Varmaan jossakin kiinankaupassa myydään tämmöisiä mutten ole löytänyt haluamaani: etsin jonkinlaista halpaa (rahalla saa varmasti mutta tähän pikkuprojektiin en aio sijoittaa mainittavasti) bluetooth tai ehkä wlan yms kikkaretta joka yksinkertaisesti kertoo että onko joku asia kiinni tai auki. Esimerkiksi haluaisin etänä lukea että onko joku ovi auki, onko hiirenloukku räpsähtänyt tai vaikka jotenkin virittää vehkeen postilaatikkoon kertomaan että onko pohjalla postia. Joku mikrokytkimen tapainen saisi olla. Hälytys tilan muutoksesta voisi olla kiva mutta ei olennainen.
Varmasti tuommoisia etäluettavia antureita on, mutta osaako joku heittää tänne toimivan linkin.
Mistä halpa ja toimiva bluetooth mikrokytkin tai rajahälytin?
Anonyymi-ap
5
195
Vastaukset
- Anonyymi
Www. Temu .com
- Anonyymi
Aloituskysymyksessä heti aluksi mainittiin ettei kiinalaisista kaupoista ole sopivaa vielä löytynyt. Temu olisi ihan ok jos sopiva tuote löytyisi. Olisiko vielä linkki sopivaan tuotteeseen.
- Anonyymi
Mikä on halpa? Älylukon saa alle 200 euron suomalaisista myymälöistä ja kiinalaisista noin 70 eurolla. Hinta riipppuu mitä ominaisuuksia lukolta haluaa googletamalla älylukko saa kattavan valikoiman erilaisia lukkoja.
- Anonyymi
Mikä on tämän kyselyikäisen tekemän vedätyksen pointti ?
- Anonyymi
Hyvin tuntuu uppoovan kysely ikäiselle
Ammatinvalittajalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284397Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732846- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘631028PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64840
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86834Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832