Kun aamulla keskustelimme. Kysyin joskus sinulta että oletko sinkku? Olen aivan myyty sinun suhteesi. Sulla on niin upeat silmät...ajatellut sinua koko päivän tässä.
Sinulla oli romanttinen katse
13
503
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen ajatellut sinua viimeistään viime perjantaista asti.
- Anonyymi
Laita joku tunniste esim. Tämän päivän osalta...
- Anonyymi
Matkasuunnitelma
- Anonyymi
Ei osunut. Kahdestaan oltiin kuitenkin...työstä juteltiin ym.
- Anonyymi
Illalla?
- Anonyymi
Onko sinulla rillit?
- Anonyymi
Onko minulla rillit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko minulla rillit?
On...
- Anonyymi
Naisella oli kun jutusteltiin.
- Anonyymi
Sönkkö
- Anonyymi
Älä hyvä ihminen lue näitä palstamiehen haaveita aamuisista kohtaamisista jos ne näin kerran triggeröi. Toivottavasti löydät jonkun ratkaisun tähän dilemmaasi
- Anonyymi
Poskesi hehkuivat punaisina hetken...
- Anonyymi
Minä en enää pysy mukana & kärryillä tässä.
Kertokaa ainakin seuraavat:
1. Kuka ihastui ja keneen?
2. Missä tapahtui?
3. Milloin?
4. Onko mies ja nainen, vai samaa sukupuolta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694702
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276- 492713
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262678Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 232041
- 1991960
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91468