Olen vanhempi lihava nainen ja seksihalut olisi vielä korkealla, mutta ongelma on ettei miehiä tunnu kiinnostavan. Onko siis vain tyydyttävä dildoon.
Onko lihava jo vanhempi nainen seksikumppanina ällöttävä
43
2017
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole
- Anonyymi
Kyllä sulle tyydytystä sais tarjottua.
32 - Anonyymi
Kyllä vanhempi lihava nainen kelpaa. Mistäpäin suomea olet.
- Anonyymi
Mun ex vaimo oli hoikka ja nyt erottuani etsin tukevampaa ja kypsää naista, eli haluttava tapaus.
Kiinostaako tutustua 40v mieheen paremmin?
- Anonyymi
Päin vastoin. Ihtee kiinnostaa kiimainen halukas nainen, oli minkälainen tahansa. Enemmän se vastakkaisen sukupuolen sisäiset asiat kuin ulkoiset. Kuhan kemiat ja sävel kohtaa. Enemmän itse vanhempien suuntaan kun nykypäivänä jopa 30 naiset jotka vielä elättelee liian suuria.
- Anonyymi
Turussa vanhempi mies olisin halukas rakastelemaan kanssasi .😍
Suukoin 💋💋 - Anonyymi
Joillekkin on joillekkin ei ole
Ei todella ole, haen nimenomaan vanhempaa lihavaa naista seksisuhteeseen. Ihania nautintoja estoitta, monipuolisesti. Mikäli 44v mies ei ole liian nuori sinulle ja satut asumaan pks, niin tutustutaan.
- Anonyymi
Makuasiahan se on, meillä vaimo lihoi aikas reippaasti, samalla minun halut lihavaan naiseen loppuivat, joten etin nykysin laihoja naisia. mut kukin tyylillään.
- Anonyymi
Ei vaan ihana upea täydellinen
- Anonyymi
Ei todellakaan tarvitse dildoja vanhempi/pulleat naiset ovat parhaita joka suhteessa kyllä olis kiva nuolla pillua oikein kunnolla ja kokeilla kaikkea muuta.mistäpäin olet minä olen Harjavallasta.
- Anonyymi
Harjavallan äijä on53v joka haluaa seksiä monipuolisesta sänky toiminnasta.
Eiköhän makuja ole kaikkiin lähtöihin. Omasta mielestäni muodokkaat naiset ovat todella ihania. Asenne on se joka on tärkein ja ratkaisee asian, kehon koosta tai iästä riippumatta!
- Anonyymi
Jyväskylässä olis sulle seuraa.
- Anonyymi
Ei tod ,paras pillu ja mahtavia imeenunaa ja anto petseeseenkin naida mutta paska hais mutta otti kuiten mällin perille asti laihat tuntuu monesti tosi väleiltä mutta perseeseen osaavat antaa ja huuhdella suolen ku yarvii liukkaria että saa sisään ja pillua ei oo mukava naida juurikaan .aina ottaa pullukka niin saa märkää ja kireää pullapimpsaa ja ne nielee lastit että saa miehen pysyyn kauemmin sängyssä ja ne on hyviä ku saavat harvemmin kullia ku on just tidpttomia monet ja ranttuja
- Anonyymi
Jos on isot tissit niin saat kyrpää vaikka 18v salimarkuilta.
- Anonyymi
Edes superrikkaat, hoikat, mutta wanhat, yli 50v, jätetyt Hollywoodin supertähdettäret eivät enää saa/löydä uutta parisuhdemiestä koska on hyvin tiedossa että vaihdevuodet lopettaa naisen seksuaalisen funktion. Rahalla nainen saa toyboyn, kuten esim. Madonnalla on.
Tytöllä sukuhormonien, pääasiassa estradiolit/ progestogeenit, tuotanto purskahtaa suurelle tuotantovolyymille hänen ensivuodon yhteydessä, jolloin hänestä tulee hedelmällinen täysi nainen, samalla käynnistyy hänen seksuaalisuus, libido, himo.
Pojalla sukuhormonin, testosteronin, tuotanto purskahtaa suurelle tuotantovolyymille ensi ejakulaation yhteydessä jolloin hänestä tulee hedelmällinen täysi mies, samalla käynnistyy hänen seksuaalisuus, libido, himo.
Naisen sukuhormoninen pääasiallinen lähde on munarakkulat. Ensivuodosta alkaen naisen sukuhormonien tuotanto vähenee jokaisen ovulaation yhteydessä likimain saman verran, koska hän menettää ovulaatiossa keskimäärin saman verran munarakkuloita. Kun kaikki munarakkulat ovat loppuneet, keskimäärin 50v iässä, on naisen sukuhormonien tuotanto minimissään (samoissa kuin miehellä), silloin nainen enää ole vuotavainen ja hänen seksuaalinen funktio on päättynyt.
