Koko ajan se pieni hetki
Itkettää vaan
20
428
Vastaukset
- Anonyymi
Minkälainen se hetki oli?
- Anonyymi
Näin selän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin selän
Kaivattusi? Missä hän oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaivattusi? Missä hän oli?
Odottiko se selkä sinua, että tulisit ja koputtaisit? Minä joskus asettaudun niin, että ajattelen, että jos kaivattuni kävelisi ohi, niin hän näkisi minut ikkunan takaa ja tulisi juttelemaan. Sanoisi: täällähän sinä olet, luulin että toisaalla. Jos vaikka olisin myöhässä muutamsn tunnin enkä olisi päässyt paikkaan, mistä minut olisi voinut löytää tiettyyn aikaan. Kun ei ole muutakaan viestintämahdollisuutta. Paitsi some, mutta se aiheuttaa väärinkäsityksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottiko se selkä sinua, että tulisit ja koputtaisit? Minä joskus asettaudun niin, että ajattelen, että jos kaivattuni kävelisi ohi, niin hän näkisi minut ikkunan takaa ja tulisi juttelemaan. Sanoisi: täällähän sinä olet, luulin että toisaalla. Jos vaikka olisin myöhässä muutamsn tunnin enkä olisi päässyt paikkaan, mistä minut olisi voinut löytää tiettyyn aikaan. Kun ei ole muutakaan viestintämahdollisuutta. Paitsi some, mutta se aiheuttaa väärinkäsityksiä.
Jatkoa: ja vielä tarkoituksella sattumalta tavattuun, tuttuun seuraan näkyville, että kaivatulla olisi voinut olla mahdollista sille toisellekin mennä juttelemaan, jos ei minulle viitsi/ kehtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin selän
Ne on ne pelot ja epävarmuus monesti syynä sille, et selkä puolta mieluummin näyttää kuin katsettaan, josta se totuus voisi näkyä toiselle? Uskon puute voi tuntua todelta, jos asiat mieltää itselle enemmän mahdottomaksi kuin mahdolliseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on ne pelot ja epävarmuus monesti syynä sille, et selkä puolta mieluummin näyttää kuin katsettaan, josta se totuus voisi näkyä toiselle? Uskon puute voi tuntua todelta, jos asiat mieltää itselle enemmän mahdottomaksi kuin mahdolliseksi?
Minun tapauksessa myös se, että paikkoja oli vähän. Olisin mieluummin ollut katse ikkunaan, että olisin nähnyt, jos kaivattuni ohittaa paikan, jossa bussia usein odotan.
Surettaa kovasti, kun sä koko ajan itket.
Ja se kun se itku, ei niin ku koskaan lopu.- Anonyymi
Oliko niin kauhea hetki, että pisti itkettämään?
- Anonyymi
Oli. Emojikirsi oli välilehdellä ketarat ojossa eikä enää vironnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli. Emojikirsi oli välilehdellä ketarat ojossa eikä enää vironnut.
🤣🤣🤣👍
- Anonyymi
Palstasetää oikein itkettääkin, vaikka on "töissä" 🤣
- Anonyymi
Hän on mustasukkainen.
- Anonyymi
Ihme itkupillejä täällä😅😅😅😅😅😅😅😅🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Älä muuta virka!!
- Anonyymi
Saiko Kirsi kanoottimiehen melaa?😂
- Anonyymi
No takuulla 🍆👅💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No takuulla 🍆👅💦
Se taitaa levitellä niitä jalkoja ihan kaikille😂
- AnonyymiUUSI
Niin minuakin itkettää.
- AnonyymiUUSI
Minua ei itketä ollenkaan. Olen tyytyväinen kun en ole nähnyt stalkkeria pitkään aikaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1383924
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e212200Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk861756- 371425
Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3651320Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263191251- 2491189
Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1481122- 771067
- 2881052