekin parempi vaihtoehto kun ottaa hittiä irl- puolella. Ainakin minä nostaisin himmeät kierrokset jos joku uuvatti tulisi tällaisen silmukan kautta vinettämään.

🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣

No mietippä Hubakko omalle kohdalle vai ookko miettiny liikaakin- miksen minä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap.

No oliskohan noin muutenkin jo aika lopettaa tuo hölmöily? Mitä iloa olet siitä saanut? Kohteesi ei ole ollut kiinnostunut sinusta missään vaiheessa mutta jatkat aina vaan, mitä järkeä? Onko sulla ehkä joku mielenterveysongelma kun et pysty lopettamaan?

• Anonyymi

No seksin mukana tulee luonnollisesti koko paketti, ota tai jätä.

• Anonyymi

Jaha, sinäkö lyöt palstaäijälle oikein sopimuspaperia pöytään? Fantastista..😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha, sinäkö lyöt palstaäijälle oikein sopimuspaperia pöytään? Fantastista..😬

Mikä hitsin oikeus sinulla on saastuttaa joka kommenttia täällä, mitä ihmettä sinä tuollaisesta saat, haluatko huomiota vai mitä. Lähinnä nuo kirjoitukset todellakin kuvastavat persoonaasi, tuota noin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä hitsin oikeus sinulla on saastuttaa joka kommenttia täällä, mitä ihmettä sinä tuollaisesta saat, haluatko huomiota vai mitä. Lähinnä nuo kirjoitukset todellakin kuvastavat persoonaasi, tuota noin...

Kerro minun persoonasta sitten lisää. Olen iso tyttö jo, kestän kyllä kuulla vai mieheksikö kuvittelet? Ei sevväliä, voidaan kyllä verbaalisesti miekkailla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro minun persoonasta sitten lisää. Olen iso tyttö jo, kestän kyllä kuulla vai mieheksikö kuvittelet? Ei sevväliä, voidaan kyllä verbaalisesti miekkailla

Jos oot iso tyttö jo, ni jätä muutkin tytöt rauhaan ja hyväksy, että ihmisiä on erilaisia. T. Tyttö, joka haluaa seksiä, kuten ap:kin

Ps. Olen jutellut introverttien nörttien kanssa, jotka mun mieleen, mut osa pelkää naisia tosi paljon ja on aika uuvuttavaa jutella ja rohkaista toista näkemään loputtomiin. Yökerhossa kiva tanssia, mutta harvinaista et siellä joku mun makuun oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oot iso tyttö jo, ni jätä muutkin tytöt rauhaan ja hyväksy, että ihmisiä on erilaisia. T. Tyttö, joka haluaa seksiä, kuten ap:kin

Ps. Olen jutellut introverttien nörttien kanssa, jotka mun mieleen, mut osa pelkää naisia tosi paljon ja on aika uuvuttavaa jutella ja rohkaista toista näkemään loputtomiin. Yökerhossa kiva tanssia, mutta harvinaista et siellä joku mun makuun oikeasti.

Ei siinä ole nyt ns toista naista esittävä miesaloittaja mitään uutta, että naisillakin on tarpeensa, mutta kiva kun kerroit tätä tajunnanvirtaa funtsittavaksi🥱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä ole nyt ns toista naista esittävä miesaloittaja mitään uutta, että naisillakin on tarpeensa, mutta kiva kun kerroit tätä tajunnanvirtaa funtsittavaksi🥱

Siis mikä sua vaivaa? Ajatteletko et tää jatkuva mieheks syyttely johtaa mihinkään? Tai mihin ajattelet et se johtaa? Jos oot ite noin rikki, ettet voi lainkaan luottaa sun keskustelukumppaneihin, pitäskö sun hakeutua esim. juttelemaan jonnekin ammattilaiselle sen sijaan, et oikein kaatamalla kaadat tota pahaa oloas sekä naisten että miesten niskaan täällä. Haluat aiheuttaa epävalidoidun tunteen ja epäreilusti kohdelluksi tullun kokemuksen kaikille, no sen onnistuit tekemään. Kysymys kuuluu, miksi? Miksi osallistut, jos aihe on sulle näin triggeröivä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä jopa parempi tapa kun kuulemma se joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu

• Anonyymi

On harvoja, jotka kieltäytyisi. Kyllä seksi usein kelpaa. Niillä, jotka ei suostu on arvoperustainen ajatus asiasta. Jos tykkää rikkoa itseään niin siitä vaan.