Miehillä testosteronia tuotetaan pääasiassa kivekset, erityisesti Leydig -solut. jotka eivät vähene iän myötä, miehen seksuaalinen funktio ei siis pääty elämänsä missään vaiheessa.
Todella harva mies menee yhteen rumapainoisen naisen kanssa, mutta kun nainen joka jo on parisuhteessa, märehtii itsensä rumapainoiseksi niin hänen parisuhdekumppaninsa ei välttämättä jätä rumapainoiseksi muuttunutta naistaan välittömästi, vaan saattaa kärsiä tilanteesta jopa vuosikausia.- Anonyymi
"Edes superrikkaat, hoikat, mutta wanhat, yli 50v, jätetyt Hollywoodin supertähdettäret eivät enää saa/löydä uutta parisuhdemiestä koska on hyvin tiedossa että vaihdevuodet lopettaa naisen seksuaalisen funktion. Rahalla nainen saa toyboyn, kuten esim. Madonnalla on."
Mitä heleä oikein höpötät? Vaihdevuodet ei todellakaan lopeta seksuaallista funktiota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Edes superrikkaat, hoikat, mutta wanhat, yli 50v, jätetyt Hollywoodin supertähdettäret eivät enää saa/löydä uutta parisuhdemiestä koska on hyvin tiedossa että vaihdevuodet lopettaa naisen seksuaalisen funktion. Rahalla nainen saa toyboyn, kuten esim. Madonnalla on."
Mitä heleä oikein höpötät? Vaihdevuodet ei todellakaan lopeta seksuaallista funktiota.Vaihdevuodet päättää naisen seksuaalisen funktion, kaiken kaikkiaan ja lopullisesti. Tavara ei kostu, häpy ja klitoris eivät paisu, kohtu ei mukaudu meisseliä varten vetämällä kaulaansa pois tieltä, ym. ym. ym.
- Anonyymi
No kyllä kelpais, nuolisin pillun ja tissit, ja mitä haluut uusimaa
- Anonyymi
Miten ajattelit löytää pillun lukuisten läskikerrosten välistä?! Toisaalta, kun selaat läskikerroksia ja vastaan tulvahtaa paskan haju, olet mennyt liian pitkälle.
- Anonyymi
Kyllä ottaisin mielelläni vastaan 53v pk-seudulla
Asusit Tampereella tulisin nussimaan sinua
Tuu Tamperelle sitten saisit
- Anonyymi
Minua kiinnostaa kyllä. Olen 46v mies Keski-Suomesta
- Anonyymi
Kyllä vanheammat lihavammat naiset on makeita, eivät ujostele ja ovat kaikin tavoin mukana ihanissa hetkissä. Mistäpäin olet, minulta saisit aitoa.
- Anonyymi
Vanhempi lihava nainen olis todella seksikäs tapaus. Tosin en ole nuor enää itekkää. T. Pekka 52v
- Anonyymi
Ei tarvi,ainakin mä olisin valmis
- Anonyymi
No niin, nyt on rumapainoiset wanhat naiset kilvan esiintymässä miehinä.
Miehen perusluonne vaatii, että kumppani on nuori ja hoikka, sellaisia kaunottaria mies ihailee ja himoitsee.- Anonyymi
Mikäli on ihan huippujen huippuja miehenä, niin perusluonne voi vaatia vaikka mitä, mutta tavallinen mies tyytyisi ihan millaiseen naiseen tahansa, vaan eipä edes niille "rumapainoisille wanhoille naisille kelpaa mikään tavis mies....................................................
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli on ihan huippujen huippuja miehenä, niin perusluonne voi vaatia vaikka mitä, mutta tavallinen mies tyytyisi ihan millaiseen naiseen tahansa, vaan eipä edes niille "rumapainoisille wanhoille naisille kelpaa mikään tavis mies....................................................
No tuleppa kokeilee omaa vaimoani,tiukka on ei mikää väljä 56v on ja kostuu kyllä.
Että siinä riittäis nuoremmalle pojallekkin pimpsaa ihan tarpeeksi.
Lapsia kun ei ole tehny niin tiukka on,kilojakin on mutta ketäs se kiinnostaa kun pillu on tiukka.
Joskus olenkn ehdottanu että otta nuoremman ja kokeilee kuiknahomma toimii,itsellä kun lääkkeitä niin hommat ei enää heti onnistukkaan kuin nuorena,tai oikeastaan hetihän se pitäskin tehdä jos seisoo muttatäytyy sitä naistakin lämmitellä.
- Anonyymi
Joo tuo kastumisasia on kyllä legendaa. Kyllä toimintaa löytyy vanhemmillakin.
