Olen asunut kymmenisen vuotta ns hyvässä taloyhtiössä, ja olen viihtynyt. Kunnes pari vuotta sitten iäkäs henkilö myi osakkeensa ja sen osti nuorehko henkilö. Vähitellen homma on karannut käsistä. Asunnossa ramppaa erilaista narkkia, yöt mekastetaan, ovia paiskotaan. Huoneistooni ja rappukäytävään leviää ilmelä, ällöttävä haju, joka tarttuu myös vaatteisiin.
Poliisi on käynyt useaan otteeseen, mutta jokainen saa tehdä asunnossaan mitä haluaa. Jotta taloyhtiö pystyisi antamaan varoituksen, pitäisi saada vähintään kahdelta nimi. Muut asukkaat pelkäävät, eivät uskalla laittaa nimeään.
Tähänkö on tultu? Narkkeja paapotaan, oikeus tuntuu olevan loppuun asti heidän puolellaan.
Voin toki myydä osakkeeni, mutta en tahtoisi. Taloyhtiö on hyvä, asuntoni on remontoitu, ym. Alkaa voimat loppua. Onko kokemuksia?
Huumeet taloyhtiössä
15
128
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla oli kerran yläkerrassa pari narkkia, naputtelivat jotain aamuyöhön asti. Ja minä raukka jouduin heräämään töihin 5.30. Valitin isännöitsijälle. Hän muistaakseni käski minun soittaa heille ja sanoa: " Tuo häiritsee!" Tein sen. Se auttoi vähän. Sitten osakkeenomistaja sai kuulla, ne asuivat siinä asunnossa laittomasti. Saivat häädön.
Minä kehoitan; Valita isännöitsijälle. Älä anna periksi. Pyri saamaan muita valittajia mukaan. Kyllä te saatte heidät pois.- Anonyymi
Isännöitsijälle on valitettu useasti. Jotta asia etenisi lain mukaisesti, pitää olla vähintään kahdelta ihmiseltä nimet. Näin pystytään antamaan lain mukaan virallinen varoitus ja sitä kautta asunnon haltuunotto. Asukkaat pelkäävät allekirjoittaa. Ymmärrän hyvin. Ja tuo narkki siis omistaa asunnon.
- Anonyymi
Taloyhtiö vastaa rakenteiden tiiveydestä. Asunnosta toiseen ei kuulu levitä mitään hajuja. Pyydä isännöitsijää tilaamaan ilmavuotojen selvittely ja korjaus. Muistuta, että rakenteiden tiiveys ja ilmanvaihtoa ovat taloyhtiön kunnossapitovastuulla.
- Anonyymi
Narkkiko olisi ostanut asunnon naapuristasi, ei kuulosta uskottavalta, niillä tyypeillä on muuta käyttöä rahalle ja muutko eivät uskalla laittaa nimeään ilmoitukseen isännöitsijälle, ei kuulosta tuokaan uskottavalle. Vai onko niin, että sinä olet ainut joka kokee naapurin häiritseväksi?
Jos kämppä on laitettu vuokralle, silloin pitää ottaa yhteyttä vuokranantajaan, sen tekee kyllä isännöitsijäkin, jos asukkaasta on valitettu.- Anonyymi
Voi sinua. Kyllä kuplassa elät. Oletko kuullut ns rahasukujen (rappio) jälkeläisistä, joille jonkun kaksion, kolmion osto arvoalueeltakin, on pikku juttu. Pappa betalar, jos omat hynät loppuu aineisiin. Ja yleensä tuon porukan ei edes tarvitse ostaa asuntoa, vaan suku tekee pari siirtoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua. Kyllä kuplassa elät. Oletko kuullut ns rahasukujen (rappio) jälkeläisistä, joille jonkun kaksion, kolmion osto arvoalueeltakin, on pikku juttu. Pappa betalar, jos omat hynät loppuu aineisiin. Ja yleensä tuon porukan ei edes tarvitse ostaa asuntoa, vaan suku tekee pari siirtoa.
Elät itse harhaisessa kuplassa, rahasuvut tuskin ostaa narkomaani lapselleen asuntoa ja rahasukuja ei edes ole montaa ole tässä maassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elät itse harhaisessa kuplassa, rahasuvut tuskin ostaa narkomaani lapselleen asuntoa ja rahasukuja ei edes ole montaa ole tässä maassa.
Kyllä ostavat. En ole aloittaja, mutta samassa kerrostalossa kuin itse asun asuu erään paikallisen miljonääri-yrittäjän poika omistusasunnossa. Hän omistaa kämpän ja dokaa kaikki päivät. Porukat ilmeisesti lykkäävät rahaa pojan tilille. Poika ei käy töissä missään. Hän on näitä rahasuvun mustia lampaita, työttömiä alkoholisteja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ostavat. En ole aloittaja, mutta samassa kerrostalossa kuin itse asun asuu erään paikallisen miljonääri-yrittäjän poika omistusasunnossa. Hän omistaa kämpän ja dokaa kaikki päivät. Porukat ilmeisesti lykkäävät rahaa pojan tilille. Poika ei käy töissä missään. Hän on näitä rahasuvun mustia lampaita, työttömiä alkoholisteja.
Nyt oli kyse narkomaanista, en usko, että sellaiselle kukaan ostaa asuntoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin!! Tuota tarkoitin edellä. Suvut, joissa on ns. Vanhaa rahaa ja omaisuutta. Niitä oikeasti on tänäkin päivänä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin!! Tuota tarkoitin edellä. Suvut, joissa on ns. Vanhaa rahaa ja omaisuutta. Niitä oikeasti on tänäkin päivänä!
On tietysti rahasukuja olemassa, mutta äärimmäisen harvassa niitä on kenenkään naapurissa ja vielä harvinaisempaa, että jälkikasvu olisi narkkeja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On tietysti rahasukuja olemassa, mutta äärimmäisen harvassa niitä on kenenkään naapurissa ja vielä harvinaisempaa, että jälkikasvu olisi narkkeja.
Asut varmaan jossain landella. Kokeile asua esim. Töölö, Meilahti, Munkkiniemi, Eira.
- Anonyymi
Muuta pois. Itse muutin pois kun naapurissa asui huumeidenkäyttäjiä. Heillä on ihan omat säännöt .
- Anonyymi
Ei kannata muuttaa pois. Eräs ystäväni muutti pois ja kohta siellä uudessakin asunnossa oli häikkää. Suosittelisin ottamaan selvää, kuka asunnon omistaa ja valittakaa!
Luulisi jonkun muunkin alkavan. Soita ovikelloa ja pyydä lähinaapureita apuun.
Minä olen päättänyt taistella asunnostani. Se on kannattanut. Yksikin pimputti pianoa puoliyöhön asti. Sain minä sen lopulta, että 21.00 on pianon pimputuksen loputtava.- Anonyymi
Itse en muuttanut heti pois narkkareiden naapurista vaan sen jälkeen kun heidän narkkarituttavat muuttivat siihen. Mulle riitti ne ekat huumeidenkäyttäjät ja en jaksanut enää niitä uusia narkkarinaapureita. Mä en olis jaksanut enää alkaa kerää nimiä uutta häätöä varten. Oli parempi että muutin itse pois.
- AnonyymiUUSI
Eikö se nyt ole jo nähty, että tässä yhteiskunnassa rikollisia, ym, suojellaan ja paapotaan loppuun asti. Pitää olla valtavasti todisteita ja faktaa ennen kuin mikään asia liikahtaa eteenpäin. Rikoksen uhrit harvoin saavat mitään sympatioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392105Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1881559- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151118
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70894
- 250886