Moi. Käytin Skoda Kodiaq dieseliäni määräaikaishuollossa Länsiautossa. Kokemuksena aivan turhauttavan huono.
Tiskillä palvelu oli täysin ala-arvoista.
Räkänokka tokaisi minulle "Strazt Struizii Toveritchii" kun vein auton huoltoon.
Hakiessani hän antoi avaimeni minulle ja sanoi "tervetuloa länteen, älkää loikatko"
Ei ikinä enää Länsiautoon....
Länsiauton tolkuton asiakaspalvelu
12
138
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla tylsää, eikä yhtään ystävää?
- Anonyymi
Eikö Skoda pitäisi huoltaa Itäautossa?
Jorep - Anonyymi
Hei Koslav!
Kiitos palautteestasi. Tahtoisimme muistuttaa, että Länsiautossa huollamme lähtökohtaisesti kaikkia länsiautoja ja lännenmielisiä (mm. Toyota).
Itäautot eivät kuulu huoltopalvelumme perusvalikoimaan, vaan ne huolletaan aina tapauskohtaisesti erikseen. Lisäksi ei ole myöskään soveliasta tulla tuulipuvussa toimistoomme, sillä se voi häiritä muita, maksavia asiakkaita.
Laitoin palautetta huoltopääliköllemme ja hän lupasi ensikerralla lisätä kaupan päälle kisailmaa renkaiisi :)
Mukavaa viikonloppua!
-Katri
Asiakaspalvelu- Anonyymi
Minulla ei ollut tuulipuku päällä, vaan punainen turkishaalari, lapikkaat ja karvahattu. Olette sekoittaneet minut johonkin toiseen skodistiin.
- AnonyymiUUSI
Boikottiin tuommoiset liikeet eikä kuunnella boycottia.
- AnonyymiUUSI
Uskotko tämän oikeasti tapahtuneen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko tämän oikeasti tapahtuneen?
Kyllä, luin totuuden Pravdasta.
- AnonyymiUUSI
Miksi haluat pilata nämä keskustelupalstat?
- AnonyymiUUSI
Huumori on vaikea laji .
- AnonyymiUUSI
Se on vaikeeta. Se on vaikeeta. Arvatkaa kuka näin sanoi
- AnonyymiUUSI
O.W.Kuusinen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
O.W.Kuusinen?
Jahvetti Moilanen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4463816Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743016- 1301903
- 1211667
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461440Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://311417PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1611339- 831254
- 751245
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m191178