Minä en osta, en ole ostanut pitkään aikaan ja nyt vielä kun tuli tuo uutinen haikaran raadoista kasvatus altaissa ja myös kuolleita lohia.
Norjassa lohenkasvatus altaat ovat kaukana merellä ja tiedän että altaille menee kasvattajat heti aamusta ja illasta käyvät myös. Vesi on siellä kristallin kirkasta, pohja näkyy selvästi rannassakin vaikka vettä kymmenenkin metriä.
Ostatko kotimaista lohta
4
209
Vastaukset
- Anonyymi
Joopajoo, mutta ostat kuitenkin Norjan kassi lohta, jota syötetään myös antibioteilla, ja "merilohena" myydään. Eipä ole senkään kasvatus sen parempaa. Suomalainen viljelty kala on kirjolohta.
- Anonyymi
Antiloopit häviää kun kalan paistaa kunnolla.
Minun mielestäni suomalaiset tuotteet on kaikki #erseestä.
Menkääpä maistamaan Norjan kaupan leipiä!..tai pullaa.
Valion jugurtit huonoja, ennen oli valion banaanijugurtti paksua ja hyvää, nykyään vetinen jugurtti.
Juustot kaikki samanmakuista kumia. - Anonyymi
Kyllä sitä Suomessakin kirjolohille annetaan tarvittaessa antibiootteja!
Lisäksi syötetään synteettistä Astaksantiinia jolla saadaan lohen liha punaiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä Suomessakin kirjolohille annetaan tarvittaessa antibiootteja!
Lisäksi syötetään synteettistä Astaksantiinia jolla saadaan lohen liha punaiseksi.Tuota aksaksantiinia syötetään rehun seassa ja viljely laitoksilla on väriliuskat joilla vertaavat onko lohen lihan väri jo tarpeeksi punaista🤣 eli ihan sen värin takia syötetään synteettistä ainetta. Lieköhän sekään terveellistä ihmiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3755163Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841795Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3521774- 1151018
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5984- 27887
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h50730- 65725
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54688- 35658