Susiuni viime yöltä jäi mietityttään

Anonyymi-ap

Unessa kävelin metsätietä. Toisella puolella oli paljaaksi hakattu alue ja toisella puolen sekametsää, isojakin puita, mäntyä ja kuusia. Joki siellä metsän takana. Siinä kävelin, katsoin vasemmalle aukiolle,nun näin jotain liikettä syrjäsilmällä. Siellä juoksi neljä harmaata sutta kaukana ja näyttivät kääntyvän minua kohti tulemaan.Säikähdin ja katsoin äkkiä metsän puolelle. Siinä lähellä oli iso kuusi, oksat alas asti. Nopeasti sinne, lähdin kiipeämään. Sydän hakkasi. Kuusi oli tiheä ja oksien välistä änkesin voimalla. Ajattelin että kolme metriä kun kiipeän ne eivät yletä. Sitten ne sudet olivatkin jo siinä kuusen ympärillä. Kiersivät. Yksi hyppäsi mutta ei päässyt lähelle. Ei ne vaikuttaneet äkäisiltä.
Minä istuin kuusen oksalla ja pidin kaksi käsin kiinni. Ajattelin, että ei tässä paha ole istua, kai ne kyllästyvät kohta ja lähtevät. Kuulin veden solinaa, ja lintukin lauloi.
Tie teki kauempana mutkan ja katosi metsään. Jotain ääntä kuului, ja sudet kaikki höristivät korviaan. Lähtivät juoksemaan äänen suuntaan ja katosivat.
Siinä heräsin. .Pitkään aikaan en ole näin selkeästi unta muistanut. Mitään susijuttuja en ole katsonut enkä pelkää koiria enkä susiakaan vaikka niitä liikkuu täällä.
Kiva olisi kuulla tulkintaa.

5

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sut raatelee joku iso koira hengiltä lähipäivinä,son varma!

• Anonyymi

No en usko. Minähän kiipiän kuuseen.

• Anonyymi

Mulla on boxerinarttu,sen nimi on Riikka.

• Anonyymi

Sudet on laumoissa, joten voi viitata johonkin ihmisryhmään tai asioihin jotka taallaan kytkeytyy toisiinsa. Teet tai olet tekemässä jonkun valinnan mutta vaikka siitä voi seurata tuota pelkoa ja ahdistusta noiden tekijöiden toimesta niin selviät.

• Anonyymi

Taisit lukea uutista koirasusitalon palamisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      88
      2918
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      475
      2249
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1582
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1326
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      70
      1188
    6. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      78
      903
    7. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      13
      834
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      30
      832
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      75
      786
    10. Tänään Uutisnuotassa !

Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh
      Ähtäri
      41
      767
    Aihe