Huh meinas iskee paniikkikohtaus ihan ku eilen apteekissa oli niin julma&kylmäkatseinen apteekkari-nainen että ihan tuntui kehossa asti. Ostin lääkkeet eikä tämä apteekkari luonut juuri mitään katsekontaktia minuun että jotenkin palvelu tuntui vähemmän asiakaslähtöiseltä. Muutama julma&kova&kylmä katse minuun päin ja se oli siinä. Sanoi sentään näkemiin minulle että oli se hyvä asia tietenkin. Ajattelin että mitäköhän hänen mielenkiintoisten ja kauniiden silmien silmien takana oikein on kun oli niin tosi julma, kova ja kylmä tuijotus etten ihan heti muista samanlaista vastaavaa.
Vielä illalla kun katsoin leffaa niin tämä nainen tuli mieleeni ja pieni hätkähtäminen.
huh meinas paniikkikohtaus iskee eilen apteekissa kun oli niin julma&kylmäkatseinen apteekkari
22
166
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli oma tulkintasi jonkun katseesta. Olisit katsonut takaisin ja hymyillyt, niin olisit varmasti saanut hymyn takaisin.
- Anonyymi
hymyilin kyllä hänelle parikin kertaa
- Anonyymi
On se kovaa kun apteekissa käyminen alkaa olemaan noin uhkaavan pelottavaa.
Ehkä terapia auttaisi sinua suhtautumaan asioihin normaaliin tapaan?- Anonyymi
hän onkin poikkeustapaus että muut siellä joita kohtaan lääkereissuilla eivät saa aikaan samoja tuntoja. Mulla on aina ollut tarkat vaistot ja aisti.
- Anonyymi
oon kyllä käynyt terapiassa 15 vuotta mutta noin 10 vuotta sitten lopetin terapian koska se tuli vain tien päähän.
En ole koennut että pitäisi mennä terapiaan koska arki sujuu tarpeeksi hyvin siten että ei ole isoja romahduksia että pystyn kyllä arjesta selviytymään vaikka välillä tuo älyllinen kapasiteettini(joka on välillä heikkoo tasoa) asettaa arkeen omia vaikeuksia että välillä vaikeuksia ymmärtää toiminta-ohjeita ja välillä vaikeuksia ymmärtää ihmispuhetta. En ole hommannut edunvalvojaa enkä ehkä hommaakaan koskaan. Veljeni on luvannut auttaa minua tulevaisuudessa jos tulee ongelmia. - Anonyymi
suatanpa olla ressukka muttei se mua haittaa että oon ylpee itsestäni tällaisena kuin oon =)
- Anonyymi
Jos apteekissa käyminen on pelottavaa, niin reseptin uusiminen arvauskeskuksessa on ainakin yhtä pelottavaa. Sielläkin kun voi olla vastassa myös kovin kylmä katse, ja kohtelu eikä reseptin uusiminenkaan onnistunut, Vian kielteinen asenne välittyi asiakkaaseen, eikä reseptin uusiminen onnistunut, vain kehoitus poistumiseen oli käynnin anti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos apteekissa käyminen on pelottavaa, niin reseptin uusiminen arvauskeskuksessa on ainakin yhtä pelottavaa. Sielläkin kun voi olla vastassa myös kovin kylmä katse, ja kohtelu eikä reseptin uusiminenkaan onnistunut, Vian kielteinen asenne välittyi asiakkaaseen, eikä reseptin uusiminen onnistunut, vain kehoitus poistumiseen oli käynnin anti!
no miten tuo on mahdollista ylipäänsä että noin voi käyvä???? En nyt oikein ymmärrä. Oon siis avauspostaaja. Onpa ikävä kokemus tuo no höh kun eiks niije piätarkoitus ole palvella asiakasta eikä ajjaa poies hahha! No on kummallista tiä nykyaika voi voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun kokemus asiakaspalveluksesta on tämä (oon siis avausposttaaja) ....suurin osa mukavia mutta joukkoon mahtuu muutama tympiä.
