Täältä korvesta ei ehdi talviyönä tuulessa, tuiskussa ja pakkasessa hoitoon Kuopioon

Anonyymi-ap

....mutta Orpon on päästävä tunnissa kotiinsa turkuun 4,8 miljardia maksavalla tunnin junalla.

Maaseudun ihmisillä ja hoitoon pääsyllä ei ole tälle hallitukselle mitään arvoa.

12

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Viimeisestä tuomiosta puhuessaan Jeesus kertoi, miten pahat teot arvioidaan: ”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”

• Anonyymi
        UUSI

"Minä olin sairas, mutta te ette hoitaneet minua"

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeisestä tuomiosta puhuessaan Jeesus kertoi, miten pahat teot arvioidaan: ”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”

Ei tuo minulle ole ainakaan valittanut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Minä olin sairas, mutta te ette hoitaneet minua"

Kuka niin on sanonut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo minulle ole ainakaan valittanut

Jeesuksella ei voinut olla nälkä.
        Ruokki tuhansia ihmisiä, vaikka hänellä oli vain viisi leipää ja kaksi sikalaa.
        Olisi voinut ruokkia samalla tavalla koska tahansa myös itsensä ja köllähtää sen jälkeen ruokalevolle.
        Valmisti Kaanaan häissä vedestä viiniä.
        Olisi voinut valmistaa samalla tavalla juotavaa itselleen, jos jano pääsi yllättämään ja jos pelkkä vesi ei olisi riittänyt.
        Vettähän siellä oli, paitsi Kuolleesta merestä ei olisi kannattanut juoda, olisi ollut liian suolaista.
        Jeesus ei ollut koditon.
        Olisi voinut jäädä jatkamaan elämää Joosefin ja Marian luona ja yöpyä saarnamatkoillaan aina jossakin talossa tai majassa.
        Jeesus ei ollut alasti.
        Ellei sitten viuhahtanut esimerkiksi Kaanaan häissä, jossa viiniäkin valmisti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi voinut ruokkia samalla tavalla koska tahansa myös itsensä ja köllähtää sen jälkeen ruokalevolle.
        Olisi voinut valmistaa samalla tavalla juotavaa itselleen, jos jano pääsi yllättämään ja jos pelkkä vesi ei olisi riittänyt.
        Vettähän siellä oli, paitsi Kuolleesta merestä ei olisi kannattanut juoda, olisi ollut liian suolaista.
        Jeesus ei ollut koditon.
        Olisi voinut jäädä jatkamaan elämää Joosefin ja Marian luona ja yöpyä saarnamatkoillaan aina jossakin talossa tai majassa.
        Jeesus ei ollut alasti.

Viisi leipää ja kaksi kalaa.
        Ei sikalaa.
        Tai jospa apostoleille on sattunut kuulovirhe, tai kirjoitus- tai painovirhe.
        Jopa oikeasti olikin viisi leipää ja kaksi sikalaa.
        Kaksi sikalaa selittäisi tuonkin ihmeteon.
        Ja viisi leipää olisi ollut sen aikaista karppaamista,
        eli hiilarit minimiin ja energiaa rasvasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei ollut koditon.
        Jeesus ei ollut alasti.

Ei tuossa ole kysymys Jeesuksen nälästä vaan siitä miten Purraa, Orpoa ja mm. sinua kohdellaan viimeisellä tuomiolla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuossa ole kysymys Jeesuksen nälästä vaan siitä miten Purraa, Orpoa ja mm. sinua kohdellaan viimeisellä tuomiolla

Raamatussa
        ei puhuta mitään
        Purrasta, Orposta ja mm. minusta.
        Ja viimeistä tuomiota varten
        olen laatinut niin tiukan puolustuskirjelmän,
        että syyte menee nurin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa
        ei puhuta mitään
        Purrasta, Orposta ja mm. minusta.
        Ja viimeistä tuomiota varten
        olen laatinut niin tiukan puolustuskirjelmän,
        että syyte menee nurin.

Sitä paitsi jokaisen työikäisen ja työkuntoisen ihmisen
        pitää huolehtia itsensä ja perheensä elatuksesta
        ensisijaisesti itse.

• Anonyymi
      UUSI

Onko se hallituksen vika että piti jumittua johonkin korpeen?

Onhan tämä kehitys ollut nähtävissä vuosikymmenet. Joka ei ole siitä älynnyt vetää johtopäätöksiä niin oma on vikansa.

• Anonyymi
      UUSI

Tämä valheella kokoon kasattu Petosjytkyhallitus sais jo kaatua.. Ja se saksikäsipetturi pitäs häätää maasta pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2155
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      194
      1735
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      94
      1411
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1219
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1128
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1060
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1010
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70