Minä oken kiinnistunut ja jos olet isorintainen niin tulen vaikka huomenba
- Anonyymi
Harva lihava nainen kokee itsekään olevan seksikäs. Siinä suurin syy ettei lihavat naiset kiinnosta.
Seksuaalisesti aktiivinen lihava nainen, joka pukeutuu naisellisesti olisi aivan ok, mutta on melkoinen yksisarvinen. - Anonyymi
Eiköhän kaikki vastakkaista sukupuolta olevat jollain tapaa massasta poikkeavat ole aina vähän turn-off. Ihmiset on aina kohtaamisissa pelkästään kohteliaita, mutta kyllä yksi tuhannesta voi tehdä poikkeuksen, ja joku vain joskus kuvittelee erilaisista ihmisistä, että toista voi käyttää hyväksi itselle äärimmäisessä pakossa. Kyllä teillä naisillakin on oppimista itsestänne ja vastakkaisesta sukupuolesta. Mutta tosiasia on se, että tutkimuksen mukaan toisen ihmisen ulkonäkö vaikuttaa aivan valtavasti mielikuvaan toisesta kun kaksi ihmistä kohtaa toisensa ekan kerran. Kyllä kait se mielikuva ja asenne merkitsee myös siihen kenen kanssa haluaa seksiä vaikka edellisestä kerrasta olisi se ”sata-vuotta” aikaa. Itse olen elänyt aikuisuudenkin aikaa aikana, kun nettiä tai omia puhelimiakaan ei ollut. Netti on kuin hyvän tuoksuinen saippua jolla voi luoda itsestään aivan käsittämättömiä mielikuvia toiselle, ja tehdä itsestään kuvan ihmisenä jota ihminen ei oikeast ole tai sellaisen ihmisen jota oikeasti ole. Tiedän myös, että jopa naimisissa olevat perheen äidit lupaa netissä asioita liveen, ja sitten oikeassa tilanteessa tehdään asioita hampaat irvessä itkien. Netti on on ollut laajassa käytössä nyt reilut 30v sitten, mutta vuosituhansien ajan ihmiset ovat kohdanneet toisensa aina kasvotusten.
- Anonyymi
Nämä tämänkaltaiset avausviestit ovat femakkoagendan pakotusta (coercion), käsittämätöntä, biologian vastaista, tieteenvastaista, kokemuksen vastasta, jankutuskaakatusta. Mihin sillä pyritään, mikä on tulos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä tämänkaltaiset avausviestit ovat femakkoagendan pakotusta (coercion), käsittämätöntä, biologian vastaista, tieteenvastaista, kokemuksen vastasta, jankutuskaakatusta. Mihin sillä pyritään, mikä on tulos?
Pystyitkö oleen kääntämättä lempiaiheeseesi?!?oho!!
Tuu Tampereelle tyydytän sinua.
- Anonyymi
Otsikkoon vastaus. ON!
- Anonyymi
Tuosta vaihdevuosi jutusta. Itse olen mies, mutta olen ymmärtänyt, että kun naisen elämä tasaantuu, niin saattaa elämä myös vapautuu. Mutta voihan paskat kokemukset myös tuhota kaiken.
- Anonyymi
Älä viitsi,olet varmaan tosi viehättävä kiihottava.
Meillä on varmaa,jonku verran kokemusta.
Rva,vaimo on 46v omasta mielestämme,rva ien ole lihava.
Hän on 164cm noi 78 -79kg paino,on siis tanakka pyöreä pylly,on lihv riitä,Siis rehellisesti Vittuje vittu on lihv reisie välissä.
On rintava siistissejä utareet on. Kuin pyöriään tiukkaa vatsaa mikä pyöristyy uumaan,lihv vitun haaroje välii.
Olkoon kuin vaan Rouvalla on kysyntää vientiä, on todella tarjonnasta Tosi uroista isokyrpä panijoista.
Yltäkyllin. Olemme tyytyväisiä kuin Rva käydään kotona nussimassa panemassa.
Tää on totuus. - Anonyymi
Sä nainen, sanot että olet vähä vanhempi lihavampi,
Kutenki sexi himot halut riivaa,kuten,kiimakin vittuas riivaa haarojes välissä. Olet täysi takuulla, mieste,ukkojen himottu haluttu nussittava naine vitustasi.
Mä itte en ole mikään normi naise mitoissa, olen päälle 40v. Xxl mitoissa reittä takapyllyä on,että pyöriä on vatsa toki tiukkaa lihaa, utareet on isot.
Mutta on miehiä,ukkoja joskus paljoko,käymää käsiksi mekoalle alushousuhi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28010356K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2456016Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735444PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *1005082Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193335Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92724- 2142632
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.202480- 282334
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822237