• Anonyymi

Mitä hemmettiä sinä selität? Oletko aloituksen kirjoittanut setämies itse? Oikeassa tilanteessa on hyvin vaikea uskoa jannun jäävän pohtimaan asiaa arvovalintojen kamppailun kautta silloinkaan kun pitäisi. Sen sijaan suru voi kestää pitkään mikäli ei tarttunutkaan hetkeen. Näin se vain menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hemmettiä sinä selität? Oletko aloituksen kirjoittanut setämies itse? Oikeassa tilanteessa on hyvin vaikea uskoa jannun jäävän pohtimaan asiaa arvovalintojen kamppailun kautta silloinkaan kun pitäisi. Sen sijaan suru voi kestää pitkään mikäli ei tarttunutkaan hetkeen. Näin se vain menee.

Mutta ymmärsinhän minä oikeasti, mihin tämä misogyyninen ujellus targetoi hyhhyh.

• Anonyymi

Kyllä mä haluan siihen tunteet mun rakasta kohtaan. Mun täytyy haluta

• Anonyymi

Heh heh tätä sinun performanssiasi aloittajaäijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh tätä sinun performanssiasi aloittajaäijä

Siis onpa myrkyllisiä kommentteja, jokainen saa olla sellainen kuin on. Eikö mielipiteitä voida jakaa ilman riitaa?

• Anonyymi

Tuollaisille naisille on tietynlaiset miehet. Minä en ole sellainen.

• Anonyymi

Ja tämä tuollainen nainen, jota seksuaalisesti turhautunut setämies esittää on siis mikä? Ethän vaan ole se seko tyyppi joka vinkuu aitoa yhteyttä näissä palstaäijän tekeleistä kun on hetken kerännyt itseään? Ehkä on kuitenkin osa guben tyypillistä vihaperformanssia tämä kommentti, oli miten oli pointti tuli lie selväksi.

• Anonyymi

Ei. Oikeassa hetkessä ei mieti sen enempää.

• Anonyymi

Serkkutytöstä jos kyse niin todellakin haluan!

• Anonyymi

Oletko sie hieman sekopiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sie hieman sekopiä?

Eikö nämä suvun välisiin juttuihin liittyvät jorinat ole palstagubelta, eli aloituksen kirjoittajalta ihan peruskauraa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö nämä suvun välisiin juttuihin liittyvät jorinat ole palstagubelta, eli aloituksen kirjoittajalta ihan peruskauraa?

No,jos on gubella lapsi oman systerinki kanssa??????

• Anonyymi

Tämä ei ollut mikään tiedotus, että kaipaan seksiä ylipäätään. En hae yleisesti seksiseuraa, en ole koskaan sellaista harrastanut, eikä kiinnosta seksi kuin yhden henkilön kanssa. Se henkilö ei vaihdu lennosta. Mutta häntä kohtaan on siis tunteita. Eli pelkkä seksi ei varmaan toimisi.

ihan oikeasti muuta menoa ja tekemistä nyt kuin olla täällä. Siis pois.
      Ap.

• Anonyymi

Etkö siis toisinsanoen pitänyt palstasetä tästä vastaanotosta minkä sait? Varsinkaan minun kommenttien osalta. Voi juku

• Anonyymi

Tehdään se. Olen valmis siihen sinun kanssasi.

• Anonyymi

Joopajoo. Pysy kaukana.

