Uskallettiin kaupolle maalta tänään. Ensin seolle, köpsin huono-osaiset kulki silmät seisoen kohti kylää. Rillantorin edessä käytiin kauppaa suoraan oven luona autosta ja heikossa hapessa oli jo valmiiksi. K-marketin aulassa 4 sekavaa henkilöä ihmisten tukkona lämmittelemässä. Kylän tunnetuin kamakauppias kaljan ostossa. Kyllä pelottaa ajatella mitä tämä huumehomma on, kun lapset kasvaa teineiksi. Valistus aloitettava jo alakouluissa.
Phj pahoinvointikunta
14
308
Vastaukset
- Anonyymi
Pito - ja vetovoimoo!!
- Anonyymi
Mikä on roolisi Miljardin Pyhäjärvellä!
- Anonyymi
Kunnioitettu ihminen ei esim. asiakirjaväärentäjä.
- Anonyymi
Se on selvä jo, ei työtä,vaan aikaaa kirjoitella somessa. ei muuta, johtaja saa lisää bonuspalkkaa ja politiikot kasvattavat elopainoaan, sekä ykköstykkien päiden päällä tulemme näkemään pyhimys-kehän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on selvä jo, ei työtä,vaan aikaaa kirjoitella somessa. ei muuta, johtaja saa lisää bonuspalkkaa ja politiikot kasvattavat elopainoaan, sekä ykköstykkien päiden päällä tulemme näkemään pyhimys-kehän.
Aikaa näyttää sullakin olevan tänne kirjoitella. Ihmisillä on vapaapäiviä ja töitäkään ei ihan 24/7 tehdä. Eikös osa tienaa juomalla ja kuvaamalla sitä nettiin.
- Anonyymi
Tunsitko heidät joka ikisen 🤔
- Anonyymi
Kaikki tuntee NISTIT.
- Anonyymi
Ikäni täällä asuneena ja alalla töitä tekevänä, tunnistan kyllä päihdeongelmaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tuntee NISTIT.
Näkee jo heidän olomuodostaan, luihusta ilmeestä, majailupaikka apteekin lähellä,
K -kaupan pienuus houkuttanee, pääsevät pian ulos.
- Anonyymi
Minäkin kävin asioilla Pyhäsalmen keskustassa tänään. Lakosta huolimatta S-Marketin parkkipaikalla oli paljon autoja sekä muutama matkailuauto ja turisteja aurinkolasit silmillään. Aurinko paistoi kauniisti ja kylä näytti parhaita puoliaan etelästä tulleille hiihtolomalaisille. Itse en narkkeja tunnista, niin yhtään en nähnyt. Turvallista oli kävellä takaisin kotiin asioinnin jälkeen. Tietkin oli aurattu.
- Anonyymi
Ethän puolusta noita narkkeja, niitä hiippailee ja metelöi viime yönäkin...
Tavara kulkee, tuo hiippailija liikkuu pitkin nurkkia, kulkusuunta Paavolantien nurkille, huumekauppa ja varastettu tavara liikkuu, poliisi ei toimi, miksi?
Selvät näytöt!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295554Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144134Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512870Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2951397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601229
- 791149
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2201143Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971136