Moi. Käytin Skoda Kodiaq dieseliäni määräaikaishuollossa Länsiautossa. Kokemuksena aivan turhauttavan huono.
Tiskillä palvelu oli täysin ala-arvoista.
Räkänokka tokaisi minulle "Strazt Struizii Toveritchii" kun vein auton huoltoon.
Hakiessani hän antoi avaimeni minulle ja sanoi "tervetuloa länteen, älkää loikatko"
Ei ikinä enää Länsiautoon....
Länsiauton tolkuton asiakaspalvelu
13
209
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla tylsää, eikä yhtään ystävää?
- Anonyymi
Eikö Skoda pitäisi huoltaa Itäautossa?
Jorep - Anonyymi
Hei Koslav!
Kiitos palautteestasi. Tahtoisimme muistuttaa, että Länsiautossa huollamme lähtökohtaisesti kaikkia länsiautoja ja lännenmielisiä (mm. Toyota).
Itäautot eivät kuulu huoltopalvelumme perusvalikoimaan, vaan ne huolletaan aina tapauskohtaisesti erikseen. Lisäksi ei ole myöskään soveliasta tulla tuulipuvussa toimistoomme, sillä se voi häiritä muita, maksavia asiakkaita.
Laitoin palautetta huoltopääliköllemme ja hän lupasi ensikerralla lisätä kaupan päälle kisailmaa renkaiisi :)
Mukavaa viikonloppua!
-Katri
Asiakaspalvelu- Anonyymi
Minulla ei ollut tuulipuku päällä, vaan punainen turkishaalari, lapikkaat ja karvahattu. Olette sekoittaneet minut johonkin toiseen skodistiin.
- Anonyymi
Boikottiin tuommoiset liikeet eikä kuunnella boycottia.
- Anonyymi
Uskotko tämän oikeasti tapahtuneen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko tämän oikeasti tapahtuneen?
Kyllä, luin totuuden Pravdasta.
- Anonyymi
Miksi haluat pilata nämä keskustelupalstat?
- Anonyymi
Olleet pilalla jo vuosia.
- Anonyymi
Huumori on vaikea laji .
- Anonyymi
Se on vaikeeta. Se on vaikeeta. Arvatkaa kuka näin sanoi
- Anonyymi
O.W.Kuusinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
O.W.Kuusinen?
Jahvetti Moilanen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303511Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91568Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241265Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130868Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819