Hei!
Uutena asiakkaana poikkesin katsomassa tarjontaa.. Hetken kierreltyäni, totesin että joko minulta on mennyt jotain ohi, tai sitten henkilö(t) jotka hinnoittelevat tavarat, haluavat pitää ne hyllyssä.
Joitain tuotteita koskien, törmäsin hintoihin jotka ovat kalliimpia kuin uuden vastaavan! Onko kierrätyskeskus vain nimi, eikä toiminta ole kierrätystä suosivaa vaan huonoja yrityksiä rahastaa asiakkaita..?
Kierrätyskeskus
10
905
Vastaukset
- Anonyymi
Mene hoitoon
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa..siellä on tosiaan edullisesti kaikkea..sinun kantsii hommata silmälasit tai mene silmälääkärin vast.otolle..
- Anonyymi
Halpaa tavaraa siä on. Kaiken lisäksi ehjää ja puhdasta, ei mitään kirppis kamaa.
- Anonyymi
Menitkö sitten hakemaan uusia tavaroita kaupasta.
Minä tiedän et varmaan mennyt.
Hait muutaman olvin ja palasit kotiin pettyneen onnellisena. - Anonyymi
Useissa kunnallisissa kierrätyskeskuksissa on tavara ilmaista, ei tarvita suuria tiloja tavaran säilytykseen eikä suurta henkilökuntaa kun tavara liikkuu nopeasti uusille tarvitsijoille. Mielestäni se on kierrätyksen tarkoituskin.
- Anonyymi
Sama havaittu. Hinnat nousseet todella paljon.
- Anonyymi
Niillähän menee huonosti, yritetään saada tienestiä ylihinnoittelemalla tuotteita. Ei varmaan kauaa mene kun loppuu, ellei jatkavaa tahoa löydy
- Anonyymi
Kuinka voi mennä huonosti kun tavarat saadan ilmaseks ja työntekijöiden palkan maksaa valtio?
- Anonyymi
Kiinnostaa minkä tuotteiden hinnat on ollut korkeita? Itse ainakin todella hyviä vaatteita ja astioita ostanut ja niissäkin hinnat luokkaa 0,5-4€ yleensä.
- Anonyymi
Nimeäkö yrität kysyä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51805Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2371306En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?136813Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19726
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93699