Moi. Käytin Skoda Kodiaq dieseliäni määräaikaishuollossa Länsiautossa. Kokemuksena aivan turhauttavan huono.
Tiskillä palvelu oli täysin ala-arvoista.
Räkänokka tokaisi minulle "Strazt Struizii Toveritchii" kun vein auton huoltoon.
Hakiessani hän antoi avaimeni minulle ja sanoi "tervetuloa länteen, älkää loikatko"
Ei ikinä enää Länsiautoon....
Länsiauton tolkuton asiakaspalvelu
13
218
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla tylsää, eikä yhtään ystävää?
- Anonyymi
Eikö Skoda pitäisi huoltaa Itäautossa?
Jorep - Anonyymi
Hei Koslav!
Kiitos palautteestasi. Tahtoisimme muistuttaa, että Länsiautossa huollamme lähtökohtaisesti kaikkia länsiautoja ja lännenmielisiä (mm. Toyota).
Itäautot eivät kuulu huoltopalvelumme perusvalikoimaan, vaan ne huolletaan aina tapauskohtaisesti erikseen. Lisäksi ei ole myöskään soveliasta tulla tuulipuvussa toimistoomme, sillä se voi häiritä muita, maksavia asiakkaita.
Laitoin palautetta huoltopääliköllemme ja hän lupasi ensikerralla lisätä kaupan päälle kisailmaa renkaiisi :)
Mukavaa viikonloppua!
-Katri
Asiakaspalvelu- Anonyymi
Minulla ei ollut tuulipuku päällä, vaan punainen turkishaalari, lapikkaat ja karvahattu. Olette sekoittaneet minut johonkin toiseen skodistiin.
- Anonyymi
Boikottiin tuommoiset liikeet eikä kuunnella boycottia.
- Anonyymi
Uskotko tämän oikeasti tapahtuneen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko tämän oikeasti tapahtuneen?
Kyllä, luin totuuden Pravdasta.
- Anonyymi
Miksi haluat pilata nämä keskustelupalstat?
- Anonyymi
Olleet pilalla jo vuosia.
- Anonyymi
Huumori on vaikea laji .
- Anonyymi
Se on vaikeeta. Se on vaikeeta. Arvatkaa kuka näin sanoi
- Anonyymi
O.W.Kuusinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
O.W.Kuusinen?
Jahvetti Moilanen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450