Miten suhtaudut kun vieläkin yritän sinua, vaikka olet antanut ymmärtää ettei pitäisi? Ottaen huomioon vähät mahdollisuudet.
Aiemmin enemmänkin yrittänyt.
Naiselle
Mitä sanot minun ja meidän
22
612
Vastaukset
- Anonyymi
En ole antanut ymmärtää
- Anonyymi
Ei ole yrittänyt oikeassa elämässä ollenkaan, joten ohi.
- Anonyymi
Näin 🤮
- Anonyymi
Yrittänyttä ei laiteta ;) ( en tosin tajua tätä sanontaa, minne ei laiteta?)Eiköhän tässä ole yritetty puolin ja toisin. Jatketaan yritystä. Ehkä joskus onnistuu. 🩷
- Anonyymi
Olisi ihanaa nähdä hänet vielä joskus ❤️
- Anonyymi
No en ole yritystä juurikaan huomannut
- Anonyymi
En luota enää moniin ihmisiin.
- Anonyymi
Voisit kertoa keneltä ja kenelle?
- Anonyymi
No olisihan se imartelevaa jos oikeasti haluat vielä
Miehelle - Anonyymi
Tuskin voi olla minulle. Olisinpa ollut jotenkin enemmän hereillä silloin aiemmin, kun tulit vastaan. Jos enää olisin nähnyt, olisin varmaan alkanut etsiä haalistunutta paperia ja ojentanut sen. Olisi sen näkeminen sentään vakuuttanut siitä, että aioin jotakin.
- AnonyymiUUSI
Mihinhän tuo paperi liittyy? Kuulostaa aika kaukaa haeltulta.
- AnonyymiUUSI
Miten tällä hetkellä yrität?
- AnonyymiUUSI
Yritys tarkoittaa välittämistä. Joten 💚
- AnonyymiUUSI
No jos olisin nainen pyytäisin poliisin pitämään sinulle puhuttelun vähintään jos ei muutoin mene jakeluun sattus mun naisystävä oleen etkä ymmärtäs kieltävää vastausta saattas seuraukset olla jotain muuta
- AnonyymiUUSI
En voi kieltää sinua haaveilemasta mahdottomasta. Mitä minuun tulee niin ollen aina ollut hyvä vakuuttamaan itseni siitä mitä on tahi ei ole kulloisenkin tarpeen mukaan.
- AnonyymiUUSI
Täällä palstalla mutta et IRL.
- AnonyymiUUSI
Taidat olla heitä keille rakkaus on parempaa tavoiteltun kuin kiinni saatuna. Se ei yllätä minua. Se ei ole parempi. Mutta se on helpompaa. Mielikuvitus on aina anteliaampi. Ja silti takaa-ajo väsyttää sinut aina lopulta.
- AnonyymiUUSI
Ni tarkotat varmaan näi joil tuo saalis on ns maukkaampi jahdattuna kuin kiinni saatuna johtunee siitä että kenties saavat jotain nautintoa siitä kilpailun tunteesta ja suurin nautinto varmaan tulee siitä kun kokee voittaneensa jotain kutsutaan häntäheikiksi toiselta nimeltään lopulta uittaa mulkkuaan joka avannossa joka vahingossakaan antaa
- AnonyymiUUSI
Hälle kertoisin, että hän on hassu.
Ihan oikeesti.
Ehkä ajattelen kaiken keskeneräisyyttä ja puhumattomuutta välillämme.
Hän on sinnikäs luonteeltaan.
Edelleen rehellisyys ja aitous ovat minun arvoni.
En koe olevani mikään sen kummempi jota tavoitella.
Löydät takuulla omasi kun jaksat etsiä.
🌈 - AnonyymiUUSI
Taidat nyt vaan kangastuksen perässä olla harhautumassa kurssiltasi pahemman kerran. Onneksesi en nyt taida tällä erää ryhtyä kanssasi millekään. Tietenkin minulla olisi sinulle käyttöä, ei se siitä kiinni ole. Pyrkimys on eri asia, se on helppoa, tarkoituksellista, tahallista. Kyse ei ole huomion saamisesta vaan se on prosessi, jolla varmistua omasta tahdostaan.
- AnonyymiUUSI
Mies.
Kumpikin meistä tykkää haasteista jotenkin.
Se pitää elämänvoimaa yllä.
Ehkä kummankin... Sitä intohimoa.
Sinä tiedät sen ja minä tedän sen.
Vaikka riskejä ja muitakin haasteita on.
Jotka saa mietiin et ei pitäisi..
Mut se jokin itsepäinen päätäväisyys hevin luovuta.
Tykkään susta edelleen.
Tiedät kyllä missä asioissa ja missä yhteydessä
Hyvää yötä
Naiselta Miehelle. - AnonyymiUUSI
En ymmärrä mistä syystä jatkat täällä palstalla.
Toki se on sinun oikeutesi.
Hyviä unia. Onnea siihen kumppanin etsintääsi.
🙏🏻🌾
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1383924
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e212190Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk851737- 371425
Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3641313Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263191251- 2491189
Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1481112- 771067
- 2861042