- Anonyymi
Just tään satuilun ja vähäisen ymmärryksen vuoksi sun lapsi on otettu huostaan.
- Anonyymi
eipä mulla ole lasta. Että näin piti tulla pätemään sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eipä mulla ole lasta. Että näin piti tulla pätemään sulle.
Hyvä Toivo ja hyvä isä paitsi isä ei ole hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no eipä sun kommentit ole kovin järkeviä eikä kovin rakentaviakaan. Mut toivotan silti hyvää päivän jatkoa sulle moido.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue alempaa mun viestit joissa kehuin sekä moitin itteeni.
- Anonyymi
Positiivisuuden kautta, olet hengissä.
- Anonyymi
meinaakko että kukaan ihminen meistä voi koko ajan olla nannannaa että onko muka koko ajan 24/7 ruusuilla tanssimista että kovin on kummallinen kommenttis että mulla ainakin elämääni mahtuu monenlaisia eri tunnetiloja että tuskinpa kukaan ihminen voi aina olla kuin robotti jolla ei ole mitään tunteita jne. Mieluummin valitsen kirjavat eri tunteet kuin jääkylmän tunnemaailman. Kävelevä zombie en halua olla. Joskus koitin kovettaa tunteeni mutta se meni vain huonompaan suuntaan eli aloin voida vielä pahemmin. Parempi on kohdata kaikki tunteet suoraan.
Empä usko että me ihmiset voimme aina olla huippuhyviä psykologisesti? Että varmasti ihan kaikki (myös terveetkin) välillä saattaa ajatukset mennä väärille poluille. - Anonyymi
voin kertoa tarkoista aisteistani /ennusteistani.
Kun näin ekan kerran Venäjän nykyisen presidentin joskus vuonna 1989 niin hänestä en ollut silloin tietänyt yhtään mitään mutta noin 7-vuotiaana mä lausuin teeveen eessä sanat jotka mun vanhemmat muistaa kun sanoin näin että "tuolla miehellä on tosi julma, pelottava ja kiero katse että hänellä ei ole kyllä puhttaat jauhot pussissa"
ennuste meni oikiaan.
Myös kun näin erään julkkiksen telkkarissa kun olin teini-ikäinen niin mietin että hmm kylmänoloinen ja kova olemuspuoli ja jonkun ajan kuluttua siitä hän alkoi tehdä pahoja tekoja. Jäi niistä myös kiinni.
Muistan myös kaikki kiusaajani joista osalla julma, kova ja pelottava tuijotus ja parilla tyypillä ei ollut sellainen tuijotus. Noh näistä entisistä kiusaajista yksi on nykyäänkin ihan hirveä tyyppi että tiedänpä hyvinkin mitä hän on tehnyt koulujen jälkeen.
Eräs pimeä tyyppi jonka näin telkkarissa niin huomasin hänessä että onpas pelottavannäköinen ukkeli että suapa nähdä että onko kaikki puhtaat jauhot pussissa ja noh siitä noin 8 vuotta etiäpäin selvisi ne kauheudet mitä hän teki.
Paljon tuollaisia esimerkkejä .
Eikös sitä sanota että silmät on sielun peili??
Mä oon pannut merkille asioidessani kaupungilla että vanhemman ikäluokan ihmisillä on kunnioittavampi katse&olemus että ehkä hyvä kotikasvatus on siihen suurin syy ja eletty pitkä elämä eli tarkoitan lähinnä noin 60 + ikäisiä ihmisiä. Niitä on mukavampi katsoa ja tervehtiä kun huomaa heti että kunnioitusta on. Liian monilla nykyään on hirvee kiire ja semmosta kylmää menoa että ei paljoa välitetä ihmisistä että tylyksi on mennyt meno. Tätä sannoo moni ihminen etten ole yksin mielpitteeni kaa.
- Anonyymi
hyvä asia että Suomen valtio auttaa meitä sairaita.
