Kaupoissa on tilaa liikkua, eikä turhan ruuhkaista. Kaikkea löytyy ja tavaraa on, kuten myös ammattinsa osaavia myyjiä auttamassa asiakkaita valinnoissa, sillä vain osa näyttää lakkoilevan.
Lakko, mutta silti kauppaan
18
342
Vastaukset
- Anonyymi
Joko nyt taas uusi lakkopsykoosialoitus. Kivat sulle, hae apua.
- Anonyymi
Saman huomasin itse, suorastaan terapeuttinen kokemus kun hyllyt notkuvat tavaraa ja on tilaa kulkea.
Tulin siihen johtopäätökseen että kaupoissa on ihan liikaa henkilökuntaa.- Anonyymi
Varmasti oli tilaa kulkea. Et ehkä ymmärrä että miksi oli. No ilmeisesti elät muutekin muidenkin siivellä. Olet ilmeisesti näitä tunnettuja minä itse kaheleita jotka ei ymmärrä kokonaisuutta. Mutta kuten sanoit että tilaa oli ja vain te.
- Anonyymi
"terapeuttinen kokemus kun hyllyt notkuvat tavaraa ja on tilaa kulkea."
Hyvä noin. Ilmeisesti sinäkin vain kävit toteamassa mikä tilanne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti oli tilaa kulkea. Et ehkä ymmärrä että miksi oli. No ilmeisesti elät muutekin muidenkin siivellä. Olet ilmeisesti näitä tunnettuja minä itse kaheleita jotka ei ymmärrä kokonaisuutta. Mutta kuten sanoit että tilaa oli ja vain te.
Mielipiteesi ei kiinnosta ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteesi ei kiinnosta ketään.
No ainakin sinua näytti kiinnostavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin sinua näytti kiinnostavan.
Mene jonne äitillesi puhumaan kauppakäyntisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene jonne äitillesi puhumaan kauppakäyntisi.
Mikä ongelmasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla äidin lupa kirjoittaa tänne?
- Anonyymi
Menen aamulla kauppaan ja jos en ole tervetullut niin asioin jatkossa toisessa kaupassa
- Anonyymi
Joo joo. Mitähän vielä. Menisit vaikka ensimmäistä kertaa elämässäsi töihin. Se vasta maailman ihme olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo. Mitähän vielä. Menisit vaikka ensimmäistä kertaa elämässäsi töihin. Se vasta maailman ihme olisi.
Heh heh,mulla työvuosia takana jo yli 40. Ei lomautuksia eikä lakkoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh,mulla työvuosia takana jo yli 40. Ei lomautuksia eikä lakkoja
9€ päivä tukityöllistämistä ei lasketa työksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9€ päivä tukityöllistämistä ei lasketa työksi
Eikä vissiin tukea makseta 40vuotta,voit toki olla poikkeus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä vissiin tukea makseta 40vuotta,voit toki olla poikkeus
Tollanen 15vee wannabe kokoomusjonne ei työnteosta tiedä mitään. 40 vuotta, buahahaha. Mee kotiin kasvaa ja karvottuu jonne.
- Anonyymi
Homojen hommaa on syödä lakritsia.. eiköhän ne saa sitä tarpeeksi kun syövät persettä mieheltä ennen kuin kyrpä perseen ja kunnon pano sitten kauan ja laueta miehen sisään kuumat spermati oikein kunnolla.
- Anonyymi
mitä te siellä kaupassa rahattomana pyöritte, leipä jono on teidän paikka 😆😆😆
- Anonyymi
Tarkoitatko leipäjono ? Leipä jono😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225968Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745282059Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk261366Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111263Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861123Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64991
- 65931
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59915Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24914