• Anonyymi

Esiinnytkö kenties taas naisena esiintyvälle miehelle miehenä? Se on varmaan kehittävä harrastus sekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esiinnytkö kenties taas naisena esiintyvälle miehelle miehenä? Se on varmaan kehittävä harrastus sekin

Joopajoonikojuha

• Anonyymi

Joillekin naisille on toisille ei eniten suuttuvat siitä kun jos pillun saannin takia esität jotain muuta kuin mitä olet

• Anonyymi

Jotenkin sinun monologit muuttuu poikkoilevampaan suuntaan päivä päivältä palstaäijä vai onko tänään paha päivä? Tarkoitan pahempi kuin yleensä kun tätä sinun kekeilyä sotketaan kun esim esiinnyt aloituksen tapaan seksistä pitävänä naisena

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin sinun monologit muuttuu poikkoilevampaan suuntaan päivä päivältä palstaäijä vai onko tänään paha päivä? Tarkoitan pahempi kuin yleensä kun tätä sinun kekeilyä sotketaan kun esim esiinnyt aloituksen tapaan seksistä pitävänä naisena

Ny erehdyit henkilöstä mu mulla tuolle poukkoilulle on ihan oma syynsä mä juurikaan mitään tee ilman hyvää syytä en ole nähny mitään järkeä tehdä yhtään mitään ilman järjellistä syytä se taas tajuaako kukaan mun järjenjuoksua ei ole minun ongelmani eikä oikeastaan edes liikuta minua mitenkään sen tiedän että mun järjenjuoksun mukana on mahdotonta pysyä kun ei nääs kiinnosta edes itseäni siksi oli aikanaan helpompi opetella harkitsemaan tekemisiään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ny erehdyit henkilöstä mu mulla tuolle poukkoilulle on ihan oma syynsä mä juurikaan mitään tee ilman hyvää syytä en ole nähny mitään järkeä tehdä yhtään mitään ilman järjellistä syytä se taas tajuaako kukaan mun järjenjuoksua ei ole minun ongelmani eikä oikeastaan edes liikuta minua mitenkään sen tiedän että mun järjenjuoksun mukana on mahdotonta pysyä kun ei nääs kiinnosta edes itseäni siksi oli aikanaan helpompi opetella harkitsemaan tekemisiään

Onko tämä murre ns rannikolta, palstaäijä?

• Anonyymi

Ymmärrät varmaan, ettei se jäisi vain yhteen kertaan.

• Anonyymi

Meinaatko että oli tolle aloittajalle pahakin uhkaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😄😄😄😄😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko, että saat esineellistettyä jotain naishenkilöä tämän palstan kiihkeän setämiehen aloitusten kautta? Ehkä sinun kannattaisi panostaa vaikkapa poken katseluun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😄😄😄😄😄

Pikkuritsa yrittää pitää tunnelmaa korkealla..sinua tarkoitan

• Anonyymi

Kyllä minä olen pärjännyt elämässä ilman ikäviä temppujakin. En ole koskaan pykinyt ketään loukkaamaan ja ollut rehellinen.

• Anonyymi

Seksihalukkaat naiset ei sovi parisuhteisiin. Niihin valitaan haluttomammat tapaukset, joista ei tarvitse olla mustasukkaisia. Vai tunteeko kukaan seksihullua naista, joka olisi ollut pitkässä parisuhteessa? Sitähän minäkin.

• Anonyymi

Ei tarvitse olla miespuolinen aloittaja kovinkaan älykäs ymmärtääkseen, että rustailet näitä aloituksia, jotta saisit pitää näitä incel-luentoja ja olet hyvin epävarma itsestäsi. Varmasti ihan syystäkin, ei millään pahalla.

