2013 ostettu tomtom start 60 FREE LIFETIME MAPS lupauksella ,nyt tarjotaan vaan maksullista päivitystä .
HUIJAUSTA ?
Tukipuhelin Suomessa "tilapäisesti " pois käytöstä ?
Tuki valmistajalle vain "ulkomaan kielellä" ?
Miten tällaista saa myydä Suomessä ?
Tomtom Start 60
4
461
Vastaukset
- Anonyymi
Se "elinikäinen takuu" ei tarkoita sinun elinikääsi, vaan tuotteen elinikää, joka on nyt ilmeisesti päättynyt. Vaihda tuo tomtomin romu kännykän naviin. Google maps on ilmainen ja melko hyvä, maksullinen Sygic on parempi, mutta maksaa muutaman kympin. Silläkin saa usean kerran vuodessa päivittyvät kartat samaan hintaan ja koko maailman kartat käyttöön.
- Anonyymi
Lifetime tai suomeksi elinikäinen ei merkitse mitään.
Laitteesi täydessä käyttökunnossa kuten oli ostettaessa ja toimisi vielä 10-20 vuotta mahdollisesti. Firma joka sen on valmistanut/valmistuttanut haluaa vaan rahaa.- Anonyymi
Joo... sehän onkin koomista kun valmistaja määrittää laitteensa "eliniän" .
Olispa monella mahdollisuus samanlaiseen "rahastukseen " jos tuo linja otetaan .
Laitteen oston yhteydessä ei kukaan puhunut tästä vaihtoehdosta mitään vaan nimenomaan ILMAISISTA karttapäivityksistä ilman aikarajaa .
Ja vieläkin muistutus sähköpostiin tulee ..... LATAA UUSI KARTTA ILMAISEKSI....
- Anonyymi
Nyt vaan elämässä eteenpäin ja ostat uuden navigaattorin jos tarvitset sellaisen.
Tietysti voit stressata, harmistua, pyöriä itkunsekaisissa tunteissa ja haastaa valmistajan oikeuteen, mutta kannattaako se?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540