Nyt uskallan sanoa että muistat minut 😉, kysymättä.
Illan ajatus on; Jos sinä olet minussa, niin enkö minäkin ole silloin sinussa?
naiselle pitkäaikaisesti
Haluaisin niin kovasti tietää mitä ajattelet
16
482
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et sitten juttele hänen kanssaan?
- Anonyymi
Minäkin haluaisin tietää hänen ajatuksiaan.
- Anonyymi
Kyllä olet.
Kyllä, juuri noin. Sinä minussa, minä sinussa ☯️
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Kyllä mä muistan :) Ja välillä ajattelen. Luulin jopa viime viikolla nähneeni.
- Anonyymi
Ihanan rohkaiseva viesti. Minulla on kuva eräästä miehestä, että hän on positiivisesti ajatteleva. Ihanan kohtelias. Respect. ☺️
- Anonyymi
Tahtoisin myös ajatella että hän on minussa. Hölmöä ettemme kirjoittele jotenkin muuten, kuin täällä. Respect edelleen ja naiselta. ☺️
- Anonyymi
Luulen että hän tietää mitä ajattelen. On vain ajan kysymys milloin kohtaamme ❤️
- Anonyymi
Hyvää yötä mies, olet paras ja ihanin. Kunpa saisin koskea sinua, ihan vaan vaikka käsivarresta.❤️
- Anonyymi
Tuntenut pitkäaikaisesti edelleen haluan.
- Anonyymi
Kyllä, mun puolikas 😉
- Anonyymi
Ei moni ihminen saa aikaan sellaisia tunteita, niin se vaan on ❤️
- Anonyymi
Tykkäsin tästä aloittajan tyylistä.
- Anonyymi
Muistan tietenkin mutta filosofointi...en ole varma ymmärränkö mitä haet. Tietenkin meidän pitäisi pyrkiä olemaan parempia ihmisiä ja häivyttää ego. Ja olisi mukavaa jos olisimme toisissamme. Mutta mitä se tarkoittaa? Konkreettisesti en ole ollut sinussa etkä sinä minussa. Hyvää yötä kauniita unia.
- Anonyymi
Ton kun kuulis oman kullan suusta. Olisin maailman onnellisin nainen. Kuulut mun kohtaloon. Jaksetaan tämä välivaihe erillään. Pian ollaan yhdessä! Pidä hyvää huolta itsestäsi:)🤣
.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1383924
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e212190Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk851737- 371425
Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3641313Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263191251- 2491189
Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1481112- 771067
- 2861042