Moi. Käytin Skoda Kodiaq dieseliäni määräaikaishuollossa Länsiautossa. Kokemuksena aivan turhauttavan huono.
Tiskillä palvelu oli täysin ala-arvoista.
Räkänokka tokaisi minulle "Strazt Struizii Toveritchii" kun vein auton huoltoon.
Hakiessani hän antoi avaimeni minulle ja sanoi "tervetuloa länteen, älkää loikatko"
Ei ikinä enää Länsiautoon....
Länsiauton tolkuton asiakaspalvelu
13
258
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla tylsää, eikä yhtään ystävää?
- Anonyymi
Eikö Skoda pitäisi huoltaa Itäautossa?
Jorep - Anonyymi
Hei Koslav!
Kiitos palautteestasi. Tahtoisimme muistuttaa, että Länsiautossa huollamme lähtökohtaisesti kaikkia länsiautoja ja lännenmielisiä (mm. Toyota).
Itäautot eivät kuulu huoltopalvelumme perusvalikoimaan, vaan ne huolletaan aina tapauskohtaisesti erikseen. Lisäksi ei ole myöskään soveliasta tulla tuulipuvussa toimistoomme, sillä se voi häiritä muita, maksavia asiakkaita.
Laitoin palautetta huoltopääliköllemme ja hän lupasi ensikerralla lisätä kaupan päälle kisailmaa renkaiisi :)
Mukavaa viikonloppua!
-Katri
Asiakaspalvelu- Anonyymi
Minulla ei ollut tuulipuku päällä, vaan punainen turkishaalari, lapikkaat ja karvahattu. Olette sekoittaneet minut johonkin toiseen skodistiin.
- Anonyymi
Boikottiin tuommoiset liikeet eikä kuunnella boycottia.
- Anonyymi
Uskotko tämän oikeasti tapahtuneen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko tämän oikeasti tapahtuneen?
Kyllä, luin totuuden Pravdasta.
- Anonyymi
Miksi haluat pilata nämä keskustelupalstat?
- Anonyymi
Olleet pilalla jo vuosia.
- Anonyymi
Huumori on vaikea laji .
- Anonyymi
Se on vaikeeta. Se on vaikeeta. Arvatkaa kuka näin sanoi
- Anonyymi
O.W.Kuusinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
O.W.Kuusinen?
Jahvetti Moilanen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O432228Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on272030Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1941573Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn631571Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok841349Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81271- 131214
Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191184Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?211118- 151101