Oikeesti tällä palstalla törmää jo päivittäin ihan täysin turhiin keskustelu aloituksiin joilla ei oo mitään päätä taikka häntää. Siis eikö teillä joillakin siellä muuta tekemistä?
Nyt ihan oikeasti asettukaa jo
16
522
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö näitten palstojen tarkoituskin juuri ole keskustella milloin mistäkin, ei aina niin järkevistä ja tärkeistä asioista?? Eikä näitä ole pakko lukea. Ei kannata tätäkään asiaa niin vakavasti ottaa.
- Anonyymi
Niin justiin.
- Anonyymi
Kertoo paljon nämä keskustelut Millasta porukkaa siellä Suomussalmella asuu..
- Anonyymi
No juuri niitä Milloja! NPC
- Anonyymi
Tässä niistä yksi!
- Anonyymi
Kun jättää lääkkeet ottamatta tulee joillakin ahaaa,,,elämyksiä ja täytyy saada jotain purkaa kirjoituksen merkeissä.
- Anonyymi
Puhutko omasta kokemuksesta ja lääkkeiden unohtamisesta?
- Anonyymi
Just näin
- Anonyymi
Ei aina tartte olla kuivaa asiaa, voi hullutella välillä.
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on!
- Anonyymi
Mielenkiintoinen ja aiheiltaan monipuolinen keskustelupalsta,jatketaan samaan malliin!
- Anonyymi
Mistä täällä keskusteltaisiin jos ei näistä asioista?
- Anonyymi
Ihan sama. Tämä on paskapalsta. Ei kannata ottaa vakavasti.
- Anonyymi
Joku täällä vaahtosi että ois pitänyt ilmavoimille hankkia Gripenit jenkkikoneiden sijaan, ei onneksi hankittu, Trump torppaa Gripen hankinnat koska niissä käytetään myös jenkkiosia.
- Anonyymi
Mitä on asettuminen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752