• Anonyymi
        UUSI

Sopii jos mies on cuck

• Anonyymi
        UUSI

Kannattaa opetella tyydyttään nainen ni ei tarvi tuon takia ainakaan pelätä menettävänsä naista miehellä useimmiten ei taas ole niinkään kyse tyydytyksestä useimmilla siitä uutuuden viehätyksestä useimmat taitaa vuoden jälkeen enemmän tai vähemmän menettää kiinnostuksen seksiä kohtaan saman naisen kanssa tai si elämässä on muuten vaan niin paljon kaikkea muuta ettei aika tai jaksaminen vaan yksinkertaisesti riitä anteeksi selitys/tarkennus mu vaatinee sen kun huomannu että monikaan täällä osaa aivojaan ajatteluun kuitenkaan käyttää mulle seksi taas on asia johon en kyllästy varsinkaan jos siitä vähänkään nautin mu jos toinen kokee seksin kanssani velvolliduudeksi ni anti ol ihan jämpti vaan paremman nautinnon siinä kohti saa si jo ihan käteen vetämällä vaikka on ihan yhtä tyhjän kanssa ni ei ainakaan vituta yhtä paljon ja sen taas oman kokemukseni mukaan tietää siitä kuinka nainen kostuu/kastuu että onko sen miehen kanssa jonka kanssa haluaisi olla toki joillakin naisilla saattaa aidostikin olla jotain terveydellisiä syitä tuohonkin mu eipä ole omalle kohdalle sattunu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse olla miespuolinen aloittaja kovinkaan älykäs ymmärtääkseen, että rustailet näitä aloituksia, jotta saisit pitää näitä incel-luentoja ja olet hyvin epävarma itsestäsi. Varmasti ihan syystäkin, ei millään pahalla.

Esimerkiksi feminismin asiantuntijana briljeeraavan yksärin pitäisi kaiken järjen mukaan ymmärtää tämä korkean koulutuksensa, mutta narsistinen raivo ja rakas panettelukampanja vie voiton teeveestä järjenkäytöstä

• Anonyymi

Ei. Seksin puute mieletön.

• Anonyymi

Ei ole paha, koska koen suhun voimakasta fyysistä vetovoimaa. Haluan varmaankin enemmän, mutta en tilaisuuden tullen ajattelisi liikaa.

• Anonyymi

Olet nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet nainen?

Eiköhän tämä ole palstasedän jatkokertomus omaan aloitukseensa liittyen

• Anonyymi

Mies. En vain juokse kenenkään perässä pelkän seksin takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkauttako se on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkauttako se on

Tarkoitan, että en jaksa ketään jahdata tai panostaa pelkän seksin takia. Se on eri asia jos luonnostaan tapahtuu jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan, että en jaksa ketään jahdata tai panostaa pelkän seksin takia. Se on eri asia jos luonnostaan tapahtuu jotain.

Mitäs panostelet sitten

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No jos mies vaatii juoksemaan perässään tai tykkää juoksuttaa naisia naista perässään ni ehkä naisen ois hyvä ymmärtää pittää riittävää etäisyyttä sellaiseen mieheen ja sama varmaan toisinkin päin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No jos mies vaatii juoksemaan perässään tai tykkää juoksuttaa naisia naista perässään ni ehkä naisen ois hyvä ymmärtää pittää riittävää etäisyyttä sellaiseen mieheen ja sama varmaan toisinkin päin

Edelleen aloittajagubbe ne välimerkit ja muista happiviikset, ettet aivan liikaa hengästy

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tämä ole palstasedän jatkokertomus omaan aloitukseensa liittyen

Ei hän suostu matala-älyisenä uskomaan tätä

• Anonyymi

No ei olisi ottaisit sitten yhteyttä

• Anonyymi

Vieläkö sinä vonkaat tältä naisena esiintyvältä aitoa yhteyttä, että voisitte aloittaa aidon rakkaustarinan?

