Loistavaa minä minä minä sosiaalisessa mediassa copy paste osaaja
17.2.2025 kaupunginvaltuuston kokouksessa jätin valtuustoaloitteen Suomen lipun aseman vahvistamisesta kaupungin virallisena juhlalippuna.
Aloitteessa on esitetty ( olen esittänyt) , että jatkossa Kotkassa kaupungin tiloissa sekä tapahtumissa liputettaisiin pelkästään Suomen lipulla ja keskityttäisiin valtiollisiin ja virallisiin liputuspäiviin.
UNOHDIT EU, KOTKA JA NATO LIPUT MAINITA. TERVEISIÄ SINNE MISSÄ EI AURINKO PAISTA, HURUKSELA?
YLE14.2.2023 7:43
Kotkan kaupunki ryhtyy liputtamaan ystävyyskaupunkiensa kansallispäivinä. Ensimmäisenä salkoon nousee ystävyyskaupunki Klaipedan kotivaltion Liettuan lippu tämän viikon torstaina.
Kotkalla on kaikkiaan 10 ystävyyskaupunkia Pohjoismaista, Baltiasta, manner-Euroopasta ja Kiinasta sekä Venäjältä. Venäjän kansallispäivä jätetään huomiotta niin kauan kuin sota Ukrainassa jatkuu.
Kuka sen oman hännän nostaa ellei Mika Nikkinen Hurukselan hurskas Peers
14
506
Vastaukset
- Anonyymi
Rajat kiinni ja Pohjois Korea lippu salkoon
Pohjois Korean kunnia kansalainen
Juho Eerola
Nikelin Lasajakoski
YLE 14.3.2012
Perussuomalaiset tapasivat Pohjois-Korean edustajia Kämpissä
Perussuomalaisten kansanedustajat Kaj Turunen ja Juho Eerola ovat tavanneet Pohjois-Korean diplomaattikunnan ja kommunistipuolueen edustajia Helsingissä. Keskustelujen aiheena oli pienyrittäjyys.
Pohjois-Korean valtuuskuntaa johti maan Tukholman-lähetystön toinen sihteeri. Mukana tapaamisessa oli myös Pohjois-Korean kommunistipuolueen edustaja. - Anonyymi
Pakko se on itseään kehua, kun muut eivät huomaa sitä tehdä.
- Anonyymi
Tää on mainio tik tok populisti, ollaan niin politiikkoa Hurukselasta että. Hallitsee muitten tuottamat ulostukset kopio liitä menttaliteetilla. Toimii myös Kotkan kaupunginvaltuuston tiedottajana ilman rekryä, riittää kun kopioi esityksiään ja päätöksiä, minä, minä, minä.
Omistaa ainakin Kotkan veromaksajien linaaman läppärin valtuutetuille, valokuitu Hurukselassa? Ettei vaan savumerkein digitoida kaupungintalon miesten WC`ssä. - Anonyymi
Ei kai Mika noin. Aikomus on mennä vielä eduskuntaan saakka.
- Anonyymi
Kuka sen oman hännän nostaa ellei Mika Nikkinen ?
Kukkulan kuningas Paratiisinmäeltä Hurukselasta, sehän se,
valtuuston työllä elvistelevä pöpylisti
Tutustu Lärviseen
https://www.youtube.com/watch?v=SBlil5r0no0- Anonyymi
onks Mikalle mukamas kasvanut häntä
- Anonyymi00009
Huruksela Uutiset Perss ilmoitus
Mika Nikkinen, piness miäs, Kotkan valtuusto tiedottaja
·Villa Haave! Laadukasta ja kaunista Airbnb-majoitusta Kotkassa.
Tervetuloa!
#villahaave
https://i.imgflip.com/ag451n.jpg - Anonyymi00010
Ei näytettäviä kavereita , yhteys Hurukselaan ei toimi
https://i.imgflip.com/ag45hs.jpg - Anonyymi00011
Ei tähän Hurukselan Trollitoimistoa tarvita , minä minä tiedottajineen
Valtuusto kokoontuu noin kerran kuukaudessa ja kokousta voi seurata joko paikan päällä kaupungintalolla tai YouTube-lähetyksen kautta.
Mika Nikkselle COPY PASTE kysy Teijo Kallioliemeltä jos et osaa
Kaupunginvaltuusto pöytäkirja 10.11.2025 18:00 9/2025
https://hallijulkaisu.kotka.fi/ktwebbin/dbisa.dll/ktwebscr/epj_asil_tweb.htm?+bid=19613
M ainittakoon tässä yhteydessä että Ps poliisi Sibakoffi maalitti Kok urheilija Järvikankaan eroa, että olisi käynyt kääntymässä, Lähti Rovaniemelle opskelemaan eikä kertonut Simakoffille.
Tukihan sieltä Simalle lunta tupaan kun valtuutettu kysyi minne ne Teidän kolme on lähteneet > hiljaisuus ja naurua.
Kyllä Te osaatte ilman naamaakin. - Anonyymi00012
Tiedottaja nikkinen???????
Onko tolkkua | Siivottiinko Kantasataman pysäköintialue riittävän hyvin drifting-tapahtuman jälkeen? – Asfaltti edelleen täynnä jälkiä - Anonyymi00013
Kuka sen oman hännän nostaa , kiukas muu kun Mika MINÄ Nikkinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä. Totuus kielletty - Anonyymi00014
Pitäisikö Kantasatamassa järjestää drifting-tapahtuma, ehdottomasti sanoo MINÄ MINÄ perzz Nikkinen.
NÄPIT IRTI KOTKASTA NAHKAKATUKKA , KOTKAA SAASTUTTAMASTA
Ota Almgreenin yhteyttä ja järjestä siellä Hurukselan Urheilukentällä, siinähän on Ravintolakin vieressä Mainokset sinne Paratiisin mäkeen ja traktori drifting lisä herkkuna - Anonyymi00015
On meillä loistava hallitus.... https://www.facebook.com/juha.kinnunen.100/posts/pfbid0svdUk71sR4zwu7WMEjaLtBrHSKnABNvKSdvveeyJe5s7Dt7xot74S7S6J3gBFsy4l?__cft__[0]=AZbVMdbgDqF5qzTyzNAC_DbLUefRkg3DlacfwzS672xYw6KV0frTdAIHaPIQSQAQ7BlpLR2ssNVK6UAAQi2NRbXcvgoLQeeWO4mKHVESUq--WzZ9PikxLb0Zlwnl4wY7zIXPGJAT19HoR9L8t1IMiLRtwKdYVz4HdzmJnTojp-raOsnLt4GQePiNfnh5wJlC8O8IO_OC4YZINxz6lJQVPUXe&__tn__=,P-R
- Anonyymi00016
Hurukselan ja Metsäkulman työttömyysaste 0 %. sosiaalisessa mediassa.
Tik tok Tiku ja Taku kopioinnin ammattilaiset.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1208377Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4177598Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-95205Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite814856Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294639Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2042979- 1252894
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os342772Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps232404Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m22257