Olen vanhempi lihava nainen ja seksihalut olisi vielä korkealla, mutta ongelma on ettei miehiä tunnu kiinnostavan. Onko siis vain tyydyttävä dildoon.
Onko lihava jo vanhempi nainen seksikumppanina ällöttävä
17
478
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole
- Anonyymi
Kyllä sulle tyydytystä sais tarjottua.
32 - Anonyymi
Kyllä vanhempi lihava nainen kelpaa. Mistäpäin suomea olet.
- Anonyymi
Mun ex vaimo oli hoikka ja nyt erottuani etsin tukevampaa ja kypsää naista, eli haluttava tapaus.
Kiinostaako tutustua 40v mieheen paremmin?
- Anonyymi
Päin vastoin. Ihtee kiinnostaa kiimainen halukas nainen, oli minkälainen tahansa. Enemmän se vastakkaisen sukupuolen sisäiset asiat kuin ulkoiset. Kuhan kemiat ja sävel kohtaa. Enemmän itse vanhempien suuntaan kun nykypäivänä jopa 30 naiset jotka vielä elättelee liian suuria.
- Anonyymi
Turussa vanhempi mies olisin halukas rakastelemaan kanssasi .😍
Suukoin 💋💋 - Anonyymi
Joillekkin on joillekkin ei ole
Ei todella ole, haen nimenomaan vanhempaa lihavaa naista seksisuhteeseen. Ihania nautintoja estoitta, monipuolisesti. Mikäli 44v mies ei ole liian nuori sinulle ja satut asumaan pks, niin tutustutaan.
- Anonyymi
Makuasiahan se on, meillä vaimo lihoi aikas reippaasti, samalla minun halut lihavaan naiseen loppuivat, joten etin nykysin laihoja naisia. mut kukin tyylillään.
- Anonyymi
Ei vaan ihana upea täydellinen
- Anonyymi
Ei todellakaan tarvitse dildoja vanhempi/pulleat naiset ovat parhaita joka suhteessa kyllä olis kiva nuolla pillua oikein kunnolla ja kokeilla kaikkea muuta.mistäpäin olet minä olen Harjavallasta.
- Anonyymi
Harjavallan äijä on53v joka haluaa seksiä monipuolisesta sänky toiminnasta.
Eiköhän makuja ole kaikkiin lähtöihin. Omasta mielestäni muodokkaat naiset ovat todella ihania. Asenne on se joka on tärkein ja ratkaisee asian, kehon koosta tai iästä riippumatta!
- AnonyymiUUSI
Jyväskylässä olis sulle seuraa.
- AnonyymiUUSI
Ei tod ,paras pillu ja mahtavia imeenunaa ja anto petseeseenkin naida mutta paska hais mutta otti kuiten mällin perille asti laihat tuntuu monesti tosi väleiltä mutta perseeseen osaavat antaa ja huuhdella suolen ku yarvii liukkaria että saa sisään ja pillua ei oo mukava naida juurikaan .aina ottaa pullukka niin saa märkää ja kireää pullapimpsaa ja ne nielee lastit että saa miehen pysyyn kauemmin sängyssä ja ne on hyviä ku saavat harvemmin kullia ku on just tidpttomia monet ja ranttuja
- AnonyymiUUSI
Jos on isot tissit niin saat kyrpää vaikka 18v salimarkuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424263
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222405Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971989Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3921622- 371485
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263301456Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1781447- 2501295
- 791194
- 2791167