• Anonyymi

Joo, on se. Minulle on tärkeää että nainen haluaa minut omakseen. Tykkää olla vierelläni ja viettää aikaa yhdessä ja välittää ja huolehtii. Seksin tulee olla seuraamus rakkaudesta, ei mikään "ennen kaikkea". Samalla tavalla joku voisi laittaa rahan toisen ihmisen edelle, eikä kovin moni edes yrittäisi väittää sitä terveeksi toiminnaksi.

• Anonyymi

Ymmärrän. Näin vähän arvelinkin. Kaikkea sitä tulee miettineeksi ja kysyneeksi. Tosin seksi voi tuossakin tapauksessa olla seuraus rakkaudesta.
        Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän. Näin vähän arvelinkin. Kaikkea sitä tulee miettineeksi ja kysyneeksi. Tosin seksi voi tuossakin tapauksessa olla seuraus rakkaudesta.
        Ap.

"Haluan jakaa sun pankkitilin mutta rakastan oikeasti," Ei se noin toimi. Uskoo ken uskoo, minä en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Haluan jakaa sun pankkitilin mutta rakastan oikeasti," Ei se noin toimi. Uskoo ken uskoo, minä en.

Mua ei toisten rahat kiinnosta. Jos rakastan ihmistä, haluan hänen kanssaan seksiä. Jos ei ole muissa merkeissä mahdollista nähdä, niin seksikin riittää. Mutta ymmärrän, ettei riitä useimmille. Ehkei itselläkään. Ajatusleikkiä vain.
        Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua ei toisten rahat kiinnosta. Jos rakastan ihmistä, haluan hänen kanssaan seksiä. Jos ei ole muissa merkeissä mahdollista nähdä, niin seksikin riittää. Mutta ymmärrän, ettei riitä useimmille. Ehkei itselläkään. Ajatusleikkiä vain.
        Ap.

Aivan samaa mieltä. Miehenä seksuaalisuus kiinnostaa yhä enemmän vaikka ikääkin nimeroina on. Raha ei saa olla mitenkään siinä välissä, jos haluaa intensiivisen, intohimoisen ja kokonaisvaltaisen seksikokemuksen ja monta monituista kertaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap.

No onkos sitä yhteyttä ollut muuta kuin s24 anonyymipalstan kautta? Aika heikolta näyttää jos näin. Jaksaa ihmetyttää tämä kaipailuviestittely ”jonkun” ihmisen suhteen jota ei tunne muuten kuin ehkä jossain nähnyt mutta ei ehkä koskaan edes jutellut tuon ihmisen kanssa. Onko kohteesi juuri tuollainen tapaus? Olisko hyvä ottaa jo se kuuluisa järki käteen?

• Anonyymi
        UUSI

Eihän se varmasn tervettä toimintaa olekkaan mu etpä uskokkaan kuinka monelle raha on jopa tärkeämpää kuin omat lapset edes

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan samaa mieltä. Miehenä seksuaalisuus kiinnostaa yhä enemmän vaikka ikääkin nimeroina on. Raha ei saa olla mitenkään siinä välissä, jos haluaa intensiivisen, intohimoisen ja kokonaisvaltaisen seksikokemuksen ja monta monituista kertaa.

Si pitäs osata olla vähintään välittävässä psrisuhteessa naisen kanssa jos luulit vähimmässäkään määrin saavas intohimoista seksiä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Si pitäs osata olla vähintään välittävässä psrisuhteessa naisen kanssa jos luulit vähimmässäkään määrin saavas intohimoista seksiä

Se nyt on päivänselvää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No onkos sitä yhteyttä ollut muuta kuin s24 anonyymipalstan kautta? Aika heikolta näyttää jos näin. Jaksaa ihmetyttää tämä kaipailuviestittely ”jonkun” ihmisen suhteen jota ei tunne muuten kuin ehkä jossain nähnyt mutta ei ehkä koskaan edes jutellut tuon ihmisen kanssa. Onko kohteesi juuri tuollainen tapaus? Olisko hyvä ottaa jo se kuuluisa järki käteen?

