Ihmisellä on sielu

Anonyymi-ap

Miten sielu on syntynyt?
Saiko ihminen alkunsa kalasta joka nousi maihin?

13

1078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karmaa ei ole olemassa.☠️

    • Anonyymi

      Sielu ei ole koskaan syntynyt. Sielu ei ole edes tässä ulottuvuudessa vaan toisessa ulottuvuudessa, ja se on heijastus toisesta ulottuvuudesta, jossa ei ole ajan käsitettä. Ihmisellä on sielua se on pelkistetty käsitys, sana. Ihminen itse on sielu, ja sielulla on ihmisen väliaikainen keho. Sielu on myös energiaa, tietoisuus.

      • Anonyymi

        Lausuma ”ihmisellä on sielu” on yksinkertaistettu ja väärä, se on pelkistetty konsepti.

        Elävä olento itsessään on sielu, ja sielulla on ihmisen väliaikainen keho.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lausuma ”ihmisellä on sielu” on yksinkertaistettu ja väärä, se on pelkistetty konsepti.

        Elävä olento itsessään on sielu, ja sielulla on ihmisen väliaikainen keho.

        Sielu ei ole edes tässä ulottuvuudessa, vaan toisessa ulottuvuudessa, ja se on heijastus toisesta ulottuvuudesta, jossa ei ole ajan käsitettä.

        Lausuma ”ihmisellä on sielu” on yksinkertaistettu ja väärä, se on pelkistetty konsepti.

        Elävä olento itsessään on sielu, ja sielulla on ihmisen väliaikainen keho.

        Sielu on myös energiaa, tietoisuus.

        Sielua kutsutaan syntymättömäksi, mutta koska se on aineellisessa kehossa, se näyttää siltä kuin se olisi syntynyt kehon mukana.

        Itse asiassa KEHOSSA OLEVA SIELU EI SYNNY EIKÄ KUOLE.

        Kaikki syntynyt on tuomittu kuolemaan. KOSKA SIELU EI OLE SYNTYNYT, SILLÄ EI OLE MENNEISYYTTÄ, NYKYISYYTTÄ EIKÄ TULEVAISUUTTA.
        SE ON AINA OLEMASSA OLEVA JA ALKUPERÄINEN. Toisin sanoen sen syntyajankohtaa ON MAHDOTONTA määrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sielu ei ole edes tässä ulottuvuudessa, vaan toisessa ulottuvuudessa, ja se on heijastus toisesta ulottuvuudesta, jossa ei ole ajan käsitettä.

        Lausuma ”ihmisellä on sielu” on yksinkertaistettu ja väärä, se on pelkistetty konsepti.

        Elävä olento itsessään on sielu, ja sielulla on ihmisen väliaikainen keho.

        Sielu on myös energiaa, tietoisuus.

        Sielua kutsutaan syntymättömäksi, mutta koska se on aineellisessa kehossa, se näyttää siltä kuin se olisi syntynyt kehon mukana.

        Itse asiassa KEHOSSA OLEVA SIELU EI SYNNY EIKÄ KUOLE.

        Kaikki syntynyt on tuomittu kuolemaan. KOSKA SIELU EI OLE SYNTYNYT, SILLÄ EI OLE MENNEISYYTTÄ, NYKYISYYTTÄ EIKÄ TULEVAISUUTTA.
        SE ON AINA OLEMASSA OLEVA JA ALKUPERÄINEN. Toisin sanoen sen syntyajankohtaa ON MAHDOTONTA määrittää.

        Sielu ei ole sydämessä, vaan sydämen ALUEELLA, heijastuksena. Ei fyysisessä sydämessä, vaan metafyysisessä Siksi sydämensiirrossa sielu ei siirry sydämen mukana.
        Se, mitä kristinuskossa kutsutaan sieluksi, on todellisuudessa hienojakoinen keho, mutta se ei ole sielu, vaan kristinusko yksinkertaistaa kaiken, pelkistää kaiken, ilmeisesti ihmisen tason vuoksi. Hienojakoisessa kehossa on psyyken ilmiöitä, kristinusko on sekoittanut nämä käsitteet täysin.


      • Anonyymi

        Sielu saa ihmiskehon miljoonien elämien evoluution jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sielu saa ihmiskehon miljoonien elämien evoluution jälkeen.

        Vaikka ensimmäinen syntymä on korkea, Brahman asema.


    • Anonyymi

      Jumala loi ihmisen, myös sinutkin. Siitä asiasta ei voi neuvotella.

      • Anonyymi

        Luoko jumala jokaiselle ihmiselle myös sielun tyhjästä? Eli käytännössä kansoittaa maapalloa itse luomallaan väellä, joista 99% joutuu ikuiseen kidutukseen tulijärvessä kun heidän ajallinen ruumiinsa kuolee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luoko jumala jokaiselle ihmiselle myös sielun tyhjästä? Eli käytännössä kansoittaa maapalloa itse luomallaan väellä, joista 99% joutuu ikuiseen kidutukseen tulijärvessä kun heidän ajallinen ruumiinsa kuolee.

        "Eli käytännössä kansoittaa maapalloa itse luomallaan väellä, joista 99% joutuu ikuiseen kidutukseen tulijärvessä kun heidän ajallinen ruumiinsa kuolee."
        Tämä on rakkautta.


    • Anonyymi

      Jumala on henki.
      Henki = Sielu

    • Anonyymi

      niinpäs niin tuumasivat rengit päissään, eivätkä sitten paljon muuta virkkanetkaan

      • Anonyymi

        on hyvä vitja yksinkertaisuuttaan ja ihmisellä on elämässä vain ihmisen osa

        MAHDOTTOMUUDEN FYSIIKKAA
        https://www.youtube.com/watch?v=U5Or4WMzuYY&t=20s

        Videoiden aiheet ovat ihan mielenkiintoisia. Artikulaatio tosin on kanavan suurin kompastuskivi, kun puhetapa on varmaan tarkoituksella hidasta ja yksinkertaista, jotta kanavan kohdeyleisö ymmärtäisi puhuttavan sisällön edes jotenkin. Toinen asia: säieteorian sanominen Einsteinin innoittamaksi on hieman kaukaa haettua, kun otetaan huomioon Heisenbergin omien tutkimusten painoarvo. Pähkinänkuoressa toki sanon, että graafinen puoli selvästi onnistuu ja jos kohdeyleisö on 7-14 vuotiaat, niin varmasti Suomitubessa vielä menestytte. Oikeasti aiheesta kiinnostuneet löytävät valitettavasti paremmin paikkansa pitäviä ja ei näin räikeästi yksinkertaistettuja videoita muilla kielillä. Onnea silti.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe