Onko lihava jo vanhempi nainen seksikumppanina ällöttävä

Anonyymi-ap

Olen vanhempi lihava nainen ja seksihalut olisi vielä korkealla, mutta ongelma on ettei miehiä tunnu kiinnostavan. Onko siis vain tyydyttävä dildoon.

17

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole

• Anonyymi

Kyllä sulle tyydytystä sais tarjottua.
      32

• Anonyymi

Kyllä vanhempi lihava nainen kelpaa. Mistäpäin suomea olet.

• Anonyymi

Mun ex vaimo oli hoikka ja nyt erottuani etsin tukevampaa ja kypsää naista, eli haluttava tapaus.

• Kiinostaako tutustua 40v mieheen paremmin?

• Anonyymi

Päin vastoin. Ihtee kiinnostaa kiimainen halukas nainen, oli minkälainen tahansa. Enemmän se vastakkaisen sukupuolen sisäiset asiat kuin ulkoiset. Kuhan kemiat ja sävel kohtaa. Enemmän itse vanhempien suuntaan kun nykypäivänä jopa 30 naiset jotka vielä elättelee liian suuria.

• Anonyymi

Turussa vanhempi mies olisin halukas rakastelemaan kanssasi .😍
      Suukoin 💋💋

• Anonyymi

Joillekkin on joillekkin ei ole

• Ei todella ole, haen nimenomaan vanhempaa lihavaa naista seksisuhteeseen. Ihania nautintoja estoitta, monipuolisesti. Mikäli 44v mies ei ole liian nuori sinulle ja satut asumaan pks, niin tutustutaan.

• Anonyymi

Makuasiahan se on, meillä vaimo lihoi aikas reippaasti, samalla minun halut lihavaan naiseen loppuivat, joten etin nykysin laihoja naisia. mut kukin tyylillään.

• Anonyymi

Ei vaan ihana upea täydellinen

• Anonyymi

Ei todellakaan tarvitse dildoja vanhempi/pulleat naiset ovat parhaita joka suhteessa kyllä olis kiva nuolla pillua oikein kunnolla ja kokeilla kaikkea muuta.mistäpäin olet minä olen Harjavallasta.

• Anonyymi

Harjavallan äijä on53v joka haluaa seksiä monipuolisesta sänky toiminnasta.

• Eiköhän makuja ole kaikkiin lähtöihin. Omasta mielestäni muodokkaat naiset ovat todella ihania. Asenne on se joka on tärkein ja ratkaisee asian, kehon koosta tai iästä riippumatta!

• Anonyymi
      UUSI

Jyväskylässä olis sulle seuraa.

• Anonyymi
      UUSI

Ei tod ,paras pillu ja mahtavia imeenunaa ja anto petseeseenkin naida mutta paska hais mutta otti kuiten mällin perille asti laihat tuntuu monesti tosi väleiltä mutta perseeseen osaavat antaa ja huuhdella suolen ku yarvii liukkaria että saa sisään ja pillua ei oo mukava naida juurikaan .aina ottaa pullukka niin saa märkää ja kireää pullapimpsaa ja ne nielee lastit että saa miehen pysyyn kauemmin sängyssä ja ne on hyviä ku saavat harvemmin kullia ku on just tidpttomia monet ja ranttuja

• Anonyymi
      UUSI

Jos on isot tissit niin saat kyrpää vaikka 18v salimarkuilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4263
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2405
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      1989
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      392
      1622
    5. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1485
    6. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      30
      1456
    7. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      178
      1447
    8. 250
      1295
    9. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      79
      1194
    10. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      279
      1167
    Aihe