Toivotaan että nyt ei suosita ystävyys/sukulaisuus etuutta.Olkaa tarkkana omaiset,ja ottakaa selvä millä pohjalla valinta tehdään
Ei käy kuin liikuntapuolella otettiinnystävä oppisopimuksella paraskaveri systeemillä.ja huonosti kävi on hyvä jotka vähänntarkkailee toimintaa.
Nuortenkesätyöllistyminen!
8
717
Vastaukset
- Anonyymi
Karstulassa työpaikat annetaan sen perusteella oletko kaveri/kaverin lapsi. Esimerkkinä jos työpaikkaa hakee koulutettu muualta tullut vs silmäätekevän paikallisen kouluttamaton ja kokematon nuori. Niin kyllä se paikka menee paikallisen kullanmurulle.
- Anonyymi
Aika noloa jos en sanos... Itseä ainakin hävettäisi tällänen oma kullan muru saa töitä ja muut jää ilman..
- Anonyymi
Sehän on ollut tapana aina Karstulassa ja jatkuu edelleen..... kun valtaa on se myös näytetään sukulaisuus , ystävyys , perhesuhteet, kaveruus ym.
- Anonyymi
En ole kenenkään ”silmäätekevän” lapsi tai millään tavalla merkityksellisessä asemassa ja 14 vuotiaasta lähtien on aina löytynyt kesätöitä niin 4H:lta, kunnalta kuin suoraan yrityksiltäkin. Näin oli myöskin kaikilla omassa kaveripiirissä. Jotkut ne jaksaa ulista joka asiasta.
- Anonyymi
Niinpä, mutta kytköksiä löytyy...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, mutta kytköksiä löytyy...
Kyllä sitä on ihan hakemukset laitettu sisään niin kuin muutkin. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä on ihan hakemukset laitettu sisään niin kuin muutkin. :D
Voihan sitä hyvien tapojen mukaan hakea ja niinhän täytyykin, ettei vain tule ilmi kytkökset...ja etukäteen sovitut valinnat.
- Anonyymi
Aivan valinta suoritetaan jo etukäteen,sama kuuluu koskevan myös vanhuspalveluissa heikoimmat lähetään kuolemaan vieraalle paikkakunnalle kauaksi omaisista silmäätekevät saa heti hoitopaikan..nähty on.jotkut kuraattorit joilla ei ole mitään tunteita kunhan palkka juoksee ja valtaa hallita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807