Homekoirat

Anonyymi-ap

Oli uutinen Iisalmen homekoirista. Mietityttää kuinka pienen homealueen koirat haistaa.
Jos talossa on jossain nurkassa ollut ilmavuotoa eli eristeet huonosti niin sellaiseen nurkkaan voi villoihin syntyä hieman hometta, toinen paikka on keittiön altaan alapuoli.
Olen ollut purkamassa/remontoimassa kymmeniä taloja aina tuota rintamamiestaloista -80 luvun taloihin. Voi sanoa että joka ikisestä talosta on löytynyt jostain nurkasta pientä tummumaa villoissa tai homepilkkuja orgaanisista materiaaleista.
Kaikki homehan ei ole vaarallista. Voiko tuollaisen homekoiran reagoinnin vuoksi peruuntua talokauppa vaikka kyse olemattoman kokoisesta homeessa jossain nurkassa..kuten sanoin joka ikisessä talossa löytyy jostain ilmavuotoja ja näin ollen villoista löytyy mustaa hometta.

22

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näillä vaan ei ole mitään vastuuta, jos vaikka hometta löytyy eikä koira olisi sitä löytänyt. Helppoa rahan tuloa ilman mitään vastuuta.

• Anonyymi

Niin kellä näillä ei ole vastuuta, talon myyjällä vai homekoiran omistajalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etsii, mutta ei toivo löytävänsä, on verkonpaikkaaja.
        Jos homekoira takistaa kohteen, eikä hometta löydy, on asiakas velvollinen
        suorittamaan tarkastusmaksun, sehän on luonnollinen asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitapa käyttää aivojasi.

• Anonyymi

Niinhän sitä sanotaan haista home.

• Anonyymi

Olen altistunut homeelle eli minä myös ihmisenä voisin olla home ihminen.

• Anonyymi

Home sweet home

• Anonyymi

Minä syön hulluna homejuustoo.

• Anonyymi

Minkä tautta lyötte kaiken lekkeriksi.
      Minä haluan tietää oman taloni tilanteen vaikka en ole myymässä vaan aion asua niin kauan kun pystyn ylläpitämään omakotitalon.

• Anonyymi

Huumoria pitää olla vaikka olisi kuinka vakava asia kyseessä.

• Anonyymi

Miksi kannattaa tutkia taloasi, jos ei ole mitään terveysongelmia,asiat hyvin?
        Turhaa on "luulosta" maksaa, jos ei ole mitään aihetta. Myyntitilanteessahan
        on sitten nuo kosteus- ja hometestit on tehtävä ammattilaisten voimin.

• Anonyymi

Miksi et tutki itse mökki mökkiäs?
        Jos epäilee että vaikkapa keittiön kaapin alla on hometta niin laita vaikka kaupan muovikassi pariksi viikoksi sinne kaappiin ja ota sitten se mukaan ja haistelee raikkaassa ulkoilmassa.
        Muovikassi haisee ummehtuneelle tai homeelle jos on ongelmaa.

• Anonyymi

Ai että joku hurtta kusasee merkiksi nurkkaan ja mökki on sitten homeessa? Mihin tämä maailma on menossa…

• Anonyymi

Olen kuullut huhua, että se virossa asuva perunarakki tekee näitä hommia.

• Anonyymi

Kuulopuheisiin ei kannata uskoa!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulopuheisiin ei kannata uskoa!!!

..ja vieläpä että huhuihin...

• Anonyymi

Tottahan tämä, homeessa on itekkin ja kiäpiö niin soveltuu hyvin.

• Anonyymi

Niin näkyy tekevän kun katsoo Kickin videopätkiä.
        Siellä näytti olevan ohimo auki ja Iippadaan kanssa ottivat vähän ilolientä.
        Pottukoira saa Iippadaalta vähän piparia.

• Anonyymi

Tuo on ihan asiallista palvelua. Minkä tautta tämän kaupungin porukka lyö kaiken läskiksi ja räävii joka asialla.

• Anonyymi

Elekee työ aena toisten asioihin puuttuko!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elekee työ aena toisten asioihin puuttuko!

Sinäkin puutuit nyt toisten asioihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin puutuit nyt toisten asioihin.

Voihan sen niinkin käsittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2558
    2. 135
      1964
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1291
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1286
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1141
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      27
      1133
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1122
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1089
    9. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1053
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1048
    Aihe