Olisikohan sinun aika ottaa se kuuluisa järki käteen ja lopettaa itsesi nolaaminen vuodesta toiseen tätä samaa proosaäijää härkkimällä, palstateipille jäänyt yksäri? Ehkä joku uskoo sinuun vielä siellä ulkomaailmassa jos kehtaa tunnustaa väriä ns. Tuskin..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minul eiainakan mitään tekemistä teidän kaa,olette nää kaks kiusaajaa,olkaa vaan sängyssä keskenänne!kannattaako puhua paskaa toisesta,jos itte olette homoja ja lepssoja!

• Anonyymi

Ai oltais niinkuin Kekkonen ja se joku naikkonen? Sitoutunut seksisuhde, kunnes kohtalo erottaa? Ei paha. Olen muutenkin nykyään vähän nuoren Kekkosen näköinen.

• Anonyymi

Kekkoselle Sylvi oli ykkönen, mutta siltä ei saanut seksiä. Anita Hallama oli pitkäaikainen rakastajatar, joka oli naimisissa. Olivat hyvin rakastuneita kai hekin. Sylvi hyväksyi suhteen. Sen ajan polyamoriaa.

• Anonyymi

Aloitus ei ollut sulle. Pahoittelen.
        Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus ei ollut sulle. Pahoittelen.
        Ap.

Saatko sinä kehitystasolta yläkouluikäinen äijä isotkin kiksit kun kekeilet täällä elämäänsä väsyneitä narraten?

• Anonyymi

rakas kaivattuni 🥰 oikein paljon kiitos viestistä 💌 en valitettavasti voisi tehdä sellaista etenkään rakkaimmalle ihmiselle maailmassa 💝 oot niin tärkeä ja rakas ystävä 🫶 anteeksi 😥 on sua niin ikävä 😔 en voisi elää jos ei sua ois 💔 oot maagisen upea 💖 kiitos että oot ystäväni 🥀🎗

• Anonyymi

🫧🥸🚿🫧
      🫧🤓💞🫧
      🪟🪟🪟🫧
      🪟🪟🪟
      👟🥿🥿👟

• Anonyymi
        UUSI

Kumpanako heistä koitat esiintyä? Paljastuit sillä et tiedä kaikkea. En ole ap eikä hänkään. Jatka toki yrittämistä 🫧🫧👉🏻👌🏻🫧🫧

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpanako heistä koitat esiintyä? Paljastuit sillä et tiedä kaikkea. En ole ap eikä hänkään. Jatka toki yrittämistä 🫧🫧👉🏻👌🏻🫧🫧

Rakas, it's me 😄.

• Anonyymi

Jos se olisi ainoa vaihtoehto, niin suostuisin. Saisin jotain kaunista kokea kanssasi. :) uskon kuitenkin, että jäisit koukkuun. Ja meistä tulisi pari. :) tämä oli miehelle H. 😘

• Anonyymi
        UUSI

Laitahan gubbealoittaja vokaalia välillä tähän kivaan pikku aakkoshippaasi mistä kersat tykkää

• Anonyymi

Ei kai tuo ole kun ehtit naisen joka ei myöskään halua susta muuta

• Anonyymi
        UUSI

Tuo aloittajahan on nainen...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo aloittajahan on nainen...

Ei aloittaja ole nainen tuksarisarvinen, viisikymppisellä naiselta odottaisi arvokkaampaa käytöstä kuin mähmäinen maalitus

• Anonyymi

Siitä seksuaalisesta vetovoimasta kaikki alkaa. Ei ole yhtä ainoata oikeata tapaa aloittaa suhdetta. Jokainen suhde alkaa omalla tavallaan. Ja alkaa elää ja jatkuu omalla yksilöllisellä tavallaan. Mä avarakatseinen ja avoin mieltäni. En anna muiden säädellä omaa elämääni. Olisin loppuun asti uskollinen. Jos seksi antoisaa niin naisen ja miehen side pysyy vahvana. Mä nähnyt maailmaa sen verran ja tämä rakkaus olen päättänyt ois mun elämän viimeinen:)❤️❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI

