Keuruu-Multia alueen avoterveydenhoitoa suunnitellaan siirrettäväksi Mehiläisen hoidettavaksi. Syynä on byrokratia, joka estää palkkaamasta lääkäreitä Sote-alueille yksilöllisillä sopimuksilla, kuten yksityiset tekevät. Vuokralääkärit näillä asemilla ovat tulleet liian "kalliiksi", eikä omia lääkäreitä ole etsitty tehokkaasti.
https://yle.fi/a/74-20144848
Sote-alueet siirtävät avoterveydenhoidon yksityisille
6
226
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän oikeistotrulleilla ei olekaan mitään sanomista, kun ovat paljastuneet "laillisiin" terveydenhoidon siirtoihin yksityisille.
Ei kannata yhtään ihmetellä miksi Sote-alueet ovat sekaisin, kun oikeisto on laittanut sinne sirkuksen pystyyn, ja oikeistohallitus vie rahoitusta pala kerrallaan.- Anonyymi
PetteRISMIN sopeuttamisat.
SAIRASTAKAA KOTONA,
- Anonyymi
Kuinka näitä yksityisiä valvotaan? Orpo!
Toinen laskuttaa liikaa ja toinen säästää potilaan tilan valvonnassa, jolloin potilas kuolee. Nämä yksityiset ovatkin todellisia arvauskeskuksia. - Anonyymi
Oikeisto: Heikot sortuu elon tiellä, herrat senkun porskuttaa!
- Anonyymi
Sanni Lotto-Laasonen: Yksityistetään, yksityistetään. Valtion rahat pitää tyrkyttää monikansallisille terveysjätelle. Sillä Suomi pelastetaan.
- Anonyymi
ensin yksityisellä hoidetaan lupia, eilen olin juuri ajo kortiin liityvissä asioissa,
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477