Saatan olla ressukka mutta oon ylpeä itsestäni ja se ei haittaa mua vaikka oon ressukka.
Kun sanoin että mulla tarkat vaistot ja aistit niin mä aistin hyvin vahvasti ihmisen elekielestä ja katseesta&silmistä onko hyvä vai paha ihminen mutten toki 100% varma voi olla koskaan koska mahdoton tietää käytännössä mutta tässä yli 40 vuoden elämäni aikana on aika usein mennyt ennusteeni oikeaan jostain ihmisestä. - Anonyymi
ei varmaankaan sais kehua nyt itteeni (ohoh hups mut pian leimataan narsistiksi ) mut sen voin sannoo että hyvä ihminen olen enkä hyvällä tarkoita sitä että olisin parempi kuin muut vaan hyvällä meinaan sitä että olen sellainen lempeä ja teen hyviä asioita ja puhun hyviä asioita.
Itsestäänselvä asia että maailman kaikki ihmiset pitäisi olla vain hyviä ettei saisi olla pahoja&pahuutta ollenkaan.- Anonyymi
voin antaa esimerkkejä hyvyydestäni;
mun uskomattoman kaunis tarina lemmikkikissani kanssa jossa hirveen iso määrä rakkautta molemmin puolin
lämmin suhde isääni ja äitiini
vaikka äitini on mokaillut niin koskaan en ole tuominnut häntä enkä lopettanu yhteydenpitoa
diplomaattinen suhtautumiseni asioihin että yritän sovitella asioita.
Rikas tunne-elämä että myötäelän, koen empatian tunteita esimerkiksi.
Hyvät elämänarvot etten käytä huumeita esim enkä koskaan rikollisissa toiminnoissa ole ollut.
päästin terveyskeskuksessa vanhuksen ohitseni jonotusrivissä (vanhus monta kertaa kiitteli ja itki melkein kun katsoi minua)
lopetin kiusaamisen (en ole täydellinen sillä kiusasin kerran yhtä oppilasta ala-asteella) koska koin ettei se ole mun juttu koska mä aloin voida pahoin kun toinen alako voida pahoin mun kiusaamisesta
nöyryys, että ehkä nöyryyttä on tuonut se että olen kokenut paljon ikäviä asioita elämässäni että olen nöyrä.
Huonoja puolia pitää myös kertoa;
välillä äkkipikainen, välillä tunnekylmä myös
välillä kova jankuttamaan
välillä taipumusta negatiivisuuteen (ehkä tuo tulkintani apteekkarista voi olla sitä mutta enpä usko vaan se tuntoni apteekkarista johtuu hyvin varmasti siitä että mä oon traumatisoitunut kiusaamisesta kun mulla on diagnoosina traumatisoitunut persoona niin se johtuu siitä ja kyllä melkein voin laittaa pääni pantiksi että se johtuu siitä)
- Anonyymi
No ei ihan mulla paniikkihäiriötä meinaa tulla mutta on se tosi ärsyttävää kun jotkut on huonoja asiakaspalveluksessa. Ammatti johon kuuluu asiakaspalvelu tarkoittaa sitä että silloin pitää palvella asiakasta eli ihmiset jotka ei osaa palvella asiakasta, eivät kuulu asiakaspalvelualalle. Voit tehdä aina halutessasi myös valituksen sillä monet ihmiset tekevät valituksia jos kokevat huonoa asiakaspalvelua.
- Anonyymi
mun työkolleega on ihan hirveä ja palvelee ikävästi ja koppavasti asiakkaita. Ymmärrän kyllä että asiakkaita tympii jos joutuvat kokemaan kylmäkiskoista asiakaspalvelua. Mä tiedän työni puolesta että ihmiset tekee paljon valituksia tunnekylmästä tai töykeästä asiakaspalveluksesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424213
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222375Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971969Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3841566- 371475
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263281427Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1741397- 2501274
- 2751145
- 761131