....mutta Orpon on päästävä tunnissa kotiinsa turkuun 4,8 miljardia maksavalla tunnin junalla.
Maaseudun ihmisillä ja hoitoon pääsyllä ei ole tälle hallitukselle mitään arvoa.
Täältä korvesta ei ehdi talviyönä tuulessa, tuiskussa ja pakkasessa hoitoon Kuopioon
12
86
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Akka yrittää kerätä vaalien alla sääliä kun valheet eivät enää auta. Säälisi niitä ihmisiä joilta on vienyt toimeentulon ja jotka kuolevat matkalla hoitoon.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/10b24017-282c-4a55-a62b-dddb07a8bc7b- AnonyymiUUSI
Viimeisestä tuomiosta puhuessaan Jeesus kertoi, miten pahat teot arvioidaan: ”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”
- AnonyymiUUSI
"Minä olin sairas, mutta te ette hoitaneet minua"
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisestä tuomiosta puhuessaan Jeesus kertoi, miten pahat teot arvioidaan: ”Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.”
Ei tuo minulle ole ainakaan valittanut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Minä olin sairas, mutta te ette hoitaneet minua"
Kuka niin on sanonut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo minulle ole ainakaan valittanut
Jeesuksella ei voinut olla nälkä.
Ruokki tuhansia ihmisiä, vaikka hänellä oli vain viisi leipää ja kaksi sikalaa.
Olisi voinut ruokkia samalla tavalla koska tahansa myös itsensä ja köllähtää sen jälkeen ruokalevolle.
Valmisti Kaanaan häissä vedestä viiniä.
Olisi voinut valmistaa samalla tavalla juotavaa itselleen, jos jano pääsi yllättämään ja jos pelkkä vesi ei olisi riittänyt.
Vettähän siellä oli, paitsi Kuolleesta merestä ei olisi kannattanut juoda, olisi ollut liian suolaista.
Jeesus ei ollut koditon.
Olisi voinut jäädä jatkamaan elämää Joosefin ja Marian luona ja yöpyä saarnamatkoillaan aina jossakin talossa tai majassa.
Jeesus ei ollut alasti.
Ellei sitten viuhahtanut esimerkiksi Kaanaan häissä, jossa viiniäkin valmisti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisi voinut ruokkia samalla tavalla koska tahansa myös itsensä ja köllähtää sen jälkeen ruokalevolle.
Olisi voinut valmistaa samalla tavalla juotavaa itselleen, jos jano pääsi yllättämään ja jos pelkkä vesi ei olisi riittänyt.
Vettähän siellä oli, paitsi Kuolleesta merestä ei olisi kannattanut juoda, olisi ollut liian suolaista.
Jeesus ei ollut koditon.
Olisi voinut jäädä jatkamaan elämää Joosefin ja Marian luona ja yöpyä saarnamatkoillaan aina jossakin talossa tai majassa.
Jeesus ei ollut alasti.
Ellei sitten viuhahtanut esimerkiksi Kaanaan häissä, jossa viiniäkin valmisti.Viisi leipää ja kaksi kalaa.
Ei sikalaa.
Tai jospa apostoleille on sattunut kuulovirhe, tai kirjoitus- tai painovirhe.
Jopa oikeasti olikin viisi leipää ja kaksi sikalaa.
Kaksi sikalaa selittäisi tuonkin ihmeteon.
Ja viisi leipää olisi ollut sen aikaista karppaamista,
eli hiilarit minimiin ja energiaa rasvasta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei ollut koditon.
Jeesus ei ollut alasti.
Ellei sitten viuhahtanut esimerkiksi Kaanaan häissä, jossa viiniäkin valmisti.Ei tuossa ole kysymys Jeesuksen nälästä vaan siitä miten Purraa, Orpoa ja mm. sinua kohdellaan viimeisellä tuomiolla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuossa ole kysymys Jeesuksen nälästä vaan siitä miten Purraa, Orpoa ja mm. sinua kohdellaan viimeisellä tuomiolla
Raamatussa
ei puhuta mitään
Purrasta, Orposta ja mm. minusta.
Ja viimeistä tuomiota varten
olen laatinut niin tiukan puolustuskirjelmän,
että syyte menee nurin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa
ei puhuta mitään
Purrasta, Orposta ja mm. minusta.
Ja viimeistä tuomiota varten
olen laatinut niin tiukan puolustuskirjelmän,
että syyte menee nurin.Sitä paitsi jokaisen työikäisen ja työkuntoisen ihmisen
pitää huolehtia itsensä ja perheensä elatuksesta
ensisijaisesti itse.
- AnonyymiUUSI
Onko se hallituksen vika että piti jumittua johonkin korpeen?
Onhan tämä kehitys ollut nähtävissä vuosikymmenet. Joka ei ole siitä älynnyt vetää johtopäätöksiä niin oma on vikansa. - AnonyymiUUSI
Tämä valheella kokoon kasattu Petosjytkyhallitus sais jo kaatua.. Ja se saksikäsipetturi pitäs häätää maasta pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886