Täähän on siis seksipalsta eli voi kysyy seksiin liittyvistä asioista?
Okei eli miksei puoliso voi tehdä koskaan aloitteita? Vastausta en häneltä itseltään saa. En halua muita miehiä.
Aloitteet pitäisi aina tulla multa mutta jos en tarpeeksi usein tee aloitteita alkaa kiukku/mökötys. En ymmärrä miksei tee itse aloitetta vastavuoroisesti.
Seksiä on noin pari kertaa viikossa minun aloitteestani.
Myöskään ei tuu halauksia eikä pusuja hänen aloitteestaan. Onko tuo jotain alistamista vai mitä?
Nainen kysyy
Anonyymi-ap
3
128
Vastaukset
Voi olla alistamistakin. Voi olla, että pelkää saavansa pakit. Kun teet aloitteen, luottaa sinun haluavan häntä. Syitä voi olla monenlaisia....
- Anonyymi
Tämä pasltq on pirnoilua varten tai seuranhakua. Ei täällä enää kukaan kysy normaaleja seksiin liittyvistä asioista eikä synny keskustelua sen tiimoilta. Kaikki suomi 24 palstat on menneet ihan mauttomaksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634