Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
Mitä ajattelet kun
69
1100
Vastaukset
- Anonyymi
Maailman sinisin taivas❤️
- Anonyymi
Näetkö vastarakkautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näetkö vastarakkautta?
Näen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näen...
Hyvä!
- Anonyymi
Kerran vain katsonut lähempää, niin en osaa sanoa,. Ei se ainakaan inhoa ollut 🤔
- Anonyymi
Näen jotain todella pelottavaa.
- Anonyymi
Rakkaan kullan
- Anonyymi
🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥰
🩵…
- Anonyymi
Ajattelen, etten voi katsoa liian pitkään, ettei tunteeni paljastu, vaikka se taitaa olla jo myöhäistä, joten ei sillä ole väliä enää. Luulen, että hän ktllä tietää.
Hänen silmissään näen tilanteesta riippuen epävarmuutta, ujoutta, lämpöä, kiinnostusta. Vähän aikaa sitten hän katsoi mua silmiin näyttäen siltä, että hänellä oli jotain sanottavaa.- Anonyymi
En minä tiedä. Miten minä voisin tietää. Hän ei kerro, jos olisi jotain kerrottavaa, enkä kyllä minäkään. Paljon sanomatta jää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tiedä. Miten minä voisin tietää. Hän ei kerro, jos olisi jotain kerrottavaa, enkä kyllä minäkään. Paljon sanomatta jää.
Sä et ole hän. On vaikea selittää sitä, mutta me kyllä ollaan jo tosi auki toisillemme. Se, miten me katsotaan toisiimme, miten ja mitä sanomme ja miten toimimme. Me ollaan tosi lähellä jo sitä, että jotain oikeasti tapahtuu tai sit sanotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et ole hän. On vaikea selittää sitä, mutta me kyllä ollaan jo tosi auki toisillemme. Se, miten me katsotaan toisiimme, miten ja mitä sanomme ja miten toimimme. Me ollaan tosi lähellä jo sitä, että jotain oikeasti tapahtuu tai sit sanotaan.
No mutta tämähän tarkoittaisi palstasetä kaiken järjen mukaan sitä, että voisitte aistia tämän olemattoman toisen osapuolen kanssa toisianne toisaalla.
- Anonyymi
Itsellä alkoi valumaan pmehut reisiä pitkin. Oli pakko käydä vessassa.
- Anonyymi
Anteeksi siitä. Olin ajattelematon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi siitä. Olin ajattelematon.
Ei tarvitse pyytää anteeksi. Reagoin voimakkaammin, koska tykkään. Katsele toki lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse pyytää anteeksi. Reagoin voimakkaammin, koska tykkään. Katsele toki lisää.
Järki päässä pidettävä.
- Anonyymi
Näinkö voimakkaaksi arvelet itsestäsi kirjoitteleva äijä tämän efektisi? Fake it until you make it thsp
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järki päässä pidettävä.
Sinulla se on kaiken näkemäni perusteella ottanut loparit, palstaäijän kiihkeään fantasiointiin osallistuva…
- Anonyymi
Mietin että miten joku voi olla niin täydellisesti läsnä siinä hetkessä? Hänen silmissä näkyy rakkaus.
Huoh... - Anonyymi
Hänen ainutlaatuisen
- Anonyymi
Ihan kuin kuollut kala. Pillillä tyhjäksi imetty ihmiskuori. Ei ole mitään siellä sisällä enää. Tyhjää vaan. Elävä kuollu.
- Anonyymi
Ruman kuusen. J
- Anonyymi
Näen taivaan hänen silmistään. Lue mitä hän halusi sinun tietävän kohdasta kuinka hyvin tunnet kaivattusi...Ne viimeiset viestit monine sydämineen oli häneltä ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Niistä ruskeista silmistä näkyi maailma, josta olisin niin halunnut päästä osalliseksi.
- Anonyymi
Sängyssä maattiin. Luvattiin joskus aikanaan ettei koskaan jätetä toisiamme. ❤️🔥 Vihriä simmut tuijotti toisiaan.
- Anonyymi
Paljon tunteita
- Anonyymi
Milloin näit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin näit?
Liian kauan sitten ❤️
- Anonyymi
Ei minulla ole kaivattua!
- Anonyymi
En tiedä missä mennään.
- Anonyymi
Paljon tunteita ja yllätyin kuinka ihanat nappisilmät en huomannut mitään muuta silloin.
- Anonyymi
Ihana RAKAS
- AnonyymiUUSI
JoO samoin ,sulla on ne keyssss KÄYTÄTSÄ
-tulevalta vaimoltasi
- Anonyymi
Ujon oloinen mies.