No jos seksi on ainoa asia mikä pitää suhteen vahvsna ni mitäs si kun sulla alkaa potenssivaikeudet niitä naisia on mitä luultavammin todella vähän jotka siitä viagra höyläämisestä edes tykkää ennen kun sinä orgasmisi saat ni on naisella paikat jo vähintään kai hellinä ellei jopa verillä kun kuivaa höyläsit

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No jos seksi on ainoa asia mikä pitää suhteen vahvsna ni mitäs si kun sulla alkaa potenssivaikeudet niitä naisia on mitä luultavammin todella vähän jotka siitä viagra höyläämisestä edes tykkää ennen kun sinä orgasmisi saat ni on naisella paikat jo vähintään kai hellinä ellei jopa verillä kun kuivaa höyläsit

Onpa palstasetä ja aloittaja hengästynyttä tekstiä, laita välimerkit niin voimme nauttia tästä entistä paremmin

• Anonyymi

Sitä paitsi joka Iikka meistä tietää että ihmiselämä täällä maapallolla lähestyy loppuaan:) die with a smile❤️❤️❤️

• Anonyymi

Thats definitely the only thing you're after mister you said so from the get-go so we all believe.

• Anonyymi

Olipas huonoa englantia.

• Anonyymi
        UUSI

Ai tämä sinun kommentin yläpuolella oleva aloittajaäijän tumuissa kirjoitettu ketjun täyte? Tärkeä huomio toveri

• Anonyymi
        UUSI

Teillä ei varmaan ole oikeita mitään,jatkuvastipuhutte toisista höpöjä ja esiinnytte toisina! Menkää hoidattaa ne päänne kuntoon!olette mt-ongelmaisia ja jopa vaarallisia kanssaihmisille okso ja elka!

• Anonyymi
      UUSI

Haluun sit miehen loppuelämäksi ja yhden lapsen vielä kun on sen aika

• Anonyymi
        UUSI

Jaa kyl mulla ainakin on suunnitelmissa pari ottolasta vie kun ensin saa tulotason järkättyä nii jo että on mahdollisuus siihi lapsia kun ei pienellä tulotasolla taas adoptoitua kun oletetaan että raha tekee ihmisestä hyvän vanhemman lapselle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa kyl mulla ainakin on suunnitelmissa pari ottolasta vie kun ensin saa tulotason järkättyä nii jo että on mahdollisuus siihi lapsia kun ei pienellä tulotasolla taas adoptoitua kun oletetaan että raha tekee ihmisestä hyvän vanhemman lapselle

Mm raha helpottaa muttei ole kyllä minkäänlainen mittari.

• Anonyymi
        UUSI

Salli mun sanoo sulle totuus,jos et itse ymmärrä,koska adoptio lapsiakaan ette saa ikänne vuoksi!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ottolapsen saaminen edellyttää rikoksetonta elämää jne..........

• Anonyymi
      UUSI

Ikä on vain numeroita8️⃣

• Anonyymi
        UUSI

Kenelle tämä?

• Anonyymi
      UUSI

Haluaisitko mun kanssa 😘

• Anonyymi
      UUSI

Toisille naisille mahtaa ol ja toisille taas ei mu ihan vinkkinä jos et naista muuhun halua tai tarvi ni jopa lopputuloksena uskaltasin väittää ett huorissa käyminenkin tulis halvemmaksi ja saanti olis ainakin varmempaa kun suoraan maksat siitä pillusta niin saattaa vaan lopputuloksena käydä että si kun mahdollisesti joakus olistkin valmis parisuhteeseen tai haluaisit lapsen et löydä tai kohtaa sellaista naista joka kumpaakaan sun kanssa haluaisi et elämä on valintoja noi lähtökohtaisesti ajateltuna ettet tyytyisi ihan keneen tahansa jonka kanssa voisit kuvitella edes haluavasi parisuhdetta tai lasta sen enempää

• Anonyymi
      UUSI

Olisin mieluusti antanut sinulle isoa parruani, sinä kaunis ja sievä kaivattuni 😘

• Anonyymi
        UUSI

😅😁

• Anonyymi
        UUSI

Kiihotutko palstaäijä näistä kommenteista mitä kirjoittelet näihin avauksiisi kun harjoitat tätä eksoottista rituaalia?

