Kuunnelkaa!

heartagramgirl

20

1649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Juu. Hyvältä kuulostaa. :)

      • ...

        Mä TIESIN et toi Pörje on Pellemeininki! Paljastuit! Pelkuri,käyttäisit vaan sitä omaa nimimerkkiäs ta opettelisit kirjottamaan noi "Pörje"-viestit jotenkin ovelalla tavalla etkä sillee et laitat noit tyhmii "EVVK"-tyylisiä linkkejä.

        Mut asiaan: Mustaki noi kuulosti sika hyvältä! Varsinki "Vampire Heart".


      • Pörje
        ... kirjoitti:

        Mä TIESIN et toi Pörje on Pellemeininki! Paljastuit! Pelkuri,käyttäisit vaan sitä omaa nimimerkkiäs ta opettelisit kirjottamaan noi "Pörje"-viestit jotenkin ovelalla tavalla etkä sillee et laitat noit tyhmii "EVVK"-tyylisiä linkkejä.

        Mut asiaan: Mustaki noi kuulosti sika hyvältä! Varsinki "Vampire Heart".

        Eikö se jo saatana mee kaaliin että en ole pellemeininki, hahhahhaa taitaa pissiksiä vituttaa. Tuo linkki kyllä oli pellemeiningin viestistä kopsattu. Kiinnostaa ku kilo paskaa toi sivu.


      • ......
        Pörje kirjoitti:

        Eikö se jo saatana mee kaaliin että en ole pellemeininki, hahhahhaa taitaa pissiksiä vituttaa. Tuo linkki kyllä oli pellemeiningin viestistä kopsattu. Kiinnostaa ku kilo paskaa toi sivu.

        Kaikki HIMistä tykkäävätkö on pissiksiä? Kuule ei sulla hyvin mene, jos noin ajattelet.


    • For You

      Kuuluuko teillä noi kaikki? Miulla vain Vampire Heart, Poison Heart ja Killing Loneliness.

      • -][=][-][-][V][- Fani

        Noissa biiseissä ei oikee tuntunu olevan sellasta... Voimakkuutta,taiteellisuutta ja kauneutta... En osaa kyll kunnoll selittää, mut toivottavasti se johtu vaan ku se oli livenä esitetty, mut muuten hyvä! :D Kuka aikoo ostaa ton levyn? Mä ainakin...


      • -][=][-][-][V][- Fani
        -][=][-][-][V][- Fani kirjoitti:

        Noissa biiseissä ei oikee tuntunu olevan sellasta... Voimakkuutta,taiteellisuutta ja kauneutta... En osaa kyll kunnoll selittää, mut toivottavasti se johtu vaan ku se oli livenä esitetty, mut muuten hyvä! :D Kuka aikoo ostaa ton levyn? Mä ainakin...

        Muuten oli ihan mahtavii!!! :DDD


      • ...
        -][=][-][-][V][- Fani kirjoitti:

        Muuten oli ihan mahtavii!!! :DDD

        heti ku se tulee kauppoihin! Ja muuten "pörje", jos sua ei "paskaakaan kiinnosta" ni miks sit oot täällä?


      • HIM_FOREVER

        Mulla kuuluu vaan kans ne kolme... Siin alhaallahan lukee jotain et saatavilla vaan nää biisit..
        Mutta ei voi muuta sanoa ku että taas tulee hyvä levy!!


      • heartagramgirl
        HIM_FOREVER kirjoitti:

        Mulla kuuluu vaan kans ne kolme... Siin alhaallahan lukee jotain et saatavilla vaan nää biisit..
        Mutta ei voi muuta sanoa ku että taas tulee hyvä levy!!

        Tos alhaalla lukee et toi versio siitä levystä missä on noi kaks bonus-biisiä,olis joku "Limited Fan Edition". Mitenköhän paljon niitä sitten on tehty? Tovottavasti ei tuu kiire,koska mä toivoisin ainaki et mä ehtisin ostaa ton limitedin...


      • MstrOfPupts
        heartagramgirl kirjoitti:

        Tos alhaalla lukee et toi versio siitä levystä missä on noi kaks bonus-biisiä,olis joku "Limited Fan Edition". Mitenköhän paljon niitä sitten on tehty? Tovottavasti ei tuu kiire,koska mä toivoisin ainaki et mä ehtisin ostaa ton limitedin...

        Mä jostakin kyllä kuulin, että tota limited editionia sais tällä kertaa ainoastaan tilattua HIMin nettisivuilta. En oo kyllä 100% varma, mutta aika varma kuitenkin. Sieltä vaan tilaamaan sitten. Siinä on ne pari lisä biisiä ja se ihme taide/tatska/hommeli/juttu. Siis se homma kun sai lähettää itsestään ja HIM tatuoinnneista kuvia heartagram.comiin. Ne jotka siihen valittiin, pääsee sitten jotenkin olemaan niissä limited editionin kansissa messissä.


      • minä
        heartagramgirl kirjoitti:

        Tos alhaalla lukee et toi versio siitä levystä missä on noi kaks bonus-biisiä,olis joku "Limited Fan Edition". Mitenköhän paljon niitä sitten on tehty? Tovottavasti ei tuu kiire,koska mä toivoisin ainaki et mä ehtisin ostaa ton limitedin...

        Onks kellään tietoo minne se lilylazer on häippässy täältä? Sillä ku oli niin hyvät mielipiteet joka asiaan,olis kiva jos nää fanit alkais pikkuhiljaa heräillä horroksestaan ku sen uuden levyn ilmestyminen on jo aika lähellä. Viimeks kunnolla keskusteltiin siitä DVD:stä ja siitähän jo on aikaa...


      • heartagramgirl
        MstrOfPupts kirjoitti:

        Mä jostakin kyllä kuulin, että tota limited editionia sais tällä kertaa ainoastaan tilattua HIMin nettisivuilta. En oo kyllä 100% varma, mutta aika varma kuitenkin. Sieltä vaan tilaamaan sitten. Siinä on ne pari lisä biisiä ja se ihme taide/tatska/hommeli/juttu. Siis se homma kun sai lähettää itsestään ja HIM tatuoinnneista kuvia heartagram.comiin. Ne jotka siihen valittiin, pääsee sitten jotenkin olemaan niissä limited editionin kansissa messissä.

        Se on totta että niitä limited edition-levyjä saa vaan heartagram.com:ista! Mul ei oo luottokorttii eli mä en saa sitä. Sääli,mä olisin halunnu sen niiden kahen bonus biisin takii...


      • ----

        Mulla ei kuulu mikään..=(


    • jytää

      Linkistä!. Toi Vampire heart kuulosta heti tosi tosi hyvältä, jotenki niin HIMIÄ että...

      • heartagramgirl

        Mäki tykkään. Ruisrockissa kuullaan sit varmaan lisää. :)


    • vilkkubaba

      en mä näitä kuuntelee pysty pitääkö olla joku tietty ohjelma tai jotai semmost?

      • hhh

        Ei pidä olla mitään erityistä ohjelmaa,eikä ne kaikki siis mullakaan kuulu.


      • lilylazer

        Tietenkään vielä voikkaan kuunnella, kun levykään ei ole vielä ilmestynyt :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8248
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4668
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe