Toivotaan että nyt ei suosita ystävyys/sukulaisuus etuutta.Olkaa tarkkana omaiset,ja ottakaa selvä millä pohjalla valinta tehdään
Ei käy kuin liikuntapuolella otettiinnystävä oppisopimuksella paraskaveri systeemillä.ja huonosti kävi on hyvä jotka vähänntarkkailee toimintaa.
Nuortenkesätyöllistyminen!
8
641
Vastaukset
- Anonyymi
Karstulassa työpaikat annetaan sen perusteella oletko kaveri/kaverin lapsi. Esimerkkinä jos työpaikkaa hakee koulutettu muualta tullut vs silmäätekevän paikallisen kouluttamaton ja kokematon nuori. Niin kyllä se paikka menee paikallisen kullanmurulle.
- Anonyymi
Aika noloa jos en sanos... Itseä ainakin hävettäisi tällänen oma kullan muru saa töitä ja muut jää ilman..
- Anonyymi
Sehän on ollut tapana aina Karstulassa ja jatkuu edelleen..... kun valtaa on se myös näytetään sukulaisuus , ystävyys , perhesuhteet, kaveruus ym.
- Anonyymi
En ole kenenkään ”silmäätekevän” lapsi tai millään tavalla merkityksellisessä asemassa ja 14 vuotiaasta lähtien on aina löytynyt kesätöitä niin 4H:lta, kunnalta kuin suoraan yrityksiltäkin. Näin oli myöskin kaikilla omassa kaveripiirissä. Jotkut ne jaksaa ulista joka asiasta.
- Anonyymi
Niinpä, mutta kytköksiä löytyy...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, mutta kytköksiä löytyy...
Kyllä sitä on ihan hakemukset laitettu sisään niin kuin muutkin. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä on ihan hakemukset laitettu sisään niin kuin muutkin. :D
Voihan sitä hyvien tapojen mukaan hakea ja niinhän täytyykin, ettei vain tule ilmi kytkökset...ja etukäteen sovitut valinnat.
- Anonyymi
Aivan valinta suoritetaan jo etukäteen,sama kuuluu koskevan myös vanhuspalveluissa heikoimmat lähetään kuolemaan vieraalle paikkakunnalle kauaksi omaisista silmäätekevät saa heti hoitopaikan..nähty on.jotkut kuraattorit joilla ei ole mitään tunteita kunhan palkka juoksee ja valtaa hallita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203734Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753221- 981949
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221434Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821394- 1031193
- 461151
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119