Onko se rauhallinen paikkakunta? Riehuuko jengit sielläkin?
Ilomantsi asuinpaikkana?
12
1059
Vastaukset
- Anonyymi
Rauhallista on
- Anonyymi
Mummot korkeintaan kassajonossa
- Anonyymi
On rauhallinen ja mukava paikka. Olen itse asunut aiemmin ympäri suomea, mutta Ilomantsi tuntuu ehkä parhaalta. Kaikki elämän edellytykset löytyy ja väki ei ole erityisen v-mäistä ja keljua. Kunhan et itse tuo mitään kyttäyskulttuuria tai EU standardeja tai Woke ajattelua tänne. Sinustahan paljon myös riippuu itsestäsi asujana, että millainen vastaanotto on.
- Anonyymi
Kuulostaa lupaavalta. En todellakaan itse ole mikään kyttääjä, vaan enemmänkin omien teideni kulkija.. EU ja woke on kirosanoja minulle. En paljon muuta tarvitse kuin ruokakaupan, kuntosalin ja uimahallikin siellä taitaa olla. Luonnosta plussaa kun sitä siellä riittää.
- Anonyymi
No kyttäys ja juorukulttuuria täältä kyllä löytyy ihan omasta takaakin
- Anonyymi
Se on yleistä kaikkialla.
- Anonyymi
Kyllä tietyt tyypit kuppiloissa juoruavat suu vaahdossa ja sylki suusta roiskuen. Muita haukutaan ja omaa erinomaisuutta ja kaiken osaavuutta kehutaan.
- Anonyymi
Vai semmoisia olette.
- Anonyymi
Kaikki talot haisoo
- Anonyymi
Paska paikka kaikki rakennukset on homeessa ja bubbilossa tapellaan joka viikon loppu. Viimenen paikka mualimassa minne kannattaa muuttaa. Suojärvellä olis parempi asua.
- Anonyymi
mee vain sinä paskaukko sinne suojärvelle,siellä sulle pannaan hilut kinttuihin heti rajantakana ja paluuta ei ole, se on tommoselle kahjulle sopiva paikka.
- Anonyymi
Sulla varmaan ollu siellä hilut kintuissa. Isän maan petturi tietennii. Käynnä siellä tankkaamassa ja vero petokseen sortunna. Voi voi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869