Itkettää vaan

Anonyymi-ap

Koko ajan se pieni hetki

20

428

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkälainen se hetki oli?

• Anonyymi

Näin selän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin selän

Kaivattusi? Missä hän oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaivattusi? Missä hän oli?

Odottiko se selkä sinua, että tulisit ja koputtaisit? Minä joskus asettaudun niin, että ajattelen, että jos kaivattuni kävelisi ohi, niin hän näkisi minut ikkunan takaa ja tulisi juttelemaan. Sanoisi: täällähän sinä olet, luulin että toisaalla. Jos vaikka olisin myöhässä muutamsn tunnin enkä olisi päässyt paikkaan, mistä minut olisi voinut löytää tiettyyn aikaan. Kun ei ole muutakaan viestintämahdollisuutta. Paitsi some, mutta se aiheuttaa väärinkäsityksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odottiko se selkä sinua, että tulisit ja koputtaisit? Minä joskus asettaudun niin, että ajattelen, että jos kaivattuni kävelisi ohi, niin hän näkisi minut ikkunan takaa ja tulisi juttelemaan. Sanoisi: täällähän sinä olet, luulin että toisaalla. Jos vaikka olisin myöhässä muutamsn tunnin enkä olisi päässyt paikkaan, mistä minut olisi voinut löytää tiettyyn aikaan. Kun ei ole muutakaan viestintämahdollisuutta. Paitsi some, mutta se aiheuttaa väärinkäsityksiä.

Jatkoa: ja vielä tarkoituksella sattumalta tavattuun, tuttuun seuraan näkyville, että kaivatulla olisi voinut olla mahdollista sille toisellekin mennä juttelemaan, jos ei minulle viitsi/ kehtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin selän

Ne on ne pelot ja epävarmuus monesti syynä sille, et selkä puolta mieluummin näyttää kuin katsettaan, josta se totuus voisi näkyä toiselle? Uskon puute voi tuntua todelta, jos asiat mieltää itselle enemmän mahdottomaksi kuin mahdolliseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on ne pelot ja epävarmuus monesti syynä sille, et selkä puolta mieluummin näyttää kuin katsettaan, josta se totuus voisi näkyä toiselle? Uskon puute voi tuntua todelta, jos asiat mieltää itselle enemmän mahdottomaksi kuin mahdolliseksi?

Minun tapauksessa myös se, että paikkoja oli vähän. Olisin mieluummin ollut katse ikkunaan, että olisin nähnyt, jos kaivattuni ohittaa paikan, jossa bussia usein odotan.

• Surettaa kovasti, kun sä koko ajan itket.

Ja se kun se itku, ei niin ku koskaan lopu.

• Anonyymi

Oliko niin kauhea hetki, että pisti itkettämään?

• Anonyymi

Oli. Emojikirsi oli välilehdellä ketarat ojossa eikä enää vironnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli. Emojikirsi oli välilehdellä ketarat ojossa eikä enää vironnut.

🤣🤣🤣👍

• Anonyymi

Palstasetää oikein itkettääkin, vaikka on "töissä" 🤣

• Anonyymi

Hän on mustasukkainen.

• Anonyymi

Ihme itkupillejä täällä😅😅😅😅😅😅😅😅🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI

Älä muuta virka!!

• Anonyymi

Saiko Kirsi kanoottimiehen melaa?😂

• Anonyymi

No takuulla 🍆👅💦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No takuulla 🍆👅💦

Se taitaa levitellä niitä jalkoja ihan kaikille😂

• Anonyymi
      UUSI

Niin minuakin itkettää.

• Anonyymi
      UUSI

Minua ei itketä ollenkaan. Olen tyytyväinen kun en ole nähnyt stalkkeria pitkään aikaan!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      138
      3924
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      21
      2200
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      86
      1756
    4. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1425
    5. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      365
      1320
    6. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      19
      1251
    7. 249
      1189
    8. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      148
      1122
    9. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      77
      1067
    10. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      288
      1052
    Aihe