• Anonyymi
      UUSI

tykkään toki pibels

• Anonyymi
        UUSI

Pibels- kuten iso kirja? Entä tykkäätkö verkkojulkaisuista samasta aiheesta kuten finlex?

• Anonyymi
      UUSI

Hyi stana

• Anonyymi
        UUSI

Kävitkö huonoitsetuntoinen nainen kaivamassa itse tämän palstaäijän fantasia-aloituksen esiin, että voinut jatkaa teiniä työstämistäsi ja maalittaa jonkun naisen taakse tätä skaa? Aika antifeminististä liikehdintää Sinulta🥱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kävitkö huonoitsetuntoinen nainen kaivamassa itse tämän palstaäijän fantasia-aloituksen esiin, että voinut jatkaa teiniä työstämistäsi ja maalittaa jonkun naisen taakse tätä skaa? Aika antifeminististä liikehdintää Sinulta🥱

🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱

• Anonyymi
      UUSI

Kunhan molemmat tietää missä mennään, niin kaikki on hyvin. Pysyvä parisuhde on minusta aina parempi, mutta ainakin hänen naisen kanssa melkein kaikki käy.

• Anonyymi
      UUSI

Olisi ihmeellistä jos olisit munkaa sillai

• Anonyymi
      UUSI

tänne vaa kuule moni mies haluaa ja janoaa seksiä ja täältä löytys tämmöne pojan tyllerö jolla 23senttine jälkäre

• Anonyymi
      UUSI

Etteikö mitään muuta. Etkö ole kiinnostunut minusta lainkaan ihmisenä. Typistävää. Pitää miettiä asiaa. Näytät kyllä syntisen hyvältä.

• Anonyymi
      UUSI

Mikäpä siinä, rakkautta odotellessa voisi aikansa huonomminkin käyttää.

• Anonyymi
      UUSI

Olet lukittu ovi, kultaseni. Et anna kenellekään avainta etkä koskaan vastaa oveen, kun joku koputtaa. Joskus, joskus saan kurkistaa avaimenreiästä ja mitä sieltä löydän. Se on kuin vilkaisisi sinua kun riisut. Kaiken tuon suorasukaisuuden alla on jotain nälkäistä, jotain epätoivoista, jotain, niin haavoittuvaa.

• Anonyymi
        UUSI

Nii i mies sinä se olet nro1

• Anonyymi
      UUSI

Et näe minua enää koskaa.

Ja luuletko,että haluaisin sinua?

En todellakaan.

Rikollista.

Maanpuolustuksen petturia

Ja sairasta miestä.
      Niin
      En halua.

Etkä todellisuudessa uskaltaisi edes koskea minua.

Et justkaan oikein.

Näissä(kään) asioissa et ole oĺenkaan muuttunut.

Ja minun seksistä puhuminen on muuttunut,mutta sinä nyt et tiedä sitä. Etkä tule tietämään.

Minun halussani ei ole mitään vikaa,vaan sinun,No,mikä se on, niin on kyllä mulle vikaa ja paljon.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      138
      3744
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      21
      2090
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      85
      1657
    4. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1395
    5. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      359
      1220
    6. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      16
      1123
    7. 249
      1119
    8. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      275
      927
    9. Hei T.......

Tekisi mieli kovasti laittaa sinulle viestiä, ja pyyttää anteeksi. Tiedät kyllä mistä. Mutta en uskalla, en tiedä Oli
      Suhteet
      72
      924
    10. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      116
      924
    Aihe