- Anonyymi
Plus jää tuijottamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plus jää tuijottamaan.
Jep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plus jää tuijottamaan.
Plus niin tekee nainenkin, hahaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plus niin tekee nainenkin, hahaa!
Joo.
- Anonyymi
Jos osaa oikein katsoa ni silmistähän voi nähdä yhtä jos toista
- Anonyymi
Ruskeat smaragdit säteilevät iloa.
- Anonyymi
Aika smooth line.
- AnonyymiUUSI
Smaragdit ovat vihreitä...
- AnonyymiUUSI
Hazel?
- Anonyymi
Nappisilmä nöpö kattelee ujosti 😁
- AnonyymiUUSI
Joo, silmistään vastauksen nään, oon täällä kuralla, mun omalla. Mmiau
https://m.youtube.com/watch?v=6Ms9q5pVspY - AnonyymiUUSI
En uskalla katsoa ja hän välttelee nykyään myös.
- AnonyymiUUSI
Sinähän sen välttelyn aloitit. Mieheltä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen välttelyn aloitit. Mieheltä
Voi olla, mutta aavistelin sinun katuvan.
- AnonyymiUUSI
Ruskeat silmäsi haluavat Suukon, J.
- AnonyymiUUSI
Yksi suukko ei kyllä riittäisi. Katdoppa seuraavan kerran pidempään.
- AnonyymiUUSI
Suukkoja ruskeaan Silmään!!!
- AnonyymiUUSI
Näen niin paljon läikehtävää, syvää vettä, että pelkään katsoa, etten huku kokonaan tähän kaikkeen. Roikun ihan reunalla, yhdellä kädellä, yhdellä sormella.
- AnonyymiUUSI
Näin jotain mitä en ole kertonut kenellekään muulle kuin hänelle itselleen, naiselle.
Tässä sinulle kukkia 💐
🐂- AnonyymiUUSI
Kerroitko siis IRL?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerroitko siis IRL?
Kyllä 🙂
22:45:46
- AnonyymiUUSI
En ajattele mitään. Joskus näen sen, että joku turhan takia on rakastunut minuun.
En ole sen arvoinen. Tulen satuttamaan jokaista, joka siihen sortuu. Vaikka en halua tehdä niin. Sellainen on minun kiroukseni.- AnonyymiUUSI
Aha
- AnonyymiUUSI
Et kivat silmät
- AnonyymiUUSI
Ajattelen, miten onnellinen olen hänen olemassaolostaan. Hänellä on niin kauniit siniset silmät.
- AnonyymiUUSI
Juopon katseen.
- AnonyymiUUSI
Lämpöä 💖 ja pikkasen ilkikurisuutta 😈🤭😘
- AnonyymiUUSI
Näen ja tunnen lämpöä, hellyyttä, lempeyttä, rakkautta. Siinä hän on, niin lähellä, mutta niin kaukana, elämäni mies.
- AnonyymiUUSI
Aika sentimentaalisia nämä kuvausten itsestäsi
- AnonyymiUUSI
Näen hänen silmistään myös, kun on tullut 😍🥰
- AnonyymiUUSI
Aika outoa jos et näkisi jos et ole sokea jos joku on tullut luoksesi !!!
- AnonyymiUUSI
Hymyn häivän 47 v. jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Olen 67 vuotias mies,ja elämässäni olen huomannut ettei rakkaus ole kestävää.
Ei kestä Jumalankaan rakkaus,ja sen huomaa siitä,että kaikki luodut ovat edelleen kirouksen alla,ja siksi ei ruokousvastauksia tule,oli usko miten vahva tahansa.
Kummallista on,että Jumala näyttää vihaavan eläimiäkin,ja antaa niille monenlaisia kärsimyksiä.
Seurakunnat vihaa täynnä,erityisesti harhaan menneet,kuten kouvolan ahdinkadun vapis.Toivoa ei useimmilla ole.Jenkkipastorin arvio oli,että pelastuneita kaikista seurakunnista olisi 3%.Oma arvioni on 2%.
Myönnän,että itsellänikin on vihaa.Vihaan suomen politiikkoja,jotka tahtovat tuhota suomen,jolleivat ole jo niin tehneet.Siten he raivaavat tietä antikristukselle.Jos luulette olevanne pelastuneita,on mahdollista joutuakin tuomiolla vasemmalle puolelle,muiden menestysteologien ym kirottujen joukkoon - AnonyymiUUSI
Katse ku tappajalla joissaki kuvissa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3262983Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä642721- 1231747
- 1181460
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691100
- 741089
- 701030