Kuunnelkaa!

heartagramgirl

Täällä voitte kuunnella HIMin Dark Light levylle tulevii biisejä,ne on kyl livenä esitettyjä,mut ei haittaa,koska hyvältä toi silti kuulostaa. :)

http://www.h-i-m666.com/heartless666/query.htm?cd=darklight

20

1664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Juu. Hyvältä kuulostaa. :)

• ...

Mä TIESIN et toi Pörje on Pellemeininki! Paljastuit! Pelkuri,käyttäisit vaan sitä omaa nimimerkkiäs ta opettelisit kirjottamaan noi "Pörje"-viestit jotenkin ovelalla tavalla etkä sillee et laitat noit tyhmii "EVVK"-tyylisiä linkkejä.

Mut asiaan: Mustaki noi kuulosti sika hyvältä! Varsinki "Vampire Heart".

• Pörje
        ... kirjoitti:

Mä TIESIN et toi Pörje on Pellemeininki! Paljastuit! Pelkuri,käyttäisit vaan sitä omaa nimimerkkiäs ta opettelisit kirjottamaan noi "Pörje"-viestit jotenkin ovelalla tavalla etkä sillee et laitat noit tyhmii "EVVK"-tyylisiä linkkejä.

Mut asiaan: Mustaki noi kuulosti sika hyvältä! Varsinki "Vampire Heart".

Eikö se jo saatana mee kaaliin että en ole pellemeininki, hahhahhaa taitaa pissiksiä vituttaa. Tuo linkki kyllä oli pellemeiningin viestistä kopsattu. Kiinnostaa ku kilo paskaa toi sivu.

• ......
        Pörje kirjoitti:

Eikö se jo saatana mee kaaliin että en ole pellemeininki, hahhahhaa taitaa pissiksiä vituttaa. Tuo linkki kyllä oli pellemeiningin viestistä kopsattu. Kiinnostaa ku kilo paskaa toi sivu.

Kaikki HIMistä tykkäävätkö on pissiksiä? Kuule ei sulla hyvin mene, jos noin ajattelet.

• For You

Kuuluuko teillä noi kaikki? Miulla vain Vampire Heart, Poison Heart ja Killing Loneliness.

• -][=][-][-][V][- Fani

Noissa biiseissä ei oikee tuntunu olevan sellasta... Voimakkuutta,taiteellisuutta ja kauneutta... En osaa kyll kunnoll selittää, mut toivottavasti se johtu vaan ku se oli livenä esitetty, mut muuten hyvä! :D Kuka aikoo ostaa ton levyn? Mä ainakin...

• -][=][-][-][V][- Fani
        -][=][-][-][V][- Fani kirjoitti:

Noissa biiseissä ei oikee tuntunu olevan sellasta... Voimakkuutta,taiteellisuutta ja kauneutta... En osaa kyll kunnoll selittää, mut toivottavasti se johtu vaan ku se oli livenä esitetty, mut muuten hyvä! :D Kuka aikoo ostaa ton levyn? Mä ainakin...

Muuten oli ihan mahtavii!!! :DDD

• ...
        -][=][-][-][V][- Fani kirjoitti:

Muuten oli ihan mahtavii!!! :DDD

heti ku se tulee kauppoihin! Ja muuten "pörje", jos sua ei "paskaakaan kiinnosta" ni miks sit oot täällä?

• HIM_FOREVER

Mulla kuuluu vaan kans ne kolme... Siin alhaallahan lukee jotain et saatavilla vaan nää biisit..
        Mutta ei voi muuta sanoa ku että taas tulee hyvä levy!!

• heartagramgirl
        HIM_FOREVER kirjoitti:

Mulla kuuluu vaan kans ne kolme... Siin alhaallahan lukee jotain et saatavilla vaan nää biisit..
        Mutta ei voi muuta sanoa ku että taas tulee hyvä levy!!

Tos alhaalla lukee et toi versio siitä levystä missä on noi kaks bonus-biisiä,olis joku "Limited Fan Edition". Mitenköhän paljon niitä sitten on tehty? Tovottavasti ei tuu kiire,koska mä toivoisin ainaki et mä ehtisin ostaa ton limitedin...

• MstrOfPupts
        heartagramgirl kirjoitti:

Tos alhaalla lukee et toi versio siitä levystä missä on noi kaks bonus-biisiä,olis joku "Limited Fan Edition". Mitenköhän paljon niitä sitten on tehty? Tovottavasti ei tuu kiire,koska mä toivoisin ainaki et mä ehtisin ostaa ton limitedin...

Mä jostakin kyllä kuulin, että tota limited editionia sais tällä kertaa ainoastaan tilattua HIMin nettisivuilta. En oo kyllä 100% varma, mutta aika varma kuitenkin. Sieltä vaan tilaamaan sitten. Siinä on ne pari lisä biisiä ja se ihme taide/tatska/hommeli/juttu. Siis se homma kun sai lähettää itsestään ja HIM tatuoinnneista kuvia heartagram.comiin. Ne jotka siihen valittiin, pääsee sitten jotenkin olemaan niissä limited editionin kansissa messissä.

• minä
        heartagramgirl kirjoitti:

Onks kellään tietoo minne se lilylazer on häippässy täältä? Sillä ku oli niin hyvät mielipiteet joka asiaan,olis kiva jos nää fanit alkais pikkuhiljaa heräillä horroksestaan ku sen uuden levyn ilmestyminen on jo aika lähellä. Viimeks kunnolla keskusteltiin siitä DVD:stä ja siitähän jo on aikaa...

• heartagramgirl
        MstrOfPupts kirjoitti:

Mä jostakin kyllä kuulin, että tota limited editionia sais tällä kertaa ainoastaan tilattua HIMin nettisivuilta. En oo kyllä 100% varma, mutta aika varma kuitenkin. Sieltä vaan tilaamaan sitten. Siinä on ne pari lisä biisiä ja se ihme taide/tatska/hommeli/juttu. Siis se homma kun sai lähettää itsestään ja HIM tatuoinnneista kuvia heartagram.comiin. Ne jotka siihen valittiin, pääsee sitten jotenkin olemaan niissä limited editionin kansissa messissä.

Se on totta että niitä limited edition-levyjä saa vaan heartagram.com:ista! Mul ei oo luottokorttii eli mä en saa sitä. Sääli,mä olisin halunnu sen niiden kahen bonus biisin takii...

• ----

Mulla ei kuulu mikään..=(

• jytää

Linkistä!. Toi Vampire heart kuulosta heti tosi tosi hyvältä, jotenki niin HIMIÄ että...

• heartagramgirl

Mäki tykkään. Ruisrockissa kuullaan sit varmaan lisää. :)

• vilkkubaba

en mä näitä kuuntelee pysty pitääkö olla joku tietty ohjelma tai jotai semmost?

• hhh

Ei pidä olla mitään erityistä ohjelmaa,eikä ne kaikki siis mullakaan kuulu.

• lilylazer

Tietenkään vielä voikkaan kuunnella, kun levykään ei ole vielä ilmestynyt :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe