Ilomantsi asuinpaikkana?

Anonyymi-ap

Onko se rauhallinen paikkakunta? Riehuuko jengit sielläkin?

27

1624

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rauhallista on

• Anonyymi

Mummot korkeintaan kassajonossa

• Anonyymi

On rauhallinen ja mukava paikka. Olen itse asunut aiemmin ympäri suomea, mutta Ilomantsi tuntuu ehkä parhaalta. Kaikki elämän edellytykset löytyy ja väki ei ole erityisen v-mäistä ja keljua. Kunhan et itse tuo mitään kyttäyskulttuuria tai EU standardeja tai Woke ajattelua tänne. Sinustahan paljon myös riippuu itsestäsi asujana, että millainen vastaanotto on.

• Anonyymi

Kuulostaa lupaavalta. En todellakaan itse ole mikään kyttääjä, vaan enemmänkin omien teideni kulkija.. EU ja woke on kirosanoja minulle. En paljon muuta tarvitse kuin ruokakaupan, kuntosalin ja uimahallikin siellä taitaa olla. Luonnosta plussaa kun sitä siellä riittää.

• Anonyymi

No kyttäys ja juorukulttuuria täältä kyllä löytyy ihan omasta takaakin

• Anonyymi

Se on yleistä kaikkialla.

• Anonyymi

Kyllä tietyt tyypit kuppiloissa juoruavat suu vaahdossa ja sylki suusta roiskuen. Muita haukutaan ja omaa erinomaisuutta ja kaiken osaavuutta kehutaan.

• Anonyymi

Vai semmoisia olette.

• Anonyymi

Kaikki talot haisoo

• Anonyymi

Paska paikka kaikki rakennukset on homeessa ja bubbilossa tapellaan joka viikon loppu. Viimenen paikka mualimassa minne kannattaa muuttaa. Suojärvellä olis parempi asua.

• Anonyymi

mee vain sinä paskaukko sinne suojärvelle,siellä sulle pannaan hilut kinttuihin heti rajantakana ja paluuta ei ole, se on tommoselle kahjulle sopiva paikka.

• Anonyymi

Sulla varmaan ollu siellä hilut kintuissa. Isän maan petturi tietennii. Käynnä siellä tankkaamassa ja vero petokseen sortunna. Voi voi.

• Anonyymi

Hyvä paikka asua, rauhallinenkin. Korkea työttömyys on työikäisten mieltä painava asia, johon toivoisi ratkaisua. Paikallinen puutarha lopetti. Siellä kuitenkin kausityöläisiä oli. Kunta vähentää henkilökuntaa ja kausityöntekijöiden palkkaamista. Toimeentulon kannalta harkitsisin vakavasti muuttaisinko, jos ei työtä ole tiedossa.

• Anonyymi

Huono homma kun päättivät lokakaivojen tyhjennykset isolle firmalle.samoin muu jätehuolto.olisi ollut paikallisille töitä.nyt meitä viedään kun pässiä narussa.

• Anonyymi

Demari Mainosen akan syytä, kepluil itelleen eläkeviran tällä tavalla. Perus demari toimintaa

• Anonyymi

Eikös tämäkin johtunut yhden ainokaisen yrittäjän saamattomuudesta, kun ei viitsinyt raportoida kuinka monta kakkalitraa on käynyt imeskelemässä? Taisi olla taas mantsilaisten saamattomuutta tämäkin asia

• Anonyymi

Mökkijä ja taloja on tyhjillään pilvin pimein. Nuoret muuttaa pois 100 prosentin varmuudella kaikki jos haluaa työllä pääsä elättää tai muuten menestyy ja sivistyy elämässä. Tiällä jiäpi yksinkertaseks ja pöpiks.

Sisä il ma ongelman aiheuttaa ilomantsissa teknisen puolen laiska vaki henkilöstön. Rakennus miehet Pekka ja Pätkä sekä kiinteistö huoltajat ja laitos miehet,työtä vieroksutaan se on pahasta siinä kulttuurissa. Tuliskoon tunti päivässä töitä...?. Suodatimet jääpii vaihtamatta ja pöllytellään paikkoja auki miten sattuu ja ilmastoinnit suljetaan.

Oon hirmu herkkä homeelle vainuun heti jos missä on. Kuhtuut aina jos epäilööt niin minut paikalle. Yleensä mänöö purkuun rakennukset sen jäläkeen. Purkuun tuomitsevat kylön taloja

• Anonyymi

xDDD

• Anonyymi

Rapiat kuusi vuotta olen asunut, on ollu vallan mainio paikka. Luontoa ja omaa rauhaa riittää. Hyvä paikka lasten kasvaa, ei ole hirveästi epäterveellisiä houkutuksia. Onhan täällä toki omat miinukset, kuten tappokiimaiset metsästäjät ja suvaitsemattoman punaniskajuntit. Onneksi heitä ei tarvitse paljoa katsella ja kuunnella jos pysyy omissa oloissaan.

• Anonyymi

Eikö ne sun kakarat myyneet niitä niksapusseja eile?

• Anonyymi

Onhan täällä valitettavasti noita motoristikengejä ja muita pikkurikollisia.

• Anonyymi

Ei ole ensimmäistäkään motoristijengiä Ilomantsissa
        -Motoristi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Motoristi

Ei niin, kaikki on hyvin eikä mitään vikaa ole missään. Motoristijengejä ei ole eikä ole koskaan ollutkaan, eikä tule olemaan. Olemme kaikki kuuliaisia kansalaisia täällä hei ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Motoristi

Joo niin juu, ne olikin Mantsin Martat nahkaliiveissä huumeita Tornilla taas myymässä.

• Anonyymi

Se on hyvä puoli että kylän ukot ja akat tietää asiasi paremmin kun itse.et ole jopa yhtään perillä omista asioista.parempi kysyä juoruilijoilta.

• Anonyymi

Tiällä muut tietää siun asiat paremmin mitä sinä ihe, vielä parempi on se että muut tietää sinusta/siun tekemisistä sellasia asioita mitä et oo itekkään tienny :D

• Anonyymi

Hieno kylä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      107
      3199
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      241
      2019
    3. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      61
      1939
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      136
      1869
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1372
    6. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      96
      1275
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      61
      1195
    8. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      85
      1179
    9. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      59
      1167
    10. Millaistakohan

Sun kanssa suhde olisi?